SoftBody Incorporated
Present
Łazik zwiadowczy "Tesla-A"
Firma zajmująca się łazikami oraz częściowo rakietami chciałaby zaprezentowac, po ogromnych stratach finansowych, bardzo stabilny łazik "Tesla-A". Łazik został skonstruowany specjalnie na dalekie wycieczki na Muna, bądź na Minmusa. Jego zapas elektryczny wynosi ok. 1000 jednostek. Jest on na tyle stabilny, że może z łatwością pokonywac ostre zakręty bez żadnych problemów.
Śmiałek, który odważył się wsiąśc do "czapki chińczyka" nazywa się Lozor... Lozor Kerman. Od kilku lat pracuje tu... w firmie SoftBody Inc. Jest znakomitym konstruktorem, lecz głównie zajmuje się szkicowaniem samolotów. Ma gdzieś czy zaczynamy konstrukcje łazika, po prostu uwielbia samoloty. W dzieciństwie interesował się pojazdami, ale kiedy przeszedł do Nardowych Kerbalskich Studiów, otworzyły mu się oczy i zaczął szkicowac projekty samolotów, które do dziś nie zostały skonstruowane. Bodajże 10 lat temu KSC przyjęło go pod skrzydła, lecz pobyt nie trwał długo, kiedy KSC zadecydowało, iż Lozor przejdzie do mało znanej firmy SoftBody Incorporated z powodów nie wiadomych. Dobrze to chyba tyle, jeśli chodzi o naszego śmiałka, wrócmy więc do naszego łazika.
Dlaczego więc łazik nazywany jest "czapką chińczyka"? A właśnie od tego:
"Czapka" zbudowana z paneli ma służyc wyłacznie dla ozdoby, jak i również do generacji prądu. Konstruktorem tej że maszyny był nie jaki Sebastien von Kermanol, nasz najlepszy projektant łazików. Łazik ten posiada również kierownice, uchwyty na napoje, prędkościomierz oraz licznik prądu.
Ogólnie tył jak i przód wyglądają niczego sobie. Tył wygląda jak przód, a przód wygląda jak tył. Może się to wydawac dośc dziwne, lecz nasz konstruktor wie co ma robic i dokonał swego.
Przód
Tył
Bok
Przejdźmy teraz do właściwego celu, czyli Lozor testuje łazik "Tesla-A"
Przygotowania do startu, lub raczej odjazdu. Lozor testuje uchwyty na napoje, prędkościomierz oraz licznik prądu. Wraz ze sprawdzeniem tego następuje testowanie kierownicy.
Koła sprawdzają się dobrze, jak i również skręcanie nimi przebiega bezproblemowo. Lozor po wypiciu napoju, chowa go do uchwytu, po czym startuje.
Nagrzewa tylne koła. Koła te zaczynają powoli schodzic, gdy nagle Lozor puszcza hamulec i startuje!
(przepraszam za steam'owego kolege :I I nie, nie gram w CS'a) Lozor mknie niczym wiatr, ponad 21 metrów na sekunde! Zaraz będzie testowac jego stabilnośc. A w Zakładzie firmy SoftBody Incorporated wszyscy kibicują dla Lozor'a Kerman'a.
Wszyscy byli ucieszeni, gdy nagle ujrzeli , że Lozor się uśmiecha! Gdzie aparat, gdzie on jest musimy szbko zrobic zdjęcie!
PSTRYK!
Uśmiech na twarzy Lozor'a nie trwał długo kiedy zaliczył wywrotkę. Odszedł od miejsca wypadku i zajął się swoimi własnymi sprawami. (gwiazdor, chyba za bardzo gwiazdorzy, może dam mu snickers'a?)
Serdeczne podziękowania dla firmy Battle Claw Space Laboratories, która spierała nas w czasie spadku finansowego
DANE:Ilośc części: 104
Masa Całkowita: 2.52 tony
Dziękuje za przeczytanie, zachęcam do krytykowania mojej pracy