Tym razem Kerbiński Instytut Astronautyczny dał firmie Kadaf Industries zadanie dosłownie i w przenośni ciężkie. Chcemy cysterny - powiedzieli. - Ładowność 15 do 20 ton paliwa, ma posiadać V.F.M. system, ma być jednoosobowa i ma sobie radzić z nierównym terenem. Niech dodatkowo ma możliwość zadokowania i niech zabiera nieco monopropelantu.
Tak więc powstała jednostka o nazwie Heavy Tanker pierwszej generacji, w skrócie - HT-1, którą nasza firma z radością prezentuje:
Wygodny fotel, doskonała widoczność. Wystarczające instrumenty pokładowe.
Port dokujący z tyłu.
Komfortowa drabinka i podest przy fotelu kierowcy.
Miejsce podziwiania widoków, jak i ustalania nawigacyjnego, gdzie się, właściwie, do cholery, jest.
System przepompowywania paliw, po obu stronach maszyny.
HT-1 ma dodatkowo nóżki stabilizujące. Gdy są rozłożone, podwozie nie drgnie nawet o milimetr.
Test terenowy. Główny inżynier Kadaf Industries wyraźnie pobladł nabierając barwy zeschniętej trawy. Jednakże udało się. Cysterna poradziła sobie z ekstremalnie trudnym podjazdem i zjazdem.
Ostatni test - test prędkości. Jak widzimy HT-1 wbrew pozorom jest maszyną całkiem szybką.
Dane techniczne:
Masa całkowita: 21.9 Ton
Prędkość maksymalna: 78 km/h
Mody:
V.F.M. system
Sweetseat