Autor Wątek: Kruszyna Mk1 - Mobilna Wyrzutnia Rakiet Balistycznych  (Przeczytany 12874 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Wto, 16 Kwi 2013, 19:23:50

Offline Shinzo

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 247
  • Reputacja: 16
    • Zobacz profil
Sins Corp. zyskało ostatnio kontrakt na budowę mobilnej wyrzutni rakiet. Możliwość pojawiłą sie w idealnym momecie dla firmy, bowiem już jakiś czas temu w Sins Corp. zaczęto prace nad ciężkim podwoziem, które świetnie nadawało się do takiego zadania.





Początkowo miała być to mobilna baza księżycowa i w sumie nadal sie do tego nadaje, jednak wojskowe przeznczaenie uznano za mniej "kłopotliwe" w realizacji, dlatego dostało priorytet.

Z początku planowano przenoszenie jednej, dużej rakiety. Ale z braku wystarczajaco silnych materiałów, szybko zmieniono plany i zdecydowano o przenoszeniu dwóch mniejszych. Tak powstała Kruszyna Mk1:






Pojazd ma napęd elektryczny, dodatkowo został wyposażony w nuklearne generatory prądu, dzięki czemu jego zasięg jest nieograniczony. Jest w stanie zregenerować akumulatory, nawet w biegu, wystarczy zdjać noge z gazu i toczyć się na luzie. Nie jest może najszybszy, bo nie jest w stanie rozpędzic sie powyżęj kilkunastu m/s, ale nadrabia to siłą ognia. Zaś gdy wystrzeli już swoje maleństwa, po wszystkim może zwyczajnie odjechać, jak gdyby nigdy nic.





Załoga składa sie tylko z dwóch kerbali. Kierowcy i technika:




Przepisy BHP wymagaja by podczas całych manewrów nosili ubranie ochronne, paliwo rakiet jest toksyczne. Jednak są sowicie opłacani, więc sie nie skarżą. Jakby mi płacili 3 tabliczki czekolady na godzinę tez mógłbym to robić ;)



Z początku myślano o rakietach na paliwo ciekłe, ale okazały sie zbyt skomplikowane i problematyczne. Przez moment wydawało się, że cały projekt zakończy sie fiaskiem. Bez działających pocisków, wyrzutnia była bezużyteczna.



Na szczęście testowano też inne rozwiązania.




Ostatecznie zdecydowano o użyciu paliwa stałego.




Projekt nie ujrzałby światła dziennego gdyby nie jedna niestandardowa część (z moda Dammned Robotics, zdaje się), zawiasów, które pozwalają rozstawić platformę do salwy. Cała reszta to części stockowe.
Teraz jeszcze tylko wykombinować głowice nuklearne i doomsday coraz bliżej ];->
« Ostatnia zmiana: Wto, 16 Kwi 2013, 19:54:41 wysłana przez Shinzo »
1. (M.) mianownik - Kto? Co? - Shinzo
2. (D.) dopełniacz - Kogo? Czego? (Czyj?) - Shinzo
3. (C.) celownik - Komu? Czemu? - Shinzo
4. (B.) biernik - Kogo? Co? - Shinzo
5. (N.) narzędnik - Kim? Czym? - Shinzo
6. (Ms.) miejscownik - O kim? O czym? - Shinzo
7. (W) wołacz - (O!) - Shinzo!
Proste? Proste.

Wto, 16 Kwi 2013, 19:28:42
Odpowiedź #1

Offline norbikx1

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 15
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Bardzo ciekawy projekt i łądnie to wygląda ;d

Reklama

Odp: Kruszyna Mk1 - Mobilna Wyrzutnia Rakiet Balistycznych
« Odpowiedź #1 dnia: Wto, 16 Kwi 2013, 19:28:42 »

Wto, 16 Kwi 2013, 19:32:05
Odpowiedź #2

Offline TheReclif

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 38
  • Reputacja: 3
  • Prezes i założyciel Reclif's Avionics
    • Zobacz profil
Świetnie Ci wyszła ta wyrzutnia Shinzo :). Musiałeś się chyba namęczyć z tym pancerzem. Jak dla mnie pełnoprawne 10/10.
Kerbale są jak MAX Factor-polecane przez profesjonalistów :-)

Wto, 16 Kwi 2013, 19:34:14
Odpowiedź #3

Offline Shinzo

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 247
  • Reputacja: 16
    • Zobacz profil
Pancerz poszedł gładko, podwozie, a konkretniej jego rama, sprawiły najwięcej problemów. Potrafiły się złożyć w najmniej oczekiwanym momencie. Troche potrwało zanim to dopracowałem ;)
1. (M.) mianownik - Kto? Co? - Shinzo
2. (D.) dopełniacz - Kogo? Czego? (Czyj?) - Shinzo
3. (C.) celownik - Komu? Czemu? - Shinzo
4. (B.) biernik - Kogo? Co? - Shinzo
5. (N.) narzędnik - Kim? Czym? - Shinzo
6. (Ms.) miejscownik - O kim? O czym? - Shinzo
7. (W) wołacz - (O!) - Shinzo!
Proste? Proste.

Reklama

Odp: Kruszyna Mk1 - Mobilna Wyrzutnia Rakiet Balistycznych
« Odpowiedź #3 dnia: Wto, 16 Kwi 2013, 19:34:14 »

Wto, 16 Kwi 2013, 19:59:55
Odpowiedź #4

Offline rafal3920

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 379
  • Reputacja: 10
    • Zobacz profil
Jak pokazywałeś to na chacie to myślałem że rakiety też są z moda, a tu jednak.
Projekt jak już mówiłem świetny!

Przepraszam za błędy językowe, złą odmianę itd... Często piszę z telefonu, a tam mam kiepski autotekst

Wto, 16 Kwi 2013, 21:26:53
Odpowiedź #5

Offline DawsterTM

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 527
  • Reputacja: 35
  • *being dead intesifies*
    • Zobacz profil
Szkoda tylko że potrzebny jest ten mod. Ja chcem mechaniczne elementy ruchome w Kerbalach!
A projekt bardzo fajny, gdyby jeszcze rakietami dało się sterować. Jaki jest ich zasięg maksymalny?
Best regards from Valhalla

Reklama

Odp: Kruszyna Mk1 - Mobilna Wyrzutnia Rakiet Balistycznych
« Odpowiedź #5 dnia: Wto, 16 Kwi 2013, 21:26:53 »

Wto, 16 Kwi 2013, 22:05:05
Odpowiedź #6

Offline Shinzo

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 247
  • Reputacja: 16
    • Zobacz profil
Da się sterować, wystarczy szybko przełączyć się na rakietę. Dostałty w tym celu po baterii i płaskiej sondzie, oraz lotniczym SASie, no i mają lotki rzecz jasna. Ale jeśli zostawi sie je samym sobie, to lądują w glebie ok 1,5km od wyrzutni.

Edyta:
Postanowiłem sprawdzić ten maksymalny zasięg i wyszło 13,5km.




« Ostatnia zmiana: Wto, 16 Kwi 2013, 22:12:50 wysłana przez Shinzo »
1. (M.) mianownik - Kto? Co? - Shinzo
2. (D.) dopełniacz - Kogo? Czego? (Czyj?) - Shinzo
3. (C.) celownik - Komu? Czemu? - Shinzo
4. (B.) biernik - Kogo? Co? - Shinzo
5. (N.) narzędnik - Kim? Czym? - Shinzo
6. (Ms.) miejscownik - O kim? O czym? - Shinzo
7. (W) wołacz - (O!) - Shinzo!
Proste? Proste.

Śro, 17 Kwi 2013, 14:30:51
Odpowiedź #7

Offline Schulze13

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 296
  • Reputacja: 13
  • Nie mam pojęcia co robię.
    • Zobacz profil
Artyleria matką wojny.  Ile waży ta "kruszyna"? :)
Przed użyciem zapoznaj się z treścią ulotki dołączonej do opakowania bądź skonsultuj się z lekarzem lub polonistą, gdyż każdy post niewłaściwie czytany zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu.

Reklama

Odp: Kruszyna Mk1 - Mobilna Wyrzutnia Rakiet Balistycznych
« Odpowiedź #7 dnia: Śro, 17 Kwi 2013, 14:30:51 »

Śro, 17 Kwi 2013, 15:23:18
Odpowiedź #8

Offline Shinzo

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 247
  • Reputacja: 16
    • Zobacz profil
Szczerze? Nie wiem. Nie liczyłem, a nie mam teraz mechjeba zainstalowanego, także nie zważę :/

Zbudowałem za to wersję Mk2, poprawiłem w niej pancerz bo mnie tył wkurzał w Mk1, był krzywo zrobiony. Dzięki zmianom minimalny zasieg zwiększył sie z 1,5km na 4km! Dodatkowo pojazd dostał rakietnicę z 16 małymi rakietami (z moda już tym razem), do obrony perymetru wokół wyrzutni. Teraz nic już nie zbliży się bezkarnie! 8)







1. (M.) mianownik - Kto? Co? - Shinzo
2. (D.) dopełniacz - Kogo? Czego? (Czyj?) - Shinzo
3. (C.) celownik - Komu? Czemu? - Shinzo
4. (B.) biernik - Kogo? Co? - Shinzo
5. (N.) narzędnik - Kim? Czym? - Shinzo
6. (Ms.) miejscownik - O kim? O czym? - Shinzo
7. (W) wołacz - (O!) - Shinzo!
Proste? Proste.

Śro, 17 Kwi 2013, 23:20:45
Odpowiedź #9

Offline DawsterTM

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 527
  • Reputacja: 35
  • *being dead intesifies*
    • Zobacz profil
A gdyby tak wyposażyć Kruszynkę w wyrzutnię niekierowanych pocisków KachineGun™?

Mogła by stanowić niezły punkt obrony przeciwlotniczej, a po dodaniu do mechanizmu z Damned Robotics, i wprowadzeniu możliwości obrotu wieżą, Kruszynka siała by postrach, zniszczenie i okruszki!

Na przodzie pojazdu znajduje się stanowisko strzelca, który kontroluje ogień.




Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Best regards from Valhalla

Reklama

Odp: Kruszyna Mk1 - Mobilna Wyrzutnia Rakiet Balistycznych
« Odpowiedź #9 dnia: Śro, 17 Kwi 2013, 23:20:45 »

Czw, 18 Kwi 2013, 00:36:57
Odpowiedź #10

Offline Shinzo

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 247
  • Reputacja: 16
    • Zobacz profil
Ciekawa opcja DawsterTM. Chcę to zrobić. Mam tylko jedno, góra dwa ale.
Ale po raz pierwszy:
Ile części ma to ustrojstwo? Bo tak się składa że Kruszyna Mk1 ma ich już ponad 250, a Mk2 prawie 300. Dodać jeszcze działa przeciwlotnicze, gdzie jak widzę na jeden pocisk wchodzi 6 części... Bardzo prawdopodobne, że gra moze nie wyrobić :/
Ale po raz drugi:
Z drugiej strony jest w modzie z broniami gotowe działo i pociski, wtedy doczepienie czegos takiego nie wyszło by gorzej niż z rakietnicą, ale kaliber wyszedłby mniejszy, zasięg.. pewnie podobnie. I teraz czy Ty chcesz połączyc te dwa wynalazki, jakimi są moja kruszyna i Twoje działo. Czy po prostu chętnie byś zobaczył kerbalską wersję flaka w moim wykonaniu? W pierwszym wypadku musielibyśmy się dogadać kto komu podsyła saeva. W drugim to mogę to zbudować w 5 minut, z użyciem moda rzecz jasna. Nie wiem jeszcze tylko jak to będzie proporcjonalnie wygladało bo moze sie okazać, że słoniowi próbuje końskie siodło doczepić.
« Ostatnia zmiana: Czw, 18 Kwi 2013, 00:57:56 wysłana przez Shinzo »
1. (M.) mianownik - Kto? Co? - Shinzo
2. (D.) dopełniacz - Kogo? Czego? (Czyj?) - Shinzo
3. (C.) celownik - Komu? Czemu? - Shinzo
4. (B.) biernik - Kogo? Co? - Shinzo
5. (N.) narzędnik - Kim? Czym? - Shinzo
6. (Ms.) miejscownik - O kim? O czym? - Shinzo
7. (W) wołacz - (O!) - Shinzo!
Proste? Proste.

Czw, 18 Kwi 2013, 06:45:19
Odpowiedź #11

Offline DawsterTM

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 527
  • Reputacja: 35
  • *being dead intesifies*
    • Zobacz profil
Części jest sporo, a podesłanie save mi raczej nie wyjdzie. Chyba że masz jeszcze paczkę z plikami Damned Robotics, to wtedy trzeba by podesłać obydwa. A kerbalska wersja flaka? A dlaczego nie obydwa? Ja bym spróbował doczepić kruszynie działka, ty byś spróbował stworzyć nowy pojazd tej koncepcji
Best regards from Valhalla

Reklama

Odp: Kruszyna Mk1 - Mobilna Wyrzutnia Rakiet Balistycznych
« Odpowiedź #11 dnia: Czw, 18 Kwi 2013, 06:45:19 »

 

Wyrzutnia rakiet Fire I

Zaczęty przez GwiezdnyPodróżnik

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 9103
Ostatnia wiadomość Pią, 03 Lip 2015, 19:55:20
wysłana przez GwiezdnyPodróżnik