Autor Wątek: AUTOBUS czeerwoony... tfu, to jest z amelinium, tego nie pomalujesz!  (Przeczytany 4884 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Czw, 04 Kwi 2013, 11:30:49

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
 Szef niewielkiej firmy konstrukcyjnej, Kadaf Industries czytał właśnie nieprzychylne raporty na temat lekkiego pojazdu Ereser Micro. Że niby nie takie z niego micro. Że wygląda jak traktor. Że wyłamuje się zawieszenie. Marudy, pomyślał, nie znają się na łazikach i tyle! Ponure rozważania przerwał telefon z Kerbińskiego Instytutu Astronautyki. Pewnie znowu o Eresera chodzi, bo przecież został już wysłany z misją DB-X na Diunę, szef chwycił słuchawkę.
Kadaf Industries, słucham. - powiedział chłodno.
  - Witam pana, z tej strony Dawster Kerman, szef programu MAARCUS, mamy dla was pewne zadanie. Potrzebujemy transportera załogi. - Ciekawe, pomyślał właściciel K.I. Projekt MAARCUS? To najbardziej złożony i zaawansowany projekt jaki K.I.A. kiedykolwiek przedsięwzięło.
  - Chętnie się za to zabierzemy, niebawem przedstawimy projekt, jakie są specyfikacje?
  - Drogi panie. -Odpowiedział Dawster. - Rakieta nośna jest właśnie w końcowym stadium budowy, my ten transporter potrzebujemy natychmiast! Jesteście w stanie go skonstruować na powiedzmy... jutro rano?
Szef Kadaf Industries spojrzał na zegarek. Dochodziła właśnie dziewiętnasta. Ale uczestniczyć w MAARCUSIE to spory prestiż, pozatym już dwa inne łaziki naszej konstrukcji biorą w nim udział.
  -Damy radę, czekam na specyfikację! - odrzekł, gdyż przed jego oczami zaczął pojawiać się pewien plan.
Zwołano w trybie pilnym ekipę inżynierów, tymczasem dotarła specyfikacja techniczna. Transporter ma zabierać ośmiu pasażerów, ma mieć doki do połączenia z innymi modułami bazy, oraz zestaw wyciąganych hydraulicznie nóg, które podniosą transporter na określoną wysokość w celu dokowania. Plan skrócenia prac nad maszyną był prosty. W końcu niedawno wyprodukowano ciężką cysternę HT-1. Jej podwozie będzie idealne dla transportera! Tak więc wzięto ramę i zawieszenie z HT-1 i zabrano się za budowę. Po całej nocy gięcia, cięcia i spawania brama fabryki otworzyła się i tępy ryj transportowca wysunął się na światło dzienne.




Przedmuchano instalację ciśnieniową.


Bez strachu poddano maszynę testom terenowym. W końcu zawieszenie przewidziano na trzykrotnie większą masę pojazdu!


Wytrzymałość konstrukcyjna znakomita!


Test nóżek. Wszystko działa jak należy.


Wygodny podest ułatwiający wejście do jednego z dwóch przedziałów pasażerskich.


Przedni dok z pancerną osłoną.


Tylny reflektor i wciągarka (często mylona z baterią)

O godzinie 10.30 przedstawicielowi K.I.A przekazano kluczyki do pojazdu. Idealnie na czas.





Post scalony: Czw, 04 Kwi 2013, 11:35:33
Dane techniczne:

Masa całkowita:             7,5 Tony
Prędkość maksymalna:  78 km/h
Załoga:                           8 + kierowca



Mody:

Brak
« Ostatnia zmiana: Czw, 04 Kwi 2013, 11:35:33 wysłana przez Kadaf »

Czw, 04 Kwi 2013, 20:06:07
Odpowiedź #1

Offline Bigmikepl

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 142
  • Reputacja: 6
    • Zobacz profil
podoba mi się pracuje nad podobnym projektem

Reklama

Odp: AUTOBUS czeerwoony... tfu, to jest z amelinium, tego nie pomalujesz!
« Odpowiedź #1 dnia: Czw, 04 Kwi 2013, 20:06:07 »