Kerbal Space Program Forum | Polska Społeczność Gry
Galerie => Lądowniki załogowe, bazy, kolonie => Wątek zaczęty przez: Folv w Pią, 22 Lis 2013, 10:52:21
-
Przedstawiam FK1
Wielokondygnacyjna stacjonarna baza do badania nieznanych światów i innych liryków/epików.
Jeszcze na ziemi
(http://unas.com.pl/kerbale/galeria/2013-11-22_00011.jpg)
Nad MUN
(http://unas.com.pl/kerbale/galeria/2013-11-11_00003.jpg)
Lądowanie
(http://unas.com.pl/kerbale/galeria/2013-11-11_00005.jpg)
Sprawdzanie wszystkich systemów
(http://unas.com.pl/kerbale/galeria/2013-11-11_00006.jpg)
Lot nad docelowe miejsce postawienia bazy
(http://unas.com.pl/kerbale/galeria/2013-11-11_00009.jpg)
Galeria "z nad krawędzi krateru"
(http://unas.com.pl/kerbale/galeria/2013-11-11_00011.jpg)
(http://unas.com.pl/kerbale/galeria/2013-11-11_00012.jpg)
(http://unas.com.pl/kerbale/galeria/2013-11-11_00015.jpg)
(http://unas.com.pl/kerbale/galeria/2013-11-11_00017.jpg)
Idziemy wykonać pierwsze badania
(http://unas.com.pl/kerbale/galeria/2013-11-11_00013.jpg)
Medytacje z Wieży
(http://unas.com.pl/kerbale/galeria/2013-11-11_00014.jpg)
Po pracy na zimne piwsko, oj bardzo zimne.
(http://unas.com.pl/kerbale/galeria/2013-11-11_00016.jpg)
-
tak, jestem pewien, że używasz moda. a tak właściwie to robisz bardzio ładne konstrukcje Folv
Post scalony: Pią, 22 Lis 2013, 13:52:39
Gdzie są moje maniery, witamy na forum ! ;D
-
Mod to chmurki i spolszczenie. Więcej nic nie używam, nie są to istotne dla gry mody.
Czasami w rogu widać mod do TS'a ale to niezwiązane z grą.
Sterowanie tym ciężarem było .. mało mówiąc kłopotliwe, nie jest za dobrze wyważone ale dało radę.
Na fotkach nie oddaje całości bazy.
Dla chętnych załączam Subassemblies