(http://i.imgur.com/r0FRiy3.png)
KerbCon 2017
17 sierpnia 2017r.
No cóż moi drodzy, witam was znowu. Poprzedni panel wprawdzie trochę się nie udał, ale to jeszcze nie powód żeby rezygnować, prawda?
- Nieprawda.
Och, cicho siedź! W każdym razie, kontynuujemy naszą konferencję. Od dzisiaj będą się odbywać prezentacje tego, co jest w programie kosmicznym najważniejsze, zaraz po załogantach i paliwie, czyli rakiet nośnych.
Zapraszam do aktywnego udziału!
Przypominam: prezentacje od teraz do 20 jutro.
Skoro nikt nic to może ja przedstawię dwie lub trzy rakiety na początek. Pochwalę się jedynie zrzutami ich wyglądu i troszeczkę danymi technicznymi gdyż są to rakiety na potrzeby programu kosmicznego z mojej odysei także niebawem będzie można je poznać nieco bliżej.
Na początek rakiety Jupiter I i Jupiter II. Udźwig na LKO odpowiednio 5 i 10 ton.
(http://i.imgur.com/EIRVIlj.png)(http://i.imgur.com/NzYKjgF.png)
Na bazie rakiety Jupiter II stworzona jest również rakieta Jupiter III która ma dodatkową parę boosterów na paliwo ciekłe i zwiększony udźwig do około 16 ton.
(http://i.imgur.com/keYaiM3.png)
No i na koniec rakieta o nieco mniejszym udźwigu jednak dość smukłej sylwetce Tryton I służąca do wynoszenia na orbitę lekkich próbników badawczych.
(http://i.imgur.com/Czt20zu.png)
Wszystkie konstrukcje przygotowywane są z myślą odzysku przy pomocy modyfikacji Stage Recovery. Natomiast mody odpowiadając za wygląd rakiet to VSR oraz KWRocketry.