Kerbal Space Program Forum | Polska Społeczność Gry

Galerie => Konferencje => KerbCon => Wątek zaczęty przez: Mithrill w Pon, 02 Sty 2017, 07:06:59

Tytuł: KerbCon 2016/2017, edycja zimowa-Panel 4
Wiadomość wysłana przez: Mithrill w Pon, 02 Sty 2017, 07:06:59
(http://i.imgur.com/r0FRiy3.png)

KerbCon 2016/2017
2 stycznia 2017r.

I znów wszystkich witam, po raz pierwszy w nowym 2017 roku! Dziś na szybko: otwieramy dział statków międzyplanetarnych. Zapraszam do udziału.
Tytuł: Odp: KerbCon 2016/2017, edycja zimowa-Panel 4
Wiadomość wysłana przez: Robson w Wto, 03 Sty 2017, 11:15:04
Fregat

 W zamierzchłych czasach, gdy jeszcze miałem czas na tego typu zajęcia, popełniłem statek Fregat.
Wyposażony jest w silnik S5-92 o ciągu 20kN, zasilany dimetylohydrazyną (UMDH) i tetratlenkiem diazotu (N2O4).
Najwięcej frajdy sprawiło mi obliczanie gęstości paliw, oraz ustalanie odpowiednich parametrów silnika.
A oto i on, Fregat (to te szare kulki na tyle, sorry ale nie mam lepszego zdjęcia, ale klikając w nie, a następnie w strzałki w prawym dolnym rogu, można powiększyć i jakieś szczegóły się dojży).

(http://i.imgur.com/egQ5fZx.png)

Wywiózł on misję Fobos Grunt z orbity okołoziemskiej na orbitę Marsa.

Tutaj sonda Yinghuo-1 już po rozłożeniu paneli.

(http://i.imgur.com/AwHTRfo.png)

Oraz lądownik Fobos Grunt na orbicie Fobosa.

(http://i.imgur.com/x1ybsXH.png)

Znalazłem lepsze zdjęcie.

(http://i.imgur.com/NI5vTv4.png)
Tytuł: Odp: KerbCon 2016/2017, edycja zimowa-Panel 4
Wiadomość wysłana przez: Mithrill w Pią, 06 Sty 2017, 19:37:01
Z uwagi na błąd 500 i migrację forum na nowy serwer (czyli na wydarzenia ostatnich trzech dni), panel będzie kontynuowany do 17 następnego dnia. No, nikt z nas nie miał na to wpływu, więc uznajmy, że nic się nie stało.
Tytuł: Odp: KerbCon 2016/2017, edycja zimowa-Panel 4
Wiadomość wysłana przez: Bill2462 w Pią, 06 Sty 2017, 21:14:19
Orion

Orion to statek dalekiego zasięgu którego zadaniem będzie dostarczanie załogi do planet zewnętrznych ( mod Outer Planets) i sprowadzanie jej na Kerbin. Dzięki dużemu zapasowi paliwa i wydajnemu silnikowi może on dolecieć do Systemu Sarnusa w 1.3 roku. Do systemu Urluma w 2 lata i do systemu Neonida w 2.5 roku. Czas powrotu na Kerbin jest podobny. Po misji, zbiorniki mogą zostać ponownie napełnione ciekłym wodorem i statek jest gotowy do kolejnego lotu. ( Co jakiś czas trzeba też wymieniać paliwo w reaktorze. ) Szacowana żywotność statku to 20 - 25 lat. ( Przy dobrym serwisowaniu).

Specyfikacja :
Masa ( z pełnymi zbiornikami) : 758 ton .
Długość - 78 metrów. ( Ledwo mieści się w VAB)
Załoga - 4- 8 kerbali.  ( Komfort załogi zapewniony dzięki umieszczeniu pomieszczeń mieszkalnych w obrotowym  pierścieniu.).
Zasilanie - reaktor atomowy 6000 KW.
Napęd - 1 Silnik atomowy o ciągu 1200 KN i Impulsie właściwym 2800 napędzany ciekłym wodorem.
Mody - Dużo.

Screeny :
(http://i.imgur.com/aJhVGrt.png)
(http://i.imgur.com/CXcxZbC.png)
(http://i.imgur.com/MipZznU.png)
(http://i.imgur.com/CA0s74m.png)
(http://i.imgur.com/jsABHbu.png)
Tytuł: Odp: KerbCon 2016/2017, edycja zimowa-Panel 4
Wiadomość wysłana przez: NiezidentyfikowanyObiekt w Pią, 06 Sty 2017, 22:22:42
Witam Państwa!
Przedstawiam jednoosobowy statek międzyplanetarny "SLIGHT" mogący lądować na wybranej planecie. Gdyby nie przerwa techniczna i migracja na nowy serwer zapewne nie starczyłoby mi czasu na dokończenie projektu.
Zapraszam do oglądania.

SLIGHT

(http://i.imgur.com/pnFn8gh.png)

(http://i.imgur.com/ZxMEPWr.png)

(http://i.imgur.com/2jyjMhh.png)

MASA
2800 kg

ILOŚĆ CZĘŚCI
250

MODYFIKACJE
E4 P-Wing Texture switch v0.2
E4 P-Glass v0.1
ProceduralWings
TweakScale
Tytuł: Odp: KerbCon 2016/2017, edycja zimowa-Panel 4
Wiadomość wysłana przez: grabek77 w Sob, 07 Sty 2017, 05:40:16
Witam!

GSA pragnie przedstawić swoją najnowszą rakietę międzyplanetarną "The Arrow", stworzoną specjalnie na potrzeby misji "Eve - tam i spowrotem".

(http://i.imgur.com/eZHILw0.jpg)

The Arrow złożona została na orbicie Kerbinu i aktualnie czeka na okno startowe na Eve aby dostarczyć EMR ( Eve Miner Rover ) na jej powierzchnie.

(http://i.imgur.com/uScOTUR.jpg)
The Arrow przed montażem sekcji hamującej.

(http://i.imgur.com/rSKVVJp.jpg)
The Arrow wraz z sekcją hamującą w oczekiwaniu na statek towarowy z modułami sekcji transferowej.

(http://i.imgur.com/p9MQhKw.png)
Montaż 2 modułu sekcji transferowej.

(http://i.imgur.com/4KuUyET.jpg)
The Arrow w całości.

(http://i.imgur.com/gkrq4p3.jpg)

(http://i.imgur.com/lS1qyik.png)

The Arrow ma mase 421 ton i składa się z 3 sekcji, 2 napedowych (transferowa i hamowania) oraz lądownika zawierającego EMR.
Jako, że GSA nie zmieściła się w ramach czasowych przeznaczonych na prezentacje łazików, poniżej krótka notka odnośnie EMR.

Łazik typu RM (rafinery-miner)
106 części, 32,5 tony.

(http://i.imgur.com/ZD8xD7o.jpg)

(http://i.imgur.com/IoVWefE.jpg)

(http://i.imgur.com/XrgC4wI.jpg)

Ps.
Jak widać wszystko stockowe części.
Tytuł: Odp: KerbCon 2016/2017, edycja zimowa-Panel 4
Wiadomość wysłana przez: Mithrill w Sob, 07 Sty 2017, 19:26:16
I tą bombą kończymy, cytując klasyka. Mimo niesprzyjających okoliczności obrodziło nam projektami. Dziś do walki o głosy stają:
-Fregat, by Robson
-Orion, by Bill2462
-Slight, by NiezidentyfikowanyObjekt
-The Arrow, by grabek77

Niech wygra najlepszy!

[Post scalony: Sob, 07 Sty 2017, 23:31:36]
KONIEC CZASU!!!

No, nie tak dosłownie, w końcu czas jeszcze istnieje. Zresztą, nieważne, i tak jestem tu tylko po to by powiedzieć, że wygrał pojazd ,,Orion'' i jego twórca Bill2462. Do zobaczenia jutro, może będę wtedy bardziej kreatywny