• [PPK] Wątek organizacyjny 2 3
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: [PPK] Wątek organizacyjny  (Przeczytany 54539 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Czw, 06 Mar 2014, 18:30:25
Odpowiedź #15

Offline Sorad.

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 78
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
@JackRyanPL: Około 22.00 wstawię nową ankietę i będzie w niej  Kerbal Engineer Redux

@kamils096: Modów planuje ok. ośmiu + kilka pluginów o jakich pisał DawsterTM które możesz zainstalować lub nie

@Koper: Odnotowane sam nie wiem po co wstawiłem toolbara, będzie na liście opcjonalnych modów

@DawsterTM: Ciężko byłoby nie wzorować się na PMB skoro tak świetnie prosperuje. Oprócz  DeadlyReentry z modów utrudniaczy znam jeszcze TAC Life Support ale w tym wypadku psuło by tylko zabawę bo podczas misji międzyplanetarnych trzeba byłoby dbać jeszcze o zaopatrzenie ewentualnych stacji. Drzewko będzie z KSP Interstellar (jeżeli nie przejdzie to dostanie dziką kartę). Jeżeli chodzi o pluginy to będzie stosowna lista w przyszłości. O  VOID'a jakimś cudem nie słyszałem ale też będzie w ankiecie i ten modzik do łazików jeżeli się nada to daj znać.

@Raynus: Ok niema sprawy

@Kadaf: Popieram tok myślenia DawsterTM'a. Jeżeli chodzi o wersje 0.24 to jak tylko mody które zostaną wybrane w ankiecie  będą kompatybilne z 0.24 lub dostaną stosowny update to przejdziemy na nowszą wersje. Jeżeli nie będzie kompatybilności to wtedy będę się martwić

Orbity Stacjonarne

Czw, 06 Mar 2014, 22:07:54
Odpowiedź #16

Offline Sorad.

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 78
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Świeża ankieta startuje


Ankieta zostanie zamknięta 7 marca czyli jutro o 23.00
« Ostatnia zmiana: Czw, 06 Mar 2014, 22:18:49 wysłana przez Sorad. »

Orbity Stacjonarne

Reklama

Odp: Wspólny tryb kariery forum [PPK]
« Odpowiedź #16 dnia: Czw, 06 Mar 2014, 22:07:54 »

Czw, 06 Mar 2014, 22:42:43
Odpowiedź #17

Offline rosomak909

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 101
  • Reputacja: 4
    • Zobacz profil
Może poczekajmy na 0.24 bo ma dodać nowe części i te asteroidy
Kliknijcie każdy z linków na tej stronie codziennie raz i pomagajcie: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Czw, 06 Mar 2014, 22:46:26
Odpowiedź #18

Offline DawsterTM

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 527
  • Reputacja: 35
  • *being dead intesifies*
    • Zobacz profil
Nieznana jest data jego wydania. Zanim ruszy PPK trochę czasu jeszcze pewnie minie, a potem można się spokojnie dostosować do zmian. Nie lepiej właśnie zaczynać na znanym terenie, jeszcze przed aktualizacją?
Best regards from Valhalla

Reklama

Odp: Wspólny tryb kariery forum [PPK]
« Odpowiedź #18 dnia: Czw, 06 Mar 2014, 22:46:26 »

Czw, 06 Mar 2014, 23:23:29
Odpowiedź #19

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
@up
Wiemy że to jakieś 3 tygodnie, gdyż ma się ukazać jeszcze w tym miesiącu.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Pią, 07 Mar 2014, 23:05:17
Odpowiedź #20

Offline Sorad.

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 78
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Ankieta zamknięta a oto mody które będą w PPK:
  • Deadly Reentry
  • KAS
  • Kethane
  • KSP Interstellar
  • Magic Smoke Industries
  • SCANsat
  • Kerbal Engineer Redux


Orbity Stacjonarne

Reklama

Odp: Wspólny tryb kariery forum [PPK]
« Odpowiedź #20 dnia: Pią, 07 Mar 2014, 23:05:17 »

Sob, 08 Mar 2014, 10:27:46
Odpowiedź #21

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Sorad, przemyśl to dobrze, bo:

1. Ruszając cały program tuż przed wyjściem 0.24 (a spodziewam się go najdalej za dwa tygodnie) powodujesz, że gdy ten wejdzie trzeba będzie czekać na aktualizację modów. Kiedy ona się pojawi, tego nie wie nikt.

2. Uważam, że modów jest za dużo, zdecydowanie za dużo. Chciałbyś konkurować z PMB w którym nawet za najlepszych czasów lista kandydatów nie przekraczała chyba pięciu. Tak długa lista modów powoduje, że wielu mocnych graczy nie zainteresuje się twoim projektem, bo nie będą mieli ochoty na zaśmiecanie sobie KSP niektórymi z tych modów. Ja do takich osób między innymi należę.

3. System kariery i drzewko rozwoju zapewne zmieni się w 0.24, pamiętaj, że ten system jest dopracowywany dopiero. Więc może się okazać, że w jednym przetargu użyto części dostępnych na danym etapie w 0.23, które nie będą dostępne jeszcze na tym samym etapie w 0.24, więc przyjdzie wszystko zaczynać od początku.

Sugeruję więc poczekać do 0.24 i zdecydowanie okroić listę modów.

Sob, 08 Mar 2014, 10:34:03
Odpowiedź #22

Offline DawsterTM

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 527
  • Reputacja: 35
  • *being dead intesifies*
    • Zobacz profil
Naprawdę się Big. K. nie poddajesz. Pamiętaj, tutaj też nie ty jesteś organizatorem. Ani ja, ale przytoczę moje poprzednie argumenty:
1. 0.24 nie wnosi żadnych zmian w silnik. Wszystkie mody na 90% będą działać, pozostałe 10% to ryzyko zawodowe.
2. Każdy lubi co innego. Jeden tylko stock, inny ma 50 modów jeden na drugim. To że tobie się nie podoba takie zmodowanie to nie znaczy że Sorad nie może wybrać takiej opcji dla swojego projektu.
3. System i drzewko owszem, mogą się zmienić, ale dam sobie łapę uciąć że będzie kompatybilny ze starym. W dodatku projekt ma się odbywać na KSP Interstellar, a ten wprowadza własne drzewko. O usuwaniu starych części przez squad nie ma mowy. Tak głupia i błaha sprawa by zrujnowała kompatybilność wsteczną. Party mogą zostać co najwyżej zmodyfikowane lub zastąpione (tak jak to wyglądało z anteną).
Best regards from Valhalla

Reklama

Odp: Wspólny tryb kariery forum [PPK]
« Odpowiedź #22 dnia: Sob, 08 Mar 2014, 10:34:03 »

Sob, 08 Mar 2014, 10:53:50
Odpowiedź #23

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Pierwsze dwa punkty moich zastrzeżeń Dawster, są dyskusyjne. Ale w trzecim nigdzie nie wspominałem o ryzyku że Squad będzie usuwał części, bo to by było idiotyczne. Chodziło mi o stockowe drzewko, w którym dojdzie zapewne do zmian w kierunku utrudnienia kariery. Ano nie wiedziałem, że interstellar posiada własne, którego Sorad zamierza używać, mój błąd.

Sob, 08 Mar 2014, 11:20:15
Odpowiedź #24

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Dawster, co to za "tutaj tteż nie jesteś organizatorem"? Kadaf wyraził swoje wątpliwości,  a najlepiej pomyślany projekt bez uczestników padnie natychmiast, a pprzypadek stacji Moritza pokaZał że wystarczy drobna komplikacja w regulaminie by zniechęcić. Keep it simple - sam Interstellar jest modem potężnym, zawierającym także wydobycie.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Odp: Wspólny tryb kariery forum [PPK]
« Odpowiedź #24 dnia: Sob, 08 Mar 2014, 11:20:15 »

Sob, 08 Mar 2014, 11:35:52
Odpowiedź #25

Offline Sorad.

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 78
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Może i modów jest sporo i niektórych będą zniechęcać, ale spójrzmy na to z drugiej strony podejrzewam że niektórzy gracze oczekują modów w tego typu zabawach bo dają nowe możliwości np taki Magic Smoke Industries dodaje nam najróżniejsze mechanizmy które dają ogrom możliwości wystarczy popatrzeć:



Jeżeli PPK okaże się niewypałem to nikt na tym nie straci no może ja stracę trochę czasu , więc nie wiem po co wyprzedzać fakty i martwic się na zapas?


Orbity Stacjonarne

Sob, 08 Mar 2014, 12:42:25
Odpowiedź #26

Offline rosomak909

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 101
  • Reputacja: 4
    • Zobacz profil
Moim zdaniem to trochę za dużo modów, ale niech będzie...
Kliknijcie każdy z linków na tej stronie codziennie raz i pomagajcie: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Reklama

Odp: Wspólny tryb kariery forum [PPK]
« Odpowiedź #26 dnia: Sob, 08 Mar 2014, 12:42:25 »

Sob, 08 Mar 2014, 19:58:42
Odpowiedź #27

Offline DawsterTM

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 527
  • Reputacja: 35
  • *being dead intesifies*
    • Zobacz profil
Bez modów PPK stanie się tym samym co PMB, tyle że z trybem kariery. Jak już powiedział Sorad, jeśli z dowolnego powodu projekt nie wypali będzie to tylko jego strata na którą jest gotów. Ja na pewno będę stałym uczestnikiem, odkąd Proize odciążył mnie trochę z PMB mam nareszcie czas na grę.
Best regards from Valhalla

Sob, 08 Mar 2014, 21:45:56
Odpowiedź #28

Offline please refrain from posting

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 65
  • Reputacja: 3
  • FUCKPENISPUMPHEADS
    • Zobacz profil
Bardzo chciałbym wziąśc w tym udział, lecz mam straszliwe problemy z Deadly Reentry. Co do innych modów (wraz z pluginami) to wszystko chodzi normalnie, ale z Deadly Reentry gra mi tak tnie, że nawet na niskich detalach nie chce chodzic...
Trudno, będe sie przyglądac wątku [PPK], myśle, że sie więcej naucze o inżynierce (tak jak to było z P-M-B)

Reklama

Odp: Wspólny tryb kariery forum [PPK]
« Odpowiedź #28 dnia: Sob, 08 Mar 2014, 21:45:56 »

Nie, 09 Mar 2014, 09:52:09
Odpowiedź #29

Offline rosomak909

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 101
  • Reputacja: 4
    • Zobacz profil
Ja chyba nie biorę udziału (nie chce zaśmiecać mojego ksp modami).
Kliknijcie każdy z linków na tej stronie codziennie raz i pomagajcie: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

 

[PMB] Wątek organizacyjny oraz archiwum.

Zaczęty przez DawsterTM

Odpowiedzi: 26
Wyświetleń: 36602
Ostatnia wiadomość Pon, 28 Lip 2014, 16:49:12
wysłana przez PanKurczak