• [PPK] Wątek organizacyjny 2 3
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: [PPK] Wątek organizacyjny  (Przeczytany 11582 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Wto, 08 Kwi 2014, 20:22:55
Odpowiedź #60

Offline Sorad.

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 78
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Nie wiem kiedy wyjdzie nowa wersja MSI a mam wobec tego moda pewne plany więc dlatego pozostaje nadal przy 0.23. Poza tym nie każdy usuwa stare wersje ja na przykład mam na dysku jeszcze 0.22

P.S
Zapowiadałem wcześniej że przejdziemy na nową wersje jak tylko wszystek mody będą z nią kompatybilne
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Śro, 09 Kwi 2014, 12:36:28
Odpowiedź #61

Offline Smigol

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 19
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Spoko mam osobny folder dla PPK
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ - FanPage o serwisach z nagrodami!

Reklama

Odp: [PPK] Wątek organizacyjny
« Odpowiedź #61 dnia: Śro, 09 Kwi 2014, 12:36:28 »

Czw, 10 Kwi 2014, 11:43:25
Odpowiedź #62

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 329
  • Reputacja: 144
    • Zobacz profil
No i widzisz Sorad. Pisałem ci żebyś poczekał, bo przy tej ilości modów jest jasne, że będą problemy po patchu. Posłuchałeś Dawstera, człowieka, w którego interesie wcale nie było, by ktokolwiek rozwinął mocny wątek z kategorii zabaw forumowych, to teraz masz. Ci którzy przesiedli się na 23.5 w ogromnej większości nie wrócą do słabiej zoptymalizowanego 23.0

Czw, 10 Kwi 2014, 18:26:56
Odpowiedź #63

Offline Sorad.

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 78
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Spokojnie Kadaf wersja MSI pod 0.23.5 już jest tu masz Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ więc następny przetarg będzie na nowej wersji sory źle przeczytałem . Co do Dawstera to nie sądzę żeby chciał sabotować PPK wręcz przeciwnie od początku wspiera mój pomysł.
                    Bez modów nie ma aż takiej zabawy z KSP jak jest z nimi i jako potwierdzenie tych słów daje tu link do twoje najnowszej konstrukcji: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ która jasno pokazuje jakie możliwości dają nam mody w kerbalach. Nie rozumiem dlaczego tak bardzo przeszkadzają ci one w PPK

[Post scalony: Czw, 10 Kwi 2014, 18:32:34]
O doczytałem się autor MSI pisze że pracuje na kompatybilnością z 0.23.5 tylko nie ma za wiele czasu więc musimy się uzbroić w cierpliwość

Cytuj
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
« Ostatnia zmiana: Czw, 10 Kwi 2014, 18:32:34 wysłana przez Sorad. »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Reklama

Odp: [PPK] Wątek organizacyjny
« Odpowiedź #63 dnia: Czw, 10 Kwi 2014, 18:26:56 »

Czw, 10 Kwi 2014, 19:07:41
Odpowiedź #64

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 329
  • Reputacja: 144
    • Zobacz profil
Oj Sorad, nie to miałem na myśli, że mody są złe. A dają możliwości ogromne. Jedyne co chciałem zarzucić, to moment uruchomienia PPK, bo zważ, że gdy go rozpoczynałeś, to optymiści zakładali wyjście kolejnej wersji za tydzień - dwa. Przeciągnęło się to prawie miesiąc, ale chodzi o efekt, którym są niedziałające mody, co też przewidywałem właśnie. Na twoim miejscu poczekałbym do wyjścia 0.24 by ruszyć z robotą na ostro. Dlaczego? Bo wiemy doskonale, że po wyjściu 0.24 będziemy mieć co najmniej kwartał, albo i pół roku spokoju od updatów. A to da ci ogromny komfort rozwoju bez możliwych zgrzytów natury technicznej.

Czw, 10 Kwi 2014, 19:48:23
Odpowiedź #65

Offline Sorad.

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 78
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
No masz trochę racji, ale skoro już zacząłem to nie wypada robić długiej przerwy żeby czekać na 0.24 bo kiedy wyjdzie też nie wiadomo może w tym miesiącu może nie, a równie dobrze Squad może się ogarnąć i już za 2 tygodnie wypuścić 0.24 a zaraz potem 0.25 nic nie jest pewne więc nie ma co trząść portkami i czekać w nieskończoność bo wreszcie się nie doczekamy.
                                Jeżeli nikt nie będzie brał udziału w przetargach na starej wersji, a twórcy modów których używamy w zabawie będą dawać oznaki życia  to projekt wtedy trochę po hibernuje w oczekiwaniu na kompatybilność, a jeżeli uznam że mod jest martwy to tak jak pisałem wcześniej wtedy będę kombinował.
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Reklama

Odp: [PPK] Wątek organizacyjny
« Odpowiedź #65 dnia: Czw, 10 Kwi 2014, 19:48:23 »

Czw, 10 Kwi 2014, 22:32:46
Odpowiedź #66

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 329
  • Reputacja: 144
    • Zobacz profil
Sam widzisz jaki jest odzew... Mógłbyś liczyć głównie na starą gwardię, ja na przykład nie ganiam za kamlotami, dalej siedzę w 0.23, bo uważam że Smoke daje mi więcej niż kolorowe światełka. A tak to... cisza. A co do dopingowania i "dobrych" rad. Czy rada jest dobra, czy zła, to widzisz po efektach. A efekty masz takie, że nikt się nie interesuje. Czyli rada była zła. Czy Dawster nie ma pojęcia o prowadzeniu zabaw forumowych? Ja myślę, że ma i to sporo. Doradził ci, posłuchałeś, masz co masz. Czyli? Albo Dawster jednak nie ma pojęcia, albo zrobił ci niedźwiedzią przysługę. Spodziewam się, że doskonale wiedząc jakie efekty przyniesie.

Pią, 11 Kwi 2014, 18:04:34
Odpowiedź #67

Offline Sorad.

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 78
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Nie wiem dlaczego żeś cię tego Dawster uczepił, on nie miał bezpośredniego wpływu na ilość modów w projekcie pomysł żeby PPK było z modami był od początku mój. Dawster nie musiał mnie na nic namawiać sam dążyłem żeby było sporo modów.
               A co do przetargu to sądzę że to wina tego że dałem za mało czasu w dodatku zorganizowałem go w środku tygodnia a nie w weekend poza tym przeskanowanie dwóch ciał może zająć naprawdę sporo czasu.
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Reklama

Odp: [PPK] Wątek organizacyjny
« Odpowiedź #67 dnia: Pią, 11 Kwi 2014, 18:04:34 »

 

[PMB] Wątek organizacyjny oraz archiwum.

Zaczęty przez DawsterTM

Odpowiedzi: 26
Wyświetleń: 5814
Ostatnia wiadomość Pon, 28 Lip 2014, 16:49:12
wysłana przez PanKurczak