• KATASTROFA - deorbitacja frachtowca kosmicznego ED Konsul! 5 8
Aktualna ocena:  

Ankieta

KBOS - Czy uważasz firmę Moritz Shipyard Consortium za godną zaufania?

Tak.
Nie.
Ale ja nie wiem.

Autor Wątek: KATASTROFA - deorbitacja frachtowca kosmicznego ED Konsul!  (Przeczytany 18079 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Śro, 26 Mar 2014, 16:42:23
Odpowiedź #15

Offline MegaProize

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 197
  • Reputacja: 21
  • King of Skyrim!
    • Zobacz profil

Wypożyczone na czas pomocy Hydry wróciły niecałe 3 godziny temu. Oryginalne dane są w tej chwili poddawane analizie w naszych laboratoriach. Ich kopia trafiła również do agencji:
-Eye of Dragon corp.
-Kadaf Industries
-Dawster Space Lab.
- SoftBody Incorporated
Oczekujemy na ich odpowiedź.
Analiza zostanie również ponowiona w ścisłym gronie naukowym przewodniczących PMB. Wyniki z "Wishperera" nie są jeszcze znane.

Jednocześnie informujemy że z powodów znacznych strat finansowych, Battle Claw niedługo ogłosi otworzenie pierwszego w historii agencji "pododdziału" produkcyjnego. Będzie miał on za zadanie przywrócić warunki rynkowe firmy, do stanu z przed katastrofy. Więcej informacji wkrótce.
Dodatkowo zarząd Battle Claw chciał złożyć kolejne wątpliwości co do prawdziwości wersji wydarzeń przedstawionej przez Swordmap corp.
Choć nie insynuowaliśmy że włamania na teren katastrofy przez  Thompmona Kermana, dalej stwierdzamy że taka akcja była wyjątkowo spontaniczna i lekkomyślna. Fakt że ktoś jawnie w BIAŁY DZIEŃ ukradł rakietę tej firmy, zabierając im ważny i potencjalnie niebezpieczny dla całych miast pojazd, sprzed nosa, poddaje kolejnym wątpliwościom bezpieczeństwo i rzetelność tej firmy. Raczę przypomnieć że tylko dwa razy w całej historii lotów kosmicznych zdarzył się taki przypadek i często była to zakrawająca na szeroką skalę akcja, która nie umywa się w żadnym stopniu do "podprowadzenia" jednej rakiety Swordmap.
Również jakakolwiek próba przebicia się przez ochronę firewallową konsula zwykłą anteną średniego zasięgu, powinna być zbywana śmiechem. Próby przeprowadzone przez PMB na prototypach Konsula jawnie pokazywały że nawet tak rozwinięty system jak PolarCom produkcji Kadaf Industries potrzebowały by kilku dni na dokonanie takiego czynu. Owszem, tylko Battle Claw posiada anteny klasy "Whisperer" które mogą dokonać tego troszkę szybciej, lecz przypominamy że są one na orbicie i trzy z nich są skalibrowane na komunikacje typu "Deep Space". Ostatnia czwarta, zajęta jest przeczesywaniem terenu w poszukiwaniu za czarną skrzynka Konsula.
« Ostatnia zmiana: Śro, 26 Mar 2014, 21:23:09 wysłana przez MegaProize »
" Jeżeli nie mogę czegoś opisać, to to nie istnieje. Wyjątkiem jest Bóg "- Recenzent Ateista


Czw, 27 Mar 2014, 01:38:16
Odpowiedź #16

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 627
  • Reputacja: 91
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
--- OFICJALNY RAPORT ---
Dane potwierdzone przez niezależne agencje
Dzisiaj krótko, przełomu w sprawie brak, są za to konkretne informacje -
***

Zielona kropka - lokalizacja KSC
Żółty obszar - strefa zamknięta, bezpośredni obszar katastrofy

Dzięki zorganizowanej akcji obserwacji terenu z powietrza samolotami Hydra, Isha oraz 22 udało się określić dokładną lokalizację fragmentu wraku i sfotografować go.

Zniszczony fragment modułu dowodzenia. Zdjęcie wykonał samolot 22 firmy Independent Rocketry

 Nie wiadomo czy czarna skrzynka wciąż znajduje się we właściwym miejscu pomiędzy kabinami załogi. Mogła zostać wyrzucona z pokładu w trakcie turbolencji i jednej z wielu eksplozji przeszywających kokpit w trakcie przebijania się przez atmosferę.
***
Przedstawiciele dwóch firm zgłosili gotowość wystawienia swoich pojazdów poszukiwawczych. Do czasu oficjalnego ogłoszenia ekspedycji nazwy organizatorów i sponsorów nie zostaną podane do wiadomości publicznej.

--- KONIEC RAPORTU ---
« Ostatnia zmiana: Czw, 27 Mar 2014, 01:42:28 wysłana przez Drangir »
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Odp: KATASTROFA - deorbitacja frachtowca kosmicznego ED Konsul!
« Odpowiedź #16 dnia: Czw, 27 Mar 2014, 01:38:16 »

Czw, 27 Mar 2014, 13:36:28
Odpowiedź #17

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 329
  • Reputacja: 144
    • Zobacz profil
Kadaf Industries prosi o zezwolenie na wysłanie w rejon katastrofy pojazdu badawczego własnej produkcji. Jest to najnowszy ciężki łazik, specjalnie wyposażony na tę misję w zdalnie sterowanego robota poszukiwawczego. Również pancerze pojazdu głównego zostały przygotowane na przyjęcie dużych dawek promieniowania.

Chcielibyśmy zwrócić uwagę na fakt posiadania sporego doświadczenia w zakresie skomplikowanych misji w niebezpiecznych warunkach.

Również pragniemy poinformować, że Kadaf Industries w całości pokryje z własnych środków koszt przedsięwzięcia.
« Ostatnia zmiana: Czw, 27 Mar 2014, 13:45:32 wysłana przez Kadaf »

Czw, 27 Mar 2014, 14:24:26
Odpowiedź #18

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 627
  • Reputacja: 91
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Przed wydaniem zezwolenia na misję, komisja złożona ze specjalistów wszystkich firm oceni bezpieczeństwo przedsięwzięcia. Prosimy o złożenie planów przebiegu ekspedycji i skrótowe charakterystyki proponowanych pojazdów.

Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Odp: KATASTROFA - deorbitacja frachtowca kosmicznego ED Konsul!
« Odpowiedź #18 dnia: Czw, 27 Mar 2014, 14:24:26 »

Czw, 27 Mar 2014, 20:06:02
Odpowiedź #19

Offline MegaProize

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 197
  • Reputacja: 21
  • King of Skyrim!
    • Zobacz profil


W związku z naleganiami opinii publicznej, postanowiono udostępnić (dość szczątkowe) fotografie, dotyczące wysłanych w geście pomocy, trzech samolotów typu "Hydra". Choć wszystkie zdjęcia dokumentują tylko egzemplarz 2 i 3, zapewniamy że wszystkie wzięły udział w akcji.
Akcja owa polegała na przeskanowaniu całego obszaru katastrofy najnowszym, przygotowanym specjalnie na tą chwilę, sprzętem radarowym "Holon". Precyzyjne czujniki każdego typu mogły zbierać dane bez żadnych zakłóceń dzięki usytuowaniu na linie. Szczególny atrybut jakim się cechuje seria samolotów "Hydra", czyli możliwość bezstratnego poruszania się na powierzchni wody, pozwoliła przeskanować dokładnie głębiny leżącego nieopodal jeziora. Dotychczasowe badania dowiodły również że wody tego zbiornika wodnego, zostały w znacznym stopniu zanieczyszczone paliwem rakietowym oraz radioaktywnymi izotopami.
Większość ocalałych części Konsula została zlokalizowana z najwyższą dokładnością. Została zmierzona siła radiacji która znacznie przekroczyła spodziewane maksimum. Wyznaczono 3 obszary będące centrami największej aktywności promieniotwórczej. Minimalna dawka w odległości 50 metrów od każdego z nich, wynosi 98 Gy. Dawka jest śmiertelna w 100%, a maksymalny czas przebywania bez konsekwencji dla zdrowia praktycznie nie istnieje: śmierć powinna nastąpić 1,7 sekundy po wystawieniu na działanie promieniowania.

Najważniejszym zadaniem Hydr było jednak zlokalizowanie czarnej skrzynki Konsula. Niestety, ze względu na ogromne skażenie radioaktywne i liczne zakłócenia nie pozwoliły na całkowicie pewne określenie jej położenia. Zamierający sygnał nadajnika urządzenia daje wskazówki na położenie nieznacznie oddalone od reszty wraku, prawdopodobnie kilka metrów pod wodą. Nie można jednak potwierdzić tych informacji w rzetelny i bezpieczny dla personelu oraz sprzętu sposób.

Teraz jednak podaje obiecane załączniki pokazujące część akcji samolotów "Hydra" 1, 2 i 3


Aparatura badawcza "Holon"



Test wszystkich systemów



Rozpoczęcie zbierania danych na całej długości lotu konsula, aż do miejsca kolizji z ziemią


Powrót z misji (sprzęt badawczy odpadł bezpiecznie na spadochronie przed podejściem do lądowania)



Oczekiwanie na ekipę ratowniczą mającą na celu zabezpieczenie i odkażenie samolotu

« Ostatnia zmiana: Czw, 27 Mar 2014, 20:10:13 wysłana przez MegaProize »
" Jeżeli nie mogę czegoś opisać, to to nie istnieje. Wyjątkiem jest Bóg "- Recenzent Ateista


Pią, 28 Mar 2014, 00:47:03
Odpowiedź #20

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 627
  • Reputacja: 91
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
--- OFICJALNY RAPORT ---
Dane potwierdzone przez niezależne agencje

***
Po kilku dniach od katastrofy wykonano w końcu szczegółowe analizy skażonego radioaktywnie terenu. Wszystkie załogi mocno ryzykowały próbując ustalić jak najwięcej szczegółów. Szczególne podziękowania należą się pilotom Battle Claw Space Labolatories. Dzięki ryzyku jakie podjęli zdobyto wiele ważnych informacji, w tym radarową mapę terenu i fotografie przedstawiające wrak:



Odczyty z samolotów Hydra sugerują, że w Strefie znajdują się dwie czarne skrzynki z aktywnym transponderem.
***
Nie przedstawiono żadnych planów dotyczących misji odnalezienia czarnych skrzynek. Informacje z niepotwierdzonych źródeł mówią, że wcześniej zainteresowane ekspedycją firmy wycofały się z przedsięwzięcia po otrzymaniu najnowszych danych na temat natężenia promieniowania w Strefie.

***
Opublikowano wyniki badań przeprowadzonych przez KBOS
Na pytanie Kto prawdopodobnie doprowadził do katastrofy ED Konsul?
38% odpowiada, że przyczyną katastrofy prawdopodobnie był zewnętrzny atak informatyczny.
27% pytanych uważa, że stały za tym konkurencyjne wobec Eye of the Dragon firmy astronautyczne.
 11,5% wskazuje nieznaną grupę terrorystyczną, kolejne 11,5% uważa całe zdarzenie za spisek firmy Eye of the Dragon.

Pozostałe 11% postawiło na inne niepokojące przesłanki.
***
Po publikacji danych na temat zanieczyszczeń i skażenia terenu katastrofy, zatrucia jezior, wód gruntowych itd. jeszcze bardziej zmniejszyło się poparcie dla programów kosmicznych. Zdarzają się sporadyczne protesty niewielkich grup młodych ludzi i drobne akty wandalizmu wymierzone w najbardziej aktywne w tej branży firmy. Strona skupiająca przeciwników lotów kosmicznych - DoLoveNotSpace.kerb - odnotowuje rekordy oglądalności.
***
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

UWAGA - ZBLIŻANIE SIĘ DO STREFY BLIŻEJ NIŻ NA 5 KILOMETRÓW BEZ WCZEŚNIEJSZYCH USTALEŃ JEST ZAKAZANE.

--- KONIEC RAPORTU ---
« Ostatnia zmiana: Pią, 28 Mar 2014, 01:48:27 wysłana przez Drangir »
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Odp: KATASTROFA - deorbitacja frachtowca kosmicznego ED Konsul!
« Odpowiedź #20 dnia: Pią, 28 Mar 2014, 00:47:03 »

Pią, 28 Mar 2014, 01:08:49
Odpowiedź #21

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 329
  • Reputacja: 144
    • Zobacz profil
Kadaf Industries pragnie zdementować plotki o rzekomym wycofaniu się z poszukiwań na terenie katastrofy statku kosmicznego Konsul.
Założenia poszukiwań są następujące:

1. Udanie się w rejon skażenia ciężkim pojazdem wielozadaniowym.
2. Po ustaleniu wartości granicznych promieniowania nastąpi zatrzymanie jednostki głównej
3. Uruchomienie zdalnie sterowanego robota będącego na wyposażeniu jednostki macierzystej.
4. Wykorzystanie robota w celu dokładnego przeszukania miejsca katastrofy niezależnie od stopnia promieniowania.
5. W razie sukcesu i odnalezienia czarnej skrzynki automat dostarczy obiekt w pobliże jednostki macierzystej.
6. Drugi automat piaskujący dokona oczyszczenia powierzchni czarnej skrzynki z radioaktywnego nalotu.
7. Zdalnie sterowany robot umieści czarną skrzynkę w luku towarowym ciężkiego łazika.
8. Napromieniowany robot zostanie porzucony na terenie skażonym, a jednostka główna wycofa się z rejonu katastrofy.

Kadaf Industries posiada pojazd klasy ciężkiej, który jakiś czas temu przeszedł rygorystyczne testy. Jest to jednostka idealnie nadająca się do powyższego zadania. Pancerz zostanie pokryty płytami grafitowymi co wydatnie zwiększy odporność na wysokie promieniowanie otoczenia.

Pią, 28 Mar 2014, 17:26:12
Odpowiedź #22

Offline please refrain from posting

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 65
  • Reputacja: 3
  • FUCKPENISPUMPHEADS
    • Zobacz profil
Firma SoftBody incorporated pragnie wysłac ciężarówkę z łazikiem w pobliże katastrofy.

Plan jest następujący:
1.Wysłanie Ciężarówki wraz z załadowanym łazikiem w pobliże katastrofy (nie więcej niż 5 kilometrów)
2.Odczepienie łazika od ciężarówki i poszukiwanie przez łazika czarnych skrzynek
3.Jeśli łazik znajdzie skrzynkę zostanie ona przywieziona i oczyszczona wraz z łazikiem
4.Wyjazd od miejsca katastrofy tylko ciężarówką wraz ze skrzynką i pozostawienie łazika w celu dalszych poszukiwań kolejnej czarnej skrzynki
5.Dostarczenie skrzynki dla firmy Eye of the Dragon Corporation

Przez pokryte koszty na skafandry firma dostała mocny spadek finansowy, lecz możliwe jeszcze będzie skonstruowanie łazika.
SoftBody incorporated nie spojrzała się w ostatnie raporty nadawane przez Eye of the Dragon Corp. przez co całą winę ponosi jedynie ta firma. Za wszelkie pożyczki od firmy Battle Claw Space Laboratories firma SoftBody Incorporated przeprasza za nie przeczytanie raportów Eye of the Dragon Corporated oraz Battle Claw Space Laboratories.
« Ostatnia zmiana: Pią, 28 Mar 2014, 18:04:26 wysłana przez poneer »

Reklama

Odp: KATASTROFA - deorbitacja frachtowca kosmicznego ED Konsul!
« Odpowiedź #22 dnia: Pią, 28 Mar 2014, 17:26:12 »

Pią, 28 Mar 2014, 17:35:55
Odpowiedź #23

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 627
  • Reputacja: 91
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Cytuj
Większość ocalałych części Konsula została zlokalizowana z najwyższą dokładnością. Została zmierzona siła radiacji która znacznie przekroczyła spodziewane maksimum. Wyznaczono 3 obszary będące centrami największej aktywności promieniotwórczej. Minimalna dawka w odległości 50 metrów od każdego z nich, wynosi 98 Gy. Dawka jest śmiertelna w 100%, a maksymalny czas przebywania bez konsekwencji dla zdrowia praktycznie nie istnieje: śmierć powinna nastąpić 1,7 sekundy po wystawieniu na działanie promieniowania.

Uważam, że propozycja SoftBody incorporated wymaga jeszcze dopracowania.

PS: głosy odrzucające projekt Kadaf Industries bez uzasadnienia, nie będą wliczane.

[Post scalony: [time]Sob, 29 Mar 2014, 16:23:52[/time]]
Stanowisko Eye of the Dragon corp.


Prosimy wszystkie zainteresowane firmy o wykonanie prezentacji pojazdów.

Ostateczny termin zgłaszania propozycji (oraz poprawek - SoftBody, wasz plan brzmi zbyt ryzykownie) na misję WRAZ z prezentacją pojazdów to godzina 21:00 29 marca.

Jeśli po tym czasie nie wpłyną nowe plany, Kadaf Industries przejmuje czasowe dowodzenie nad całym przedsięwzięciem i otrzymuje ofcjalnie zielone światło do wykonania misji odszukania czarnych skrzynek.

Z tego miejsca chciałbym także poprosić KI, Battle Claw oraz inne korporacje o zrecenzowanie ewentualnych planów misji i pojazdów.

Uwaga - skrzynki przystosowane są do transportu wciągarką KAS i taki sprzęt jest wymagany w pojeździe.


Rzecznik Eye of the Dragon corp.




« Ostatnia zmiana: Sob, 29 Mar 2014, 16:27:06 wysłana przez Drangir »
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Sob, 29 Mar 2014, 23:16:16
Odpowiedź #24

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 329
  • Reputacja: 144
    • Zobacz profil
W związku z brakiem konkurencji, z firmy Kadaf Industries wyruszyła misja poszukiwawcza niespełna dziesięć minut temu. Pojazdem wykorzystanym do zadania jest najnowszy ciężki pojazd naszej firmy - Tector.

W skład misji wchodzi kierowca i dowódca misji w jednej osobie, oraz specjalista od skażeń radioaktywnych.
Tector zgodnie z zapowiedzią posiada na pokładzie zdalnie sterowany automat oraz urządzenie do przeprowadzenia obróbki strumieniowo - ściernej.

Przewidywany czas dotarcia na miejsce katastrofy wynosi dwa dni.


Reklama

Odp: KATASTROFA - deorbitacja frachtowca kosmicznego ED Konsul!
« Odpowiedź #24 dnia: Sob, 29 Mar 2014, 23:16:16 »

Nie, 30 Mar 2014, 10:10:03
Odpowiedź #25

Offline MegaProize

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 197
  • Reputacja: 21
  • King of Skyrim!
    • Zobacz profil

Zarząd Battle Claw po głębokiej analizie planu działania wytyczonego przez Kadaf Inc. daje wszelką zgodę i poparcie dla ich misji. Przedtem jednak oczekuje pełnej prezentacji pojazdu badawczego oraz przekazania dokumentacji z testów łazika. Chcemy być pewni bezpieczeństwa przewiędnięcia tym bardziej że tak długotrwały pobyt, nawet z dala od centrum promieniowania, dalej naraża nie tylko personel korporacji prowadzącej, ale i również naukowców i osoby trzecie mające jakikolwiek związek ze sprawą. By poprzeć nasze słowa, informujemy że jedna z jednostek "Hydr" musiała zostać zezłomowana, gdyż mimo równego rozdzielenia przelotów skanujących, pojazd został napromieniowany tak bardzo, że musiał zostać poddany utylizacji. Jednocześnie zapewniamy że pilot ma się dobrze, lecz dalej cała trójka jest pod specjalistyczną opieką i obserwacją lekarską.
Mimo pełnego poparcia misji Kadaf Inc. dalej wspieramy finansowo agencje SoftBody, która w ramach tej pożyczki (w tym wsparcia inżynieryjnego) prawdopodobnie sama przedstawi swój pojazd. Owszem kombinezony zamówione przez ta firmę były pomysłem wręcz absurdalnym, lecz dalej poręczymy za rzetelność tej spółki.
" Jeżeli nie mogę czegoś opisać, to to nie istnieje. Wyjątkiem jest Bóg "- Recenzent Ateista


Nie, 30 Mar 2014, 14:25:58
Odpowiedź #26

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 329
  • Reputacja: 144
    • Zobacz profil
Kadaf Industries odmawia.
Tector w tej chwili znajduje się niemal w połowie drogi do celu. Misja nie będzie przerywana w celu dokonania prezentacji fotograficznej. Poza tym taka prezentacja miała by sens jedynie w sytuacji pojawienia się konkurencji. Dodatkowo zapewniamy, że odmiennie niż samoloty Hydra, łazik KI przygotowany jest do pracy w warunkach w których promieniowanie występuje. W celu dalszego zwiększenia bezpieczeństwa pancerz Tectora został pokryty warstwą grafitowo-ołowiową, dzięki czemu aktualnie może pracować w warunkach zabójczych dla załogi.
« Ostatnia zmiana: Nie, 30 Mar 2014, 14:31:57 wysłana przez Kadaf »

Reklama

Odp: KATASTROFA - deorbitacja frachtowca kosmicznego ED Konsul!
« Odpowiedź #26 dnia: Nie, 30 Mar 2014, 14:25:58 »

Nie, 30 Mar 2014, 15:11:20
Odpowiedź #27

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 627
  • Reputacja: 91
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Termin składania planów misji minął wczoraj wieczorem. To prawdopodobnie nie będzie jedyna misja w ten rejon, dlatego eekspedycja KI pomoże swoim doświadczeniem w opracowaniu lepszych technologii chronienia pojazdów w takich warunkach.
« Ostatnia zmiana: Nie, 30 Mar 2014, 16:27:31 wysłana przez Drangir »
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Nie, 30 Mar 2014, 21:14:58
Odpowiedź #28

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 329
  • Reputacja: 144
    • Zobacz profil
Kadaf Industries informuje, że Tector dotarł do celu. Zatrzymano pojazd na granicy wykrywania radiacji. Odległość od celu trzy kilometry. Ponieważ zbliża się wieczór, toteż operacja poszukiwania skrzynek zostaje przeniesiona na jutrzejszy poranek.



Jednakże za pomocą anteny pelengacyjnej umieszczonej na Tectorze wykryto silny sygnał z jednej ze skrzynek. Niestety znajduje się ona w miejscu o prawdopodobnie bardzo wysokim poziomie radiacji.

« Ostatnia zmiana: Nie, 30 Mar 2014, 21:21:13 wysłana przez Kadaf »

Reklama

Odp: KATASTROFA - deorbitacja frachtowca kosmicznego ED Konsul!
« Odpowiedź #28 dnia: Nie, 30 Mar 2014, 21:14:58 »

Pon, 31 Mar 2014, 11:05:06
Odpowiedź #29

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 627
  • Reputacja: 91
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Post organizacyjny - spoza linii fabularnej
Potrzebnych jest kilku konstruktorów (2-4) do niewielkiego wspólnego projektu.
Zamówienie obejmie m.in:
- samolot transportowy (wstępnie Isha - 4 osoby transportowane, VTOL)
- samolot "wielofunkcyjny" (Konstrukcja solidna i niezawodna - niewymagane przekraczanie prędkości dźwięku, ale wygodne sterowanie i możliwość startu z dodatkowym ładunkiem - Intependent Rocketry)
- średni łazik osobowy (około 6-8 transportowanych osób +pilot - Wstępnie Kadaf Industries)
- satelitę geostacjonarnego (obserwacyjny - teleskop! - BattleClaw)
- inne urządzenia (zależnie od potrzeb które wynikną w trakcie organizacji)
+ Łazik obserwacyjny (Rosomak909 Space Labolatories)
Limit na części około 120~
Mile widziane istniejące, niezawodne konstrukcje. Głównie wymagane będzie wprowadzenie przeróbek do projektu i transport pojazdu do placówki ED (czyt. Plik .craft).

Zapraszam do zgłoszenia się bez żadnych prezentacji pojazdów - wymóg to bycie aktywnym uzytkownikiem forum (galeria, pmb, chat).

- Potrzeba jeszcze konstruktora satelit. Można wykorzystać mod: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ



« Ostatnia zmiana: Pon, 31 Mar 2014, 23:41:12 wysłana przez Drangir »
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

 

KATASTROFA - opinie, uwagi i sugestie

Zaczęty przez Drangir

Odpowiedzi: 11
Wyświetleń: 3788
Ostatnia wiadomość Wto, 02 Wrz 2014, 15:54:04
wysłana przez nasa_member