Galerie > Kampanie

ISS - czyli stacja kosmiczna w RSS+RO

(1/7) > >>

DragonsNightmare:
Witam serdecznie, ostatnio rozmyślając nad jakimś ciekawym projektem w KSP wpadłem na pomysł zbudowania stacji kosmicznej, żeby nie była to kolejna stacja na tym forum, wymyśliłem pomysł zbudowania wspólnej stacji, ale w RSS+RO. Parę osób na forum pogrywa w realnym układzie słonecznym, a należy zaczynać małymi kroczkami, więc proponuje budowę stacji kosmicznej na niskiej orbicie Kerbinu, znaczy Ziemi. Nie wstawiam tu narazie konkretnego planu, dam tylko ogólne wytyczne, jak dołączy się parę osób, to wtedy wszystko dokładnie zostanie zaplanowane. Sam projektu budowy stacji polegałby na przetargach, podobnie jak w PMB, po ogłoszeniu przetargu na jakiś moduł/pojazd uczestnicy wrzucali by swoje propozycje i wygrywałaby ta, która ma najwięcej głosów. Przetargi byłby nie tylko na moduły do stacji, ale też na pojazdy zaopatrzeniowe, transportowce załogi itd. Oto proponowana przeze mnie lista modów(to tylko wstępna propozycja, mile widziane propozycje):
-RSS
-RO
-FASA
-Soviet Engines
-RLA Stockalike
-KWRocketry
-KAS
-Tac Life Support
-DeadlyReentry
-Procedural Fairings
-Procedural Parts

Co myślicie o tym pomyśle?

Drangir:
Za dużo modów. Przerabialiśmy już to parę razy. Nie wiem jakie dokładnie jest minimum dla RSS, ale biorąc pod uwagę jego niszowość (mimo że tematy RSS są aktywne udziela się tam kilku stałych użytkowników) sugerowałbym wybrać np. mocną trójkę która ściśle współpracując wykona ten projekt po wysyłając moduły po kolei. Taka ścisła współpraca mogłaby zaowocować bardzo ciekawym AAR, a nie osiągniesz większego zainteresowania przy takim skomplikowaniu samej instalacji, nie wspominając o lotach, a to właśnie zainteresowanie i łatwość czyni otwarte projekty popularnymi... a uczestnicy są jego paliwem.

DragonsNightmare:
Wiem, że dużo modów, ale zauważ, że 4 z nich zawierają silniki i bez nich w RSS+RO praktycznie prawie nie ma silników, dopiero te 4, no dobra, może 3(FASA, SovietEngines, RLAStockalike, przynajmniej dla mnie) dodają w miarę sensowną ilość silników, bez nich nie ma prawie nic. TacLifeSupport i DeadlyReentry to dla większego wyzwania, Procedural Fairings to mod raczej niezbędny z FAR, który wchodzi w skład RO, a Procedural Parts dodaje proceduralne zbiorniki, bez tego moda ciężko zrobić sensownie wyglądającą rakietę. KAS to wiadomo po co, bez niego EVA nie ma większego sensu. Nie wiem czy bawiłeś się w RSS i RO, ale uwierz, że te mody co podałem to są raczej niezbędne, jeżeli chce się wogóle bawić w RO(może z wyjątkiem DR i TAC LS, bo one są tylko dla realizmu i większego wyzwania).

Drangir:
Nie musisz mi tego tłumaczyć. TAC i DR wywaliłbym od razu, a life support zostawił w sferze RP. Z doświadczenia wiem, że największym wyzwaniem będzie organizacja i wszystkie błędy czy glitche które zostaną wywołane przez graczy będziesz musiał naprawiać sam. Po co ci zabawa KASem na stacji kosmicznej? No chyba żeby wzmacniać jakieś struktury, ale wątpię żeby to było przydatne na orbicie.

Patrzę na to z perspektywy byłego organizatora takich zabaw i po prostu wiem co działa, a co nie. Pamiętaj że żeby było ciekawie potrzebujesz co najmniej 3 zawodników, a najlepiej więcej. Ilu takich jest chętnych i gotowych? I umiejących obsłużyć te wszystkie dodatki z listy?

Kadaf:
 Projekt sam w sobie ambitny i ciekawy, ale kto z umiatych wystartuje? Przychodzi mi do głowy wyłącznie Winged, bo nieźle buduje i nieźle manewruje. Maciuś odpadnie, bo jego komp ma proca z błota, poza tym nie kręcą go raczej tego typu zabawy - sądząc po dorobku. Więc poza jednym wymienionym userem, który jedynie być może byłby zainteresowany, przetargi będziesz miał zero osobowe, bo ja tu nie widzę nikogo więcej.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej