• ISS - czyli stacja kosmiczna w RSS+RO 5 1
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: ISS - czyli stacja kosmiczna w RSS+RO  (Przeczytany 5547 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Czw, 16 Kwi 2015, 16:28:55
Odpowiedź #30

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Czyli UbioZur odpada. Nie znam go, bo go nie używałem nigdy. A gdyby tak zmniejszyć limit do 40 części? Zamiast 750 części w całości mielibyśmy 600, zawsze to 150 części mniej. 40 części na jeden moduł stacji to chyba dużo, zwłaszcza, jak dorzucimy proceduralne party?

Czw, 16 Kwi 2015, 17:05:28
Odpowiedź #31

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 329
  • Reputacja: 144
    • Zobacz profil
I tu wychodzi to, o czym wspominałem Ryanowi na czacie. Amatorstwo. Przecież nie możesz wszystkich modułów mierzyć jedną miarką. Bo jeden da się zbudować z 20, a na inny ledwo starczy 60. I to jest właśnie ten element, który może zrujnować cały pomysł, bo zmienianie zasad podczas przetargu trwającego już odpada. Na zdrowy rozum kamils, to powinieneś SAM zbudować sobie calutką ISS posługując się rysunkami technicznymi oryginału. Dopiero wówczas będziesz wiedział ile który moduł potencjalnie może zeżreć części.

Reklama

Odp: ISS - czyli stacja kosmiczna w RSS+RO
« Odpowiedź #31 dnia: Czw, 16 Kwi 2015, 17:05:28 »

Czw, 16 Kwi 2015, 17:16:20
Odpowiedź #32

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Nigdzie nie wspominałem, że jestem doświadczony, parę postów temu zasugerowałem przekazanie władzy nad projektem obeznanym osobom. Akurat masz rację, przez swoje lenistwo nie budowałem nigdy wielkich konstrukcji. Ale skoro już mowa o limicie części, to proponuję zrobić tak - w momencie wybrania kolejnego modułu do przetargu będziemy dla niego indywidualnie określać limit części. Tak jak wspomniałeś, jedna część będzie miała limit 20 części, druga będzie miała limit 60 części. To spowoduje, że w organizacji są potrzebne osoby, które będą potrafiły określić limit części niezbędny do zbudowania danego modułu i to ma być limit jak najmniejszy. To chyba najlepsze rozwiązanie, no chyba, że masz inny pomysł?

Czw, 16 Kwi 2015, 17:25:27
Odpowiedź #33

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 627
  • Reputacja: 91
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Proponuję wybrać dyrektora do spraw podobieństwa stacji, dyrektora technologicznego który będzie określał właściwości modułów, dyrektora ds. głosowań, dyrektora kontroli save'a i dyrektora zasobów, który będzie określał limity części :D
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Odp: ISS - czyli stacja kosmiczna w RSS+RO
« Odpowiedź #33 dnia: Czw, 16 Kwi 2015, 17:25:27 »

Czw, 16 Kwi 2015, 17:31:54
Odpowiedź #34

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Bez przesady, dwie obeznane osoby w organizacji starczą  :D Odnośnie podobieństwa modułów, to proponuje demokrację, czyli tak samo jak w PMB - osoby chętne do udziału w przetargu pokazują swoje dzieła i użytkownicy głosują na jednego z nich.

 

Stacja Kosmiczna FSK-01

Zaczęty przez KnightMoritz

Odpowiedzi: 37
Wyświetleń: 8561
Ostatnia wiadomość Nie, 19 Sty 2014, 02:04:10
wysłana przez Raynus