• [PMB II] - Forumowy szturm na Minmus i nie tylko! 5 9
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: [PMB II] - Forumowy szturm na Minmus i nie tylko!  (Przeczytany 24247 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Nie, 23 Mar 2014, 15:58:01

Offline MegaProize

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 197
  • Reputacja: 21
  • King of Skyrim!
    • Zobacz profil

Polish Munar Base - II Edycja
Tak! To już druga edycja najpopularniejszego wspólnego projektu na forum! Tym razem wchodzimy z całkiem nowymi pomysłami o odświeżonym punktem widzenia!

Nie wiesz nowy kolego czym jest PMB? Już śpieszę Ci wytłumaczyć. Cała formuła projektu polega na ciekawym systemie przetargów. Jeden z zarządców (MegaProize lub DawsterTM) ogłasza przetarg na jakiś pojazd lub moduł. Wraz z ogłoszeniem dostarczana jest lista wymagań co do celu przetargu. Następnie trwa okres zgłoszeń, przez który możesz zbudować a następnie wystawić i zaprezentować własny projekt! Po zakończeniu przyjmowania zgłoszeń startuje ankieta która ma na celu wyłonienie zwycięscy poprzez większość głosów. Jeżeli Ci się udało i wygrałeś, twój pojazd zostaje oficjalnie przyjęty w poczet PMB. Od tego czasu będzie on dostępny w save projektu i każdy będzie mógł go obejrzeć!
NOWOŚCI II EDYCJI
Lecz czym by była druga edycja bez nowości? Otóż do "silnika" działania dodajemy kilka nowości! Opiszę je pokrótce i zdefiniuje w regulaminie:

- Tryb Hardcore - Spodziewajcie się niespodziewanego! Bo nagle może was zaskoczyć przetarg który wystawi wasze umiejętności na próbę! Drakońskie limity, wymagania (dosłownie) z kosmosu i potrzeba zabójczej precyzji... Czujcie się ostrzeżeni!

- Fabularne przetargi użytkowników - PMB otwiera przed wami ławy zarządu! Jeżeli macie zdolne do pisania ciekawych opowiadań palce, możecie śmiało napisać coś wspólnego z PMB! Następnie na podłożu swojego opowiadania, zaproponujcie własny przetarg. Jeżeli wszystko będzie na poziomie, damy wam pełne prawo do wykonania owego przetargu! Będziecie mogli w 100% poprowadzić go na własną rękę!

- PMB 4fun - Chyba najkrótszy z podpunktów. Więcej przetargów "dla zabawy"! Ktoś kiedyś powiedział że "powaga zabija powoli", więc w trosce o średnią życia wprowadzimy więcej aspektów humorystycznych!

- Okolicznościówki - Od teraz oprócz chwały i honoru, nagrodą za zwycięstwo będzie specjalna (przeze mnie przygotowana) grafika! Jeżeli masz w sobie nutkę kolekcjonera, to takie nagrody na pewno Ci się spodobają!

- Misje- Od czasu do czasu dla rozluźnienia atmosfery, będą przeprowadzane misje wymyślone przez nas. Będzie to okazjonalny lot lub wykonanie czegoś pojazdem z poprzednich przetargów.

- Miętusie! Nadchodzimy! - Znacie ten malutki zielono-niebieski kamyczek który jest jednym z księżyców Kerbinu? Pewnie że tak! PMB podbija kolejny księżyc, a jest nim Minmus. Kolejne przestrzenie i lekka zmiana kolorystyki na pewno będzie zdrowa dla oczu!
 
To wszystko! Bardziej zainteresowanych zrzucam post niżej w celu dokładnego zapoznania się z regulaminem!

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Instrukcja instalacji:
Cytuj
Archiwum "Polish Munar Base - Archiwum Startowe" wrzuć w główny folder z grą. Paczka powinna znajdować się pośród folderów gamedata, saves czy ships. Teraz wystarczy żebyś wypakował archiwum i można grać!


Pełna lista zakończonych przetargów, zwycięzców oraz innych kandydatów jest dostępna w Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ




Okolicznościówki- Specjalne karty, przedstawiające wygrane projekty oraz prace użytkowników dotyczące PMB
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ



Zapraszam do zabawy  8)




Linki dodatkowe:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Gdzie umieszczać obrazki? Polecam Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Gdzie umieszczać pliki save? Polecam Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ oraz Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ



Aktualnie wykorzystywane modyfikacje:
1. KAS



Czarna lista:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ- Za utrudnianie pracy projektu oraz notoryczne Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Jeśli masz jakieś problemy z pobraniem, daj znać lub wyślij prośbę o przesłanie pliku mailem na adres Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ , Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ oraz Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Dziękuje Kadafowi i Drangirowi za wielkie wsparcie przy tworzeniu II edycji oraz inspiracje do wielu pomysłów!
« Ostatnia zmiana: Sob, 26 Kwi 2014, 13:42:11 wysłana przez MegaProize »
" Jeżeli nie mogę czegoś opisać, to to nie istnieje. Wyjątkiem jest Bóg "- Recenzent Ateista


Nie, 23 Mar 2014, 15:59:37
Odpowiedź #1

Offline DawsterTM

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 527
  • Reputacja: 35
  • *being dead intesifies*
    • Zobacz profil
REGULAMIN
1. Udział w projekcie może brać każdy użytkownik posiadający konto na forum założone co najmniej 2 tygodnie od dnia rozpoczęcia tury. Dotyczy to zarówno kandydatur jak i głosowania.

2. Projekt kandydacki musi spełniać następujące wymagania (chyba że przetarg określa inaczej):
-Nie korzysta z oszustw w grze. Dotyczy to używania modyfikacji innych niż dozwolone, edycji części, przekłamania w opisie lub wszelakich opcji Dev Menu.
-Maksymalna ilość części określona jest w przetargu
-Nie jest wypełniony bugami ani nie korzysta z owych.
-Postarajcie się nie powtarzać projektów.
-Projekt może składać się z wielu pojazdów. Maksymalnie sześciu.
-Każdy projekt musi mieć swoją nazwę aby odróżnić go od pozostałych.
-Proszę o zminimalizowanie liczby złomu, ew. skasowanie go ręcznie po zakończeniu lotu.
-Podajcie o projekcie minimalne informacje. Wagę, liczbę części, zastosowanie, umiejscowienie.
-Obiekt może mieć tylko jedną funkcję główną. Łazik nie będzie latać, moduł energetyczny to nie magazyn RCS, moduł mieszkalny to nie latający zwiadowca.
3. Pliki save z projektami kandydackimi wysyłamy na adres pmb_kerbal@interia.pl, dawster@interia.pl lub udostępniamy link do pobrania.
4. Liczba projektów na użytkownika nie jest ograniczona.
5. Jeśli jeden uczestnik wygra powyżej pięciu przetargów mocno zaleca mu się tymczasowo zrezygnować z udziałów w przetargach. Nie jest to zakaz, jedynie prośba i reprymenda.
6. Organizator zastrzega sobie prawo odrzucenia projektów łamiący regulamin lub niszczących zabawę z projektu.
7. Każdy ma równe szanse, decydują tylko umiejętności i liczba głosów.
8. Każda z zasad może zostać zmieniona lub całkowicie pominięta jeśli zostało to określone w przetargu.
9. Użytkownicy spełniający następujące wymagania i mają na swoim koncie:
-2 wygrane przetargi
-1 wygrany przetarg i 2 przegrane
-4 przegrane przetargi
Mają prawo do ubiegania się o własny przetarg fabularny. By móc wystartować po owe pozwolenie należy mieć przygotowane:
-Napisane własne opowiadanie nawiązujące do PMB i mające podłoże do otwarcia nowego przetargu (Przykład: Overlord ma kłopoty i potrzebna jest ewakuacja. Przetarg właśnie na te urządzenie)
-Przygotowaną formułę przetargu, daty i godziny poszczególnych jego elementów (start, zakończenie przyjmowania zgłoszeń, ogłoszenie zwycięzcy)
Owe przetargi mogą odbyć się tylko dwa razy na użytkownika, w znacznych odstępach czasu. Wszystkie kwestie, wraz z przedstawieniem pomysłu należy najpierw omówić z jednym z organizatorów.
10. "Tryb Hardcore" jest wybieranym przez organizatorów przetargiem, które dostaje specjalne wymagania. Znajdą się również zadania dodatkowe które są  dodatkowo punktowane. Każde z nich będzie miało swoją wagę, która będzie dodawana do ogólnej puli głosów zwycięzcy.

Pod każdym przetargiem dopisane będą wymagania dodatkowe jeśli takowe wystąpią, oraz rodzaje dozwolonych konstrukcji.
UWAGA! Masz bardzo dobry pomysł który jednak wykracza poza ramy przetargu? Daj znać choćby pisząc w odpowiedzi w wątku. Każda pomoc się przyda!
« Ostatnia zmiana: Nie, 23 Mar 2014, 16:02:06 wysłana przez DawsterTM »
Best regards from Valhalla

Reklama

Re: [PMB II] - Forumowy szturm na Minmus i nie tylko!
« Odpowiedź #1 dnia: Nie, 23 Mar 2014, 15:59:37 »

Pon, 24 Mar 2014, 07:56:54
Odpowiedź #2

Offline daw18q

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 20
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil

Pon, 24 Mar 2014, 09:49:43
Odpowiedź #3

Offline MegaProize

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 197
  • Reputacja: 21
  • King of Skyrim!
    • Zobacz profil
PMB nawet nie zdarzyło oficjalnie wydać nowego przetarg. Poczekaj, aż zostanie ogłoszony. Tam będą wszystkie potrzebne pliki i informacje.
" Jeżeli nie mogę czegoś opisać, to to nie istnieje. Wyjątkiem jest Bóg "- Recenzent Ateista


Reklama

Re: [PMB II] - Forumowy szturm na Minmus i nie tylko!
« Odpowiedź #3 dnia: Pon, 24 Mar 2014, 09:49:43 »

Sob, 12 Kwi 2014, 23:20:34
Odpowiedź #4

Offline MegaProize

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 197
  • Reputacja: 21
  • King of Skyrim!
    • Zobacz profil
Przetarg
Farma Energetyczna - [Clarke]: Moduł główny


Tak! To wielkie otwarcie pierwszego przetargu 2 edycji PMB! Wiemy że wszyscy na to czekali! Długo zajęła organizacja wszystkich wątków i rozwiązywanie wielu problemów organizacyjnych. Również wyjątkowo zaburzony kontakt z pierwszym organizatorem, stworzył problemy.
Pierwsze informacje co do nowego przetargu: Moduł Dawster Space Lab. zostaje odrzucony przez walkower. Do dzisiaj nie dostałem od twórcy save z jego pojazdem. Umownie więc zwycięzcą zostaje Benecjusz ze swoim Hermesem który został wprowadzony na prośbę autora. Dodatkowo ogłaszam wyzerowanie limitu wygranych projektów dla korporacji. Wiecie: nowa edycja- nowe możliwości!
Dla nowych i starych uczestników: Cały czas operujemy na wersji 0.23! Połówkę odpuszczamy sobie ze względu na obniżoną stabilność. Mamy na uwadze to że jest ona bardziej zoptymalizowana, ale poczekamy cierpliwie na 0.24!

Czas na konkrety!

Tematem przetargu jest pierwszy z nowych projektów: farma energetyczna. To nie ma być byle jaka farma. Ma to być kompleks mający na celu zasilać całą przyszłą infrastrukturę na nowym księżycu! Tak właśnie! Podbijamy Minmusa!
A oto i wymagania jakie zarząd PMB stawia przed wami!
  • Limit części- 80
  • Ilość Kerbali na pokładzie: minimum 4
  • Moduł ma zawierać główne systemy dla personelu bazy i małą przystawkę komunikacyjną
  • Lokalizacja- MINIMUS, okolice równika, teren płaski w maksymalnej odległości od gór rzędu 100 metrów. Zasada ta może być nagięta, gdy w pobliżu lądowania znajduje się anomalia


Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Czas przyjmowania projektów:
Do godziny 22:00 dnia 14 kwietnia (poniedziałek)


To wszystko! Niechaj wasi inżynierowie wykażą się niesamowitą pomysłowością, a piloci niech lądują z najwyższą dokładnością! Start!



« Ostatnia zmiana: Sob, 12 Kwi 2014, 23:44:49 wysłana przez MegaProize »
" Jeżeli nie mogę czegoś opisać, to to nie istnieje. Wyjątkiem jest Bóg "- Recenzent Ateista


Nie, 13 Kwi 2014, 19:22:04
Odpowiedź #5

Offline Element4ry

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 276
  • Reputacja: 38
    • Zobacz profil
Kurczę świetnie, że wsio ruszyło, mam nadzieję, że uda mi się zgłosić  jutro swój projekt.

Reklama

Re: [PMB II] - Forumowy szturm na Minmus i nie tylko!
« Odpowiedź #5 dnia: Nie, 13 Kwi 2014, 19:22:04 »

Nie, 13 Kwi 2014, 20:00:52
Odpowiedź #6

Offline rafal3920

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 379
  • Reputacja: 10
    • Zobacz profil
48h? Nie za krótki termin? Tym bardziej że ogłoszony w niedzielę? Ale tak czy inaczej spróbuje zrobić bo mam fajny pomysł...

Przepraszam za błędy językowe, złą odmianę itd... Często piszę z telefonu, a tam mam kiepski autotekst

Nie, 13 Kwi 2014, 23:14:02
Odpowiedź #7

Offline MegaProize

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 197
  • Reputacja: 21
  • King of Skyrim!
    • Zobacz profil
W Niedzielę? A gdzie tam! Późna sobota! Cały poranek był by zobaczyć! ;)
Jeżeli więcej głosów usłyszę to przedłużę termin. Ja zawsze na ugodę idę! :)
" Jeżeli nie mogę czegoś opisać, to to nie istnieje. Wyjątkiem jest Bóg "- Recenzent Ateista


Reklama

Re: [PMB II] - Forumowy szturm na Minmus i nie tylko!
« Odpowiedź #7 dnia: Nie, 13 Kwi 2014, 23:14:02 »

Pon, 14 Kwi 2014, 11:31:54
Odpowiedź #8

Offline Shinzo

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 247
  • Reputacja: 16
    • Zobacz profil
No ja zobaczyłem dopiero wczoraj przed pójściem spać. :/ Długo się nic nie działo w PMB i nie zaglądałem tu regularnie, a chciałbym wziąć udział... Może coś dziś ulepię, ale niecały dzień na opracowanie prototypu i testy to może być mało.
1. (M.) mianownik - Kto? Co? - Shinzo
2. (D.) dopełniacz - Kogo? Czego? (Czyj?) - Shinzo
3. (C.) celownik - Komu? Czemu? - Shinzo
4. (B.) biernik - Kogo? Co? - Shinzo
5. (N.) narzędnik - Kim? Czym? - Shinzo
6. (Ms.) miejscownik - O kim? O czym? - Shinzo
7. (W) wołacz - (O!) - Shinzo!
Proste? Proste.

Pon, 14 Kwi 2014, 12:09:20
Odpowiedź #9

Offline MegaProize

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 197
  • Reputacja: 21
  • King of Skyrim!
    • Zobacz profil
W związku z licznymi głosami na temat przedłużenia czasu przyjmowania projektów,  zgadzam się na to i oficjalnie przesuwam czas na 17 Kwietnia (czwartek) do godziny 22:00! Powodzenia!
« Ostatnia zmiana: Śro, 16 Kwi 2014, 19:52:16 wysłana przez MegaProize »
" Jeżeli nie mogę czegoś opisać, to to nie istnieje. Wyjątkiem jest Bóg "- Recenzent Ateista


Reklama

Re: [PMB II] - Forumowy szturm na Minmus i nie tylko!
« Odpowiedź #9 dnia: Pon, 14 Kwi 2014, 12:09:20 »

Śro, 16 Kwi 2014, 20:23:21
Odpowiedź #10

Offline JW

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 64
  • Reputacja: 5
    • Zobacz profil
MegaProize, gdy wylądowałem moją farmą na Minmusie, okazało się, że mam 84 części. Ta czwórka to taśma umacniająca konstrukcję. Czy możesz trochę przymknąć na to oko? :)

Śro, 16 Kwi 2014, 20:28:41
Odpowiedź #11

Offline MegaProize

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 197
  • Reputacja: 21
  • King of Skyrim!
    • Zobacz profil
Nie ma problemu! Staraj się jednak by w przyszłości uniknąć przekraczania limitu! :)
" Jeżeli nie mogę czegoś opisać, to to nie istnieje. Wyjątkiem jest Bóg "- Recenzent Ateista


Reklama

Re: [PMB II] - Forumowy szturm na Minmus i nie tylko!
« Odpowiedź #11 dnia: Śro, 16 Kwi 2014, 20:28:41 »

Śro, 16 Kwi 2014, 21:05:35
Odpowiedź #12

Offline JW

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 64
  • Reputacja: 5
    • Zobacz profil
Mam zaszczyt przedstawić Wam moją farmę [Clarke] SunRise!


Masa: 24,37t
Liczba części: 84

Link do pobrania Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Mam nadzieję, że docenicie mój trud włożony w zbudowanie tego ,,arcydzieła" :)

JW Space Agency podjęło się stworzenia promocji farmy SunRise

JW - Looking For Future

Pomimo, że SunRise ma tylko 8 paneli słonecznych, może przechowywać aż 32100 jednostek energii! Wystarcza to na zasilenie ogromnej bazy przez całą noc.
Posiada 6 portów dokowania w każdym rozmiarze. Umożliwia to ładowanie zarówno małych łazików, jak i wielkich transportowców.




Kolejnym aspektem naszej farmy jest duża ilość mieszkań dla załogi. Otóż pomieści AŻ 18 Kerbonautów!

SunRise ma 7 silników jonowych, które w przyszłości, zapewnią jej możliwość samodzielnego przemieszczania się.


Na głównym module dowodzenia zamontowano antenę, zdolną przesłać każdy sygnał ze 99,9% jakością!


Zdjęcie z perspektywy



Oraz ultra-tajna opcja haj hitla (sami o niej nie wiedzieliśmy)


Dziękujemy za wybranie naszej SunRise!

JW - Looking For Future
« Ostatnia zmiana: Sob, 19 Kwi 2014, 15:27:30 wysłana przez JW »

Śro, 16 Kwi 2014, 22:34:29
Odpowiedź #13

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 329
  • Reputacja: 144
    • Zobacz profil
Ktoś złoży cztery panele, to przyjdzie powiedzieć haj hitla ;)

Reklama

Re: [PMB II] - Forumowy szturm na Minmus i nie tylko!
« Odpowiedź #13 dnia: Śro, 16 Kwi 2014, 22:34:29 »

Śro, 16 Kwi 2014, 23:21:06
Odpowiedź #14

Offline Element4ry

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 276
  • Reputacja: 38
    • Zobacz profil
Pomimo szczerych chęci i gotowego projektu, nie startuję w tym przetargu. Oficjalnie mnie szlag trafił, więc poczekam aż PMBII przejdzie na wersję 0.23.5.

 

[PMB] Polish Munar Base - Wspólna baza księżycowa forum. I nie tylko!

Zaczęty przez DawsterTM

Odpowiedzi: 197
Wyświetleń: 57195
Ostatnia wiadomość Wto, 15 Kwi 2014, 18:49:33
wysłana przez MegaProize