Autor Wątek: SAF - SOMTAAW Aerospace Fundation  (Przeczytany 4205 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Czw, 13 Mar 2014, 00:33:32

Offline baalnamib

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 147
  • Reputacja: 45
  • A może zbudujemy wielkiego, drewnianego borsuka?
    • Zobacz profil
SOMTAAW AEROSPACE FOUNDATION*



Będąca jednym z liderów podboju kosmosu, należąca do Kerbińskiej Izby Eksploracji Układu "KIEU" korporacja SAF zazwyczaj zajmuje się wydobyciem Kethanu na Mun i Minmus (w przyszłości na Dunie), ale i także eksploracją planet znajdujących się w układzie Kerbolu, telekomunikacją** oraz posyłaniem Kerbali tam gdzie żaden Kerbal nie postawił swojej zielonej stopy.



Rada nadzorcza i rada zarządu postanowiła publikować w bliżej nieokreślonych przedziałach czasu postępy z eksploracji Kerbinu i kosmosu, badań i pozostałych dziedzin którymi firma się zajmuje.

Na początek zaprezentowany zostanie jeden z pojazdów atmosferycznych należący do Departamentu FRAK (Flota Rekonesansu Atmosferycznego Kerbinu)


Dzięki pojazdom należącym do FRAK, badacze nie mają problemów z dostaniem się do odległych miejsc na naszej planecie jak i na stację Xibalba wraz zaopatrzeniem dostarczanym w kontenerach wyprodukowanych przez KAS (Kerbal Attachment System)


Od lewej: samolot SSTO Omega mk. 2, samolot Dzeta mk. 3, cysterna "Tanker", sterowiec pasażersko-badawczy Kotto Kriedrich Kon Kerbenburg (KKKK)*** i samochód obsługi towarowej Post-V


Uwaga! Prezentacja będzie uzupełniana w miarę wzbogacania się działu marketingu w kolejne materiały fotograficzne. (Pisałem pisałem i padam na pysk, jutro wrzucę coś o sterowcu)




Ciekawostki:
 - Firma miała nazywać się pierwotnie: Kerbińska Unia Rozwoju Wydobycia i Aeronautyki. Po burzy mózgów i rozpatrzeniu wniosków oraz ewentualnych skutków kontrowersji ze skrótem zaniechano wprowadzenie tej nazwy i jednogłośnie przyjęto aktualną markę.

*Nie sugerować się fundacją w nazwie. Korporacja jest nastawiona na profit i nie wspieramy początkujących producentów tanich zamienników taśm. Akwizytorom serdecznie dziękujemy.
** nie, nie, nie i jeszcze raz nie stosujemy sygnałów podprogowych. I ponownie ponawiamy wcześniej ponawiane dementi, że nasza rada nadzorcza nie jest obsadzona przez wysokich mierzących średnio 1,70 m różowych kosmitów o małych głowach w stosunku do tułowiu z jakiejś tam planety "Ziemia". Nonsens!
*** Kerbal który był jednym z projektantów oraz zarejestrował nazwę tego sterowca został dyscyplinarnie zwolniony. Wybór nazwy wbrew zaleceniom rady zarządu uzasadniał posiadaniem przodków z III Kreichu.
« Ostatnia zmiana: Czw, 13 Mar 2014, 01:33:13 wysłana przez baalnamib »
Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.

– Mein Hund hat keine Nase!
– Und wie riecht er dann?
– Schrecklich!

Czw, 13 Mar 2014, 01:29:02
Odpowiedź #1

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Niezły początek i brawa za skróty :)

Rozwijaj rozwijaj :)

Reklama

Odp: SAF - SOMTAAW Aerospace Fundation
« Odpowiedź #1 dnia: Czw, 13 Mar 2014, 01:29:02 »

Czw, 13 Mar 2014, 08:13:19
Odpowiedź #2

Offline rosomak909

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 101
  • Reputacja: 4
    • Zobacz profil
Fajny projekt, czekam na więcej



Kliknijcie każdy z linków na tej stronie codziennie raz i pomagajcie: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Czw, 13 Mar 2014, 12:27:58
Odpowiedź #3

Offline baalnamib

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 147
  • Reputacja: 45
  • A może zbudujemy wielkiego, drewnianego borsuka?
    • Zobacz profil
Kotto Kriedrich Kon Kerbenburg



Najnowszy nabytek w departamencie FRAK. Sterowiec z dwoma balonami nośnymi wyprodukowanymi przez Hooligan Labs spięte z kadłubem na którego pokład może wejść 16 pasażerów + pilot.
Dedykowany jest on do bezpiecznego przewozu badaczy na małe, średnie i duże odległości, największą i zdecydowanie przeważającymi zaletami sterowca są znikome koszty użytkowania, możliwości lądowania w każdych warunkach i potencjał do czego może być użyty. Jednakże niskie koszta i udźwig są okupione niskimi prędkościami jakie ten statek powietrzny osiąga, co niestety przekłada się na ogromne czasy przelotu nawet na stosunkowo małych odległościach.



Dodatkowo w razie awarii kadłub może opaść na grunt lub wodę bezpiecznie na spadochronach. Jednakże ze względów na 100% pewność technologii zaniechano wdrażania systemu odrzucania balonów od statku. (O ile organizacje rzeczników praw kerbali nie zacznie lobbować takiego pomysłu.

Klimatyzowane wnętrza urządzone wg katalogu Hitchhikckera, czyli najnowszy krzyk mody zapewniający odpowiedni komfort podróży i pracy naszych badaczy.

Dane Techniczne:

Masa własna: 27 944 kg.
Maksymalny udźwig: ok. 100 t
Pułap maksymalny: 17 700 m n.p.m.
Prędkość maksymalna: 27,5 m/s (mierzona na 1 km n.p.m.)
Prędkość przelotowa: 10 m/s (mierzona na 1 km n.p.m.)
Napęd: 2x FS1PEE - śmigłowe silniki elektryczne ze zmiennym wektorem ciągu wynoszącym 30 kN, zasilane z baterii FS3 ładowanymi 16 ogniwami RTG. Stabilizowane dwoma IAS.

Galeria:
« Ostatnia zmiana: Czw, 13 Mar 2014, 12:30:06 wysłana przez baalnamib »
Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.

– Mein Hund hat keine Nase!
– Und wie riecht er dann?
– Schrecklich!

Reklama

Odp: SAF - SOMTAAW Aerospace Fundation
« Odpowiedź #3 dnia: Czw, 13 Mar 2014, 12:27:58 »