• Dom numer dwa. Tym razem stawiamy na jakość :) 5 3
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: Dom numer dwa. Tym razem stawiamy na jakość :)  (Przeczytany 10954 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Śro, 29 Sty 2014, 17:34:09

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Kadaf Industries pragnie Państwu zaprezentować swoje najnowsze dzieło z dziedziny budowlanki wypoczynkowej!





VillaNova





Tym razem żadnej prowizorki. Najnowszy budynek z Kadaf Industries posiada specjalny kratownicowy fundament. Również system dostarczania budynku został mocno usprawniony. Oj nie, tym razem skycrane nie powstał z resztek klamotów walających się po magazynie! A więc w drogę... Do przebycia - 90 kilometrów.



Lądowanie wspomagane systemem spadochronowym.



Dojazd na pozycję i odłączenie ładunku.



Skycrane odjechał w siną dal, można przystąpić do prezentacji, zapraszamy.



Przy wejściu dzwonek z lampką, a nawet domofon! Nikt nie wie za bardzo w jakim celu, ale skoro dają, to należy brać :)



Zapraszamy do środka. Po prawej stronie od wejścia sympatyczna łazienka.



Toaleta najnowszego designu z BARDZO wypukłą klapą. Może i niepraktyczne, ale za to jakie modne!
W głębi komfortowa, okrągła wanna.



Po wyjściu z łazienki, na wprost od drzwi, wchodzimy do salonu z aneksem kuchennym.



Na wyposażeniu nie oszczędzano. Pojemna lodówka marki KAS Freezer, zmywarko-śmieciarka firmy QBE oraz doskonała kuchenka na cztery fajerki! Oczywiście obok zlew nad którym widnieją krany z podgrzewaczem elektrycznym wody.



Z salonu wchodzimy do pokoju numer dwa. Jak zaraz się przekonamy, jest to pomieszczenie rekreacyjne.



I cóż w nim mamy? Najnowszy komputer na Kińskich podzespołach! Panoramiczny kineskopowy monitor, bezprzewodowa mysz i klawiatura. A klawiatura nie byle jaka, bo poza standardowym zestawem klawiszy posiada aż sto czterdzieści klawiszy funkcyjnych! Na ścianie płaskorzeźba najnowszego statku wycieczkowego.



Na pierwszy rzut oka twarda, ale jednak całkiem wygodna kanapa, a przed nią...



Doskonały sprzęt grający firmy Kunitra! Dwie potężne kolumny potrafią ogłuszyć nawet drzewo.



Wróćmy jednak do salonu. Z niego wchodzimy na pięterko drabinką którą w razie potrzeby można złożyć.





A cóż mamy na pięterku? Zapraszamy do sypialni, która zachwyci każdego!



Na takim łóżku można naprawdę szaleć. W pojedynkę, w dwójkę, a nawet w czwórkę. Rzucać się poduszkami na przykład, aczkolwiek niektórzy twierdzą, że nie tylko...



Ale nie rozmarzajmy się zanadto, zapraszamy na serię zdjęć z zewnątrz naszego przyjemnego domku.



Spore okna w salonie od samej podłogi do sufitu. Ogród zimowy? Dlaczego by nie?



Na dachu prosta acz skuteczna antena satelitarna. Tym razem z odbiornikiem, jak należy.



Sypialnia jako jedyna posiada w oknie zasłonki.



Front i lewa strona.



Na stronie prawej widzimy zbiornik na ciepłą wodę. Podgrzewanie oczywiście elektryczne wprost z paneli znajdujących się na dachu.



I front.



To wszystko! Kadaf Industries ufa, że jego najnowszy produkt przypadnie Państwu do gustu. Komentarze jak najbardziej mile widziane!


















[Post scalony: Śro, 29 Sty 2014, 17:38:32]
Aha, no tak, użyty mod to KAS.

Technicznie rzecz biorąc budynek waży 30 ton.
« Ostatnia zmiana: Śro, 29 Sty 2014, 17:38:32 wysłana przez Kadaf »

Śro, 29 Sty 2014, 17:42:09
Odpowiedź #1

Offline MegaProize

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 197
  • Reputacja: 22
  • King of Skyrim!
    • Zobacz profil
W KSP wiele już widziałem... Statki pływające, czołgi, autobusy... Ale teraz mnie wprawiłeś w osłupienie! Z KSP zrobić coś na kształt programu do architektury i sims'ów. Łał naprawdę czapki, hełmy, kaski i kaptury z głów. Wnętrze profesjonalne jak marzenie. Tam wszystko wydaje się mieć sens i zastosowanie. Urzekłeś mnie tak, że składam zamówienie na plik .craft ( o ile można prosić) bo sam chcę obejść tą chatkę. I jeszcze raz poproszę, o szczegółowe dane! Gratuluje! :)
" Jeżeli nie mogę czegoś opisać, to to nie istnieje. Wyjątkiem jest Bóg "- Recenzent Ateista


Reklama

Odp: Dom numer dwa. Tym razem stawiamy na jakość :)
« Odpowiedź #1 dnia: Śro, 29 Sty 2014, 17:42:09 »

Śro, 29 Sty 2014, 17:59:56
Odpowiedź #2

Offline thrashing mad

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 45
  • Reputacja: 11
    • Zobacz profil
Super - gratuluję kreatywności.  :) Są jakieś glitche silnika fizycznego, czy może budynek i znajdujące się w środku kerbale są całkowicie stabilne?
Zagrajmy w Kerbal Space Program na YouTube

Śro, 29 Sty 2014, 18:03:42
Odpowiedź #3

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Tym razem pełna stabilność, głównie dzięki kratownicowemu fundamentowi. No i nie ukrywajmy, na taśmie nie oszczędzałem :)

Reklama

Odp: Dom numer dwa. Tym razem stawiamy na jakość :)
« Odpowiedź #3 dnia: Śro, 29 Sty 2014, 18:03:42 »

Śro, 29 Sty 2014, 20:23:00
Odpowiedź #4

Offline Schulze13

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 296
  • Reputacja: 13
  • Nie mam pojęcia co robię.
    • Zobacz profil
Proszę stąd wyjść! Najlepiej do fanwork friday :O.
Teraz się postarałeś, wykorzystując każdy piksel tekstur zawartych w podstawowych częściach. Świetny projekt kuchni pozwala mi myśleć, że użyłeś wbudowanego ficzera KASa pozwalający na składanie rzeczy za pomocą części w skrzynkach.
Niestety nadal mnie nie zadowala satelita. Liczyłem na co najmniej taką :)
Przed użyciem zapoznaj się z treścią ulotki dołączonej do opakowania bądź skonsultuj się z lekarzem lub polonistą, gdyż każdy post niewłaściwie czytany zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu.

Śro, 29 Sty 2014, 20:32:25
Odpowiedź #5

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Haha, Schulze, miło słyszeć :) A co do budowy, to całość od A do Z powstała w VABie. Nie pomyślałem w ogóle o tym że można coś montować z KASu w tym projekcie. A co do anteny, do diaska, jeżeli powstanie chata nr 3, to antenę dopicuję bardziej. I to już będzie wariactwo :)

Reklama

Odp: Dom numer dwa. Tym razem stawiamy na jakość :)
« Odpowiedź #5 dnia: Śro, 29 Sty 2014, 20:32:25 »

Czw, 30 Sty 2014, 03:33:42
Odpowiedź #6

Offline Raynus

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 501
  • Reputacja: 17
    • Zobacz profil
Projekt oficjalnie pochwalony przez Raynusa.
Publiczne pogłaskanie Kadafa przez Raynusa odbędzie się przy najbliższej okazji na czacie.


Nadawałoby się do jakiegoś spotlighta, kawał dobrej - naprawdę dobrej roboty.

Czw, 30 Sty 2014, 13:19:44
Odpowiedź #7

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Poprostu genialne, świetna budowla, ja bym nigdy czegoś takiego nie zrobił. Szkoda, że Kerbale mają hełmy kiedy są na Kerbinie, to wygląda trochę jak kosmiczny dom z tymi Kerbalami w skafandrach  ;) Ale budowla naprawdę genialna, pełen podziw. Myślałeś, żeby dostarczyć to na jakieś inne planety? Ciekawie by to wyglądało.

Reklama

Odp: Dom numer dwa. Tym razem stawiamy na jakość :)
« Odpowiedź #7 dnia: Czw, 30 Sty 2014, 13:19:44 »

Pią, 31 Sty 2014, 15:33:05
Odpowiedź #8

Offline Dirkuu

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 68
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Ostatnio u Moskita widziałem jakiś mod na zdjęcie karbalom hełmu.

Kadaf, dom świetny. Po co komu KerbTown? Zacznij robić w pełni stockowe miasta xD
Witam i pozdrawiam, do następnego ; )

Pią, 31 Sty 2014, 18:16:59
Odpowiedź #9

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
A wiesz Dirkuu, specjalnie po to ściągnąłem ubiozura. Ten mod na łączenie. Niestety w 0.23 nie chodzi. Jakkolwiek niebawem pojawi się konstrukcja deklasująca to co widzicie :) A mod na zdjęcie hełmu, no cóż, z radością bym powitał taki, bo też, przyznam, nieco mi to przeszkadza.

Reklama

Odp: Dom numer dwa. Tym razem stawiamy na jakość :)
« Odpowiedź #9 dnia: Pią, 31 Sty 2014, 18:16:59 »

Nie, 02 Lut 2014, 12:45:00
Odpowiedź #10

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Z tego co się pytałem na naszym forum, to TextureReplacer ma możliwość zdejmowania hełmu kerbalom na ciałach z tlenową atmosferą. Jest to to samo co UniverseReplacer, tylko podobno szybszy i podrasowany o parę możliwości. Ponadto ma możliwość edycji wyglądu każdego kerbala osobno, więc ciekawy mod.