Autor Wątek: The Mighty Quest for Epic Loot  (Przeczytany 5585 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Wto, 25 Mar 2014, 01:56:28

Offline Shinzo

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 247
  • Reputacja: 16
    • Zobacz profil
Chciałbym Wam przedstawić gierkę, która mnie wciągnęła na większość dzisiejszego wieczoru.



Dowiedziałem się o The Mighty Quest for Epic Loot dziś, za sprawą Rocka, nagrał on bowiem krótki materiał z gry:



Materiały powyżej odpowiadają na większość pytań, jakie mogą wymyślić osoby czytające tego posta. Ale żeby opisać grę chociaż paroma, własnymi słowami, odpowiem na najbardziej przewidywalne:

Czo to w ogóle jest?
Miks gry typu Dungeon Keeper wraz z jej dokładną przeciwnością, w stylu starego dobrego RPG. Czyli mamy dwa tryby rozgrywki. W jednym budujemy zamek i jego systemy obronne, aby ochronić nasze skarby, tytułowy loot. W drugim wcielamy się w maga, wojownika albo łowcę i najeżdżamy na zamki innych graczy, tudzież zamki wygenerowane przez grę, aby je z kolei złupić i splądrować. Oczywiscie inni gracze mogą najechać nasz zamek i wyniesć z niego ułamek bogactw i tak to się kręci. Nigdy nie traci się wszystkiego w takim układzie, ot taki tam quest. Gra jest podobno w fazie bety, ale nie odniosłem takiego wrażenia. Rozgrywkę czuje się jak w pełnoprawnym tytule.

Ile to kosztuje?
Nic! Gra jest kompletnie za darmo, każdy moze zagrać. Co prawda jest wbudowany jakiś tam system mikro płatności, item shop nawet, ale spokojnie można go olać i cieszyc się darmową zawartością i rozgrywką.

Ok, nudzi mi się na tyle, że chcę zagrać. Jak mam na tym położyć swoje łapki?

Osobiście podłączyłem sobie grę do Steama i tam też można ją znaleźć, chociaż o ile się orientuję, to nie jest to jedyna opcja. Poniżej podaję link do oficjalnej strony:

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Co by tu jeszcze dodać... Humor, grafika oraz grywalność tytułu, stoją na przyzwoitym poziomie, jak na darmową grę. Z tych trzech największym atutem jest grywalność. Każdy rajd powiększa nasze zasoby i podnosi moc naszego bohatera. To z kolei pozwala na kolejne ulepszenia dla własnego zamku  Rozbudowywanie warowni, rozplanowywanie pułapek i ustawianie formacji ze swoich potworów to masa frajdy. Coś o czym nie wspomniałem, a o czym warto by napomknąć to, że aspekt RPG został potraktowany z równą, jeśli nie większą nawet pieczołowitością, co budowa obwarowań. Za darmo można mieć tylko jedną postać, więc nie obadałem pozostałych klas, ale tempo z jakim znajduje się coraz to lepsze przedmioty i dodaje nowe skille do swojej puli, jest zacne. Bohater jest jest moim zdaniem nieco OP,ale to początkowe poziomy i jest sporo noobskich zamków, takich jak mój np c(: Jak dotąd zginąłem tylko w jednym, bo z 7 poziomem postaci postanowiłem sobie, że wezmę zamek z 9 na klatę, a tam mieli juz całkiem konkretną obronę... xD
Jak napisałem na początku, gra umiliła mi dzisiejszy wieczór, niech sprawi trochę frajdy i Wam. Ja osobiście zamierzam często wracać do tego tytułu, bo jest to coś, co można w wolnej chwili odpalić, nawet na 15 minut, pograć i wyjść. Tylko trzeba uważać żeby z kwadransu się nagle 2h nie zrobiły ;)
« Ostatnia zmiana: Wto, 25 Mar 2014, 02:14:22 wysłana przez Shinzo »
1. (M.) mianownik - Kto? Co? - Shinzo
2. (D.) dopełniacz - Kogo? Czego? (Czyj?) - Shinzo
3. (C.) celownik - Komu? Czemu? - Shinzo
4. (B.) biernik - Kogo? Co? - Shinzo
5. (N.) narzędnik - Kim? Czym? - Shinzo
6. (Ms.) miejscownik - O kim? O czym? - Shinzo
7. (W) wołacz - (O!) - Shinzo!
Proste? Proste.

Wto, 25 Mar 2014, 13:06:19
Odpowiedź #1

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Cytuj
ale spokojnie można go olać i cieszyc się darmową zawartością i rozgrywką.

Z takimi ocenami wstrzymałbym się do osiągnięcia wyższych poziomów - nie zawsze, ale często,  im wyżej tym rozmaite kryształy czy klejnoty za prawdziwy pinions stają się coraz bardziej potrzebne.  Mimo to jakość  wykonania i stosunkowo świeży pomysł zachęcają do sprawdzenia.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Odp: The Mighty Quest for Epic Loot
« Odpowiedź #1 dnia: Wto, 25 Mar 2014, 13:06:19 »

Wto, 25 Mar 2014, 18:44:03
Odpowiedź #2

Offline DawsterTM

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 527
  • Reputacja: 35
  • *being dead intesifies*
    • Zobacz profil
Nie powiem, skusiłem się. Pobrano, odpalono, dotarto do 7 poziomu. Wrażenia?
Mieszane. Humor i owszem, dobry, ale szybko się powtarza i nudzi. Tak samo liniowość rozgrywki i powtarzalność. Ot, następny zamek, inne pokoje, inne potwory, inne pułapki. Niby jest ten epicki loot, ale wszystkie elementy postaci zmienia się bezwiednie, co jest lepsze, nawet nie przykładając wagi do epickości zdobyczy. Zamki atakuje się niesamowicie łatwo. Padłem raz, mając 5 poziom atakując zamek 9. Ale i tak, przy kolejnym podejściu kiedy już wiedziałem czego się spodziewać rozgniotłem obronę bez używania potionków. Tak samo to wygląda w naszym przypadku. Masz zamek ósmego poziomu? Spokojnie opuka cię średnio ogarnięty gracz na piątym. Nie dlatego że obrona jest za słaba...przegląd replayów jasno sugerował że kiedy w końcu dotarł do "gwoździa programu" to był przyparty do muru niczym ruskie pod stalingradem. Ni w tył, ni w przód, ni w bok. Ale co to z tego skoro wystarczyło żeby wypadła mu jedna kuleczka HP i spokojnie walczy dalej, przez 2 minuty stojąc praktycznie w miejscu, aż załatwił co większe maszkary i się uwolnił.
I tak to wyglądało wielokrotnie, z różnymi graczami, i tak samo pokonywałem obrony i ja. Bronienie się nie ma sensu, a atakowanie jest zbyt proste. Balans w grze leży.
No i kwestia piniondza. Dotychczas jedyne kiedy było potrzebne do personalizacja wyglądu oraz boosty XP, golda, Life force itd. Akurat można grać dość długo za darmochę, jednak szybko człowiekowi puszczają nerwy kiedy kolejny szczur poziom 5 przechodzi koło armii cyklopów niczym Kratos.

Atakowanie zamków: fajne, liniowe, powtarzalne, dość szybko nudne.
Obrona zamków: szkoda gadać, tylko się wkurzysz, nieopłacalne. Lepiej wydawać fundusze na bieżąco i ciągle siedzieć pod ochroną tarczy dwunastogodzinnej po każdej nieudanej obronie.

PS. dodałbym jeszcze problemy z rozdzielczościami 4:3. Missclicki, przycinane okna, czasem nawet niemożność zamknięcia takowego skoro X schował się za HUD. Panowie, tak się nie robi gier...
« Ostatnia zmiana: Wto, 25 Mar 2014, 18:46:55 wysłana przez DawsterTM »
Best regards from Valhalla

Wto, 25 Mar 2014, 21:07:54
Odpowiedź #3

Offline Shinzo

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 247
  • Reputacja: 16
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
(...)
Atakowanie zamków: fajne, liniowe, powtarzalne, dość szybko nudne.
Obrona zamków: szkoda gadać, tylko się wkurzysz, nieopłacalne. Lepiej wydawać fundusze na bieżąco i ciągle siedzieć pod ochroną tarczy dwunastogodzinnej po każdej nieudanej obronie.

Co do pierwszego argumentu to się poniekąd zgodzę.. Poniekąd bo na pierwszych levelach faktycznie powtarzalnośc bije po oczach. Ale kogo tu winić? Po prostu większość graczy nie ma jeszcze dostępu do zaawansowanych mobów i pułapek. Na wyższych poziomach jest już dużo ciekawiej. Właśnie z tej prostej przyczyny, że jest więcej możliwośći. No i gracze to już nie nooby z 7 levelem ;) Każdy wie już mniej więcej, co się sprawdza, a co nie.
Co do drugiego argumentu. Obrona czasem potrafi zaskoczyć. Ja dziś wbiłem do gry i na dzień dobry dostałem pięć wiadomości, dwie przegrane i trzy wygrane. Więc można? Mozna. c(:
Jeszcze co do balansu, o którym mówisz, że leży. Sam pisałem, że postaci są nieco OP, ale o to w tym właśnie chodzi, w końcu to jedyna metoda, żeby się wzbogacić bo na kopalnie nie ma co liczyć, częściej niż raz dziennie, tuż po zalogowaniu. Jednak efekt OP z moich obserwacji występuje na rozpiętości max trzech leveli i ta rozpiętość maleje w miarę progresu. Jakby świeżynka na samym starcie obrywała w każdym rajdzie to by dalej nie pograła za wiele, co nie?
Proponuję jednak pograć jeszcze i zmierzyć się z wyższymi levelami bo dopiero tam objawia się moim zdaniem balans tej gry. Ja osobiście muszę teraz atakować zamki najdalej level wyżej bo gracze od 11-go levela wzwyż potrafią już bronić swoich warowni, a ja grając magiem nie mam najłatwiejszego życia jak mnie atakuje horda :/
1. (M.) mianownik - Kto? Co? - Shinzo
2. (D.) dopełniacz - Kogo? Czego? (Czyj?) - Shinzo
3. (C.) celownik - Komu? Czemu? - Shinzo
4. (B.) biernik - Kogo? Co? - Shinzo
5. (N.) narzędnik - Kim? Czym? - Shinzo
6. (Ms.) miejscownik - O kim? O czym? - Shinzo
7. (W) wołacz - (O!) - Shinzo!
Proste? Proste.

Reklama

Odp: The Mighty Quest for Epic Loot
« Odpowiedź #3 dnia: Wto, 25 Mar 2014, 21:07:54 »

Czw, 27 Mar 2014, 12:22:45
Odpowiedź #4

Offline Shinzo

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 247
  • Reputacja: 16
    • Zobacz profil
Widzę, że gra jakoś nie zdobyła tłumów, więc dorzucam filmik na zachętę, jak wygląda rajdowanie na najwyższych levelach:


Generalnie gdzieś tak od szabanastego poziomu zaczynaja się próby zabicia bohatera tzw instant killem. Na filmiku widać dwie takie pułapki gdzie sprężyna wyrzuca gościa na plac z minami. Jak łatwo zauważyć nie zawsze działa, koleś nieźle ogarnia, ale znakomita większość graczy w pierwszym podejściu pada, więc sam mam taką u siebie ^^'



Natomiast moja główna komnata wygląda tak:



Zaś cały zamek tak:

« Ostatnia zmiana: Czw, 27 Mar 2014, 12:31:47 wysłana przez Shinzo »
1. (M.) mianownik - Kto? Co? - Shinzo
2. (D.) dopełniacz - Kogo? Czego? (Czyj?) - Shinzo
3. (C.) celownik - Komu? Czemu? - Shinzo
4. (B.) biernik - Kogo? Co? - Shinzo
5. (N.) narzędnik - Kim? Czym? - Shinzo
6. (Ms.) miejscownik - O kim? O czym? - Shinzo
7. (W) wołacz - (O!) - Shinzo!
Proste? Proste.

Pią, 28 Mar 2014, 20:28:51
Odpowiedź #5

Offline Schulze13

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 296
  • Reputacja: 13
  • Nie mam pojęcia co robię.
    • Zobacz profil
A tutaj mamy protoplastę. Castle Doctrine też polega na rabowaniu domów przeciwników. Tylko jest mądrzejsze. Bez obrazy, ale ta gra to wybijanie dronek przeciwnika.


I tutaj gejmplej
Przed użyciem zapoznaj się z treścią ulotki dołączonej do opakowania bądź skonsultuj się z lekarzem lub polonistą, gdyż każdy post niewłaściwie czytany zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu.

Reklama

Odp: The Mighty Quest for Epic Loot
« Odpowiedź #5 dnia: Pią, 28 Mar 2014, 20:28:51 »