• Space Engineers 5 1
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: Space Engineers  (Przeczytany 20262 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Nie, 22 Lis 2015, 22:54:49
Odpowiedź #75

Offline Madrian

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 243
  • Reputacja: 15
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
A ja mam do państwa pytanie.

Czy w Space Engineers da się jakoś włączyć nowo pobrany mod w już istniejącym zapisie gry?
Pytam, bo gdy ostatnio patrzałem, nie było (chyba) takiej możliwości. Strasznie to irytujące: zbudować coś sporego a później znaleźć ciekawego moda, który pasuje do konstrukcji... ale nie można z niego skorzystać.

Po to masz plany (F10). Zapisujesz plan konstrukcji, a potem możesz ją skopiować w dowolnym, innym świecie.
Konstrukcja bez modów będzie pasowała do światów z modami.

Pon, 28 Gru 2015, 11:07:40
Odpowiedź #76

Offline kuhan2006

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 21
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Kupiłem sobie ostatnio na święta tą grę za połowę ceny,  ale jeszcze nie wiem jak w to grać.  Ot,  mało czasu.  A z modami,  to są jakieś must have?  Dosiego roku :-)

Reklama

Odp: Space Engineers
« Odpowiedź #76 dnia: Pon, 28 Gru 2015, 11:07:40 »

Pon, 28 Gru 2015, 17:11:08
Odpowiedź #77

Offline Madrian

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 243
  • Reputacja: 15
    • Zobacz profil
Must have? Raczej nie. Ja mam osobiście aż jeden - na konfigurowalne ekrany LCD. Fajnie jak wyświetlają różne rzeczy o stanie konstrukcji.
Ale znajdziesz mnóstwo modów, na niemal wszystko. Od mebli, bo części do konstrukcji pojazdów znanych z popularnych uniwersów.
Warto zajrzeć do warsztatu, podpatrzeć co się dzieje, jakie ludzie mają pomysły.

Gra nie ma zasadniczo fabuły. Gra się - robiąc co się chce.
W trybie survival trzeba jedynie dbać o produkcję zasobów do życia, czyli tlenu i energii, a materiały do wszystkich konstrukcji trzeba zdobywać samemu. A jak się włączy odpowiednie opcje, to jeszcze się bronić przed atakami piratów i/lub okresowymi deszczami meteorytów.


Pon, 28 Gru 2015, 20:16:51
Odpowiedź #78

Offline kuhan2006

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 21
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Dzięki za odpowiedz. Jak bogowie pozwolą to rzucę okiem na jakieś poradniki.

Reklama

Odp: Space Engineers
« Odpowiedź #78 dnia: Pon, 28 Gru 2015, 20:16:51 »

Wto, 09 Sie 2016, 20:46:57
Odpowiedź #79

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 626
  • Reputacja: 91
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Na Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ Space Engineers w drugim Tierze cenowym (powyżej średniej). Kto był zainteresowany łapać, bo cena szybko rośnie a bardzo się opyla.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Pią, 12 Sie 2016, 20:57:55
Odpowiedź #80

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 322
  • Reputacja: 144
    • Zobacz profil
Zastanówcie się tylko poważnie nad zakupem tej gry, bo mnie nie do końca satysfakcjonuje w niej fakt, że zanim nawet zdążę się rozkręcać konstrukcyjnie na dobre, to już muszę kończyć, bo proc mówi : a tera będziesz miał 3 fps.

Space Engineersy mają też drugą, moim zdaniem koszmarną wadę. Najmniejszy blok bazy to 2 x 2 metry. Co jest niemal gwarantem, że zbudujemy w niej ogromne, nudne pomieszczenia, w których nie będzie się działo nic. Jednak twórcy Minecrafta idealnie wyczuli, jaki najmniejszy klocek będzie akceptowalny. Ten z SE przynajmniej dla mnie nie jest. Można oczywiście też budować z elementów statków małych, które rozmiar mają odpowiedni, ale zżerają moc obliczeniową kompa jak szalone, a po drugie budując coś z kategorii "małe" elementy z kategorii "duże" są dla nas w sporej części niedostępne. Oczywiście na wszystko są mody, ale żeby się spejsami cieszyć, to trzeba mieć kompa od NASA. A i kolegów z takimi kombajnami również, bo singiel przy realistycznym wydobyciu surowców, to miesiące pracy, żeby zbudować właściwie byle co. Trzeba by chyba lat.

Reklama

Odp: Space Engineers
« Odpowiedź #80 dnia: Pią, 12 Sie 2016, 20:57:55 »

Nie, 14 Sie 2016, 16:12:36
Odpowiedź #81

Offline Madrian

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 243
  • Reputacja: 15
    • Zobacz profil
Bo w tej grze w pomieszczeniach nie ma się nic dziać.
Siłą SE jest fizyka obiektów. Reszta gry niestety kuleje.
Ostatnie update'y niestety poszły w stronę wizualno efekciarską.
Ludzie palnęli coś o planetach, dali planety. Na nich jakieś robaczki, a w zasadzie nie ma tam nic do roboty poza budowaniem coraz nowszych konstrukcji.

Jak wolisz inaczej to zerknij sobie na Starmade. Tam nie ma fizyki na tym poziomie co w SE, za to kilkaset tysięcy klocków w formie stacji, czy statku kosmicznego nie robi różnicy.
A przy tym, jak grasz na serwerach to walczysz z innymi graczami o przetrwanie. Jest jakaś ekonomia, możliwość konfigurowania iluś typów broni pod własne preferencje, statki mają życie, osłony, energię. Są zasady wg których kompozycje różnych klocków dają różne efekty. Jest możliwość budowy elementów ruchomych, układów logicznych, wieżyczek automatycznych (lub nie), nawet statków bezzałogowych. A przy tym jesteś kosmonautą, możesz ze statku wyjść, przejść po statku, po planecie czy polatać przy asteroidzie.
A przy tym AI jest wredna, piraci AI atakują stadami gdy tylko cię wykryją. O innych graczach nie mówiąc. A można zbudować np. pojazd niewykrywalny radarem, a nawet niewidzialny.
Można się wykazać. Jest produkcja, handel, górnictwo. Piractwo. A przy tym wszystkim komputer tak nie płacze.

Na YT jest nowy trailer a gra jest na Steam.



Jest też już No Man's Sky. Ale ba bardzo dziwne recenzje. Jedne pieją z zachwytu, inne mieszają ją z błotem, wskazując na koszmarną monotonię i powtarzalność.

 

Space Engine

Zaczęty przez avatarnk

Odpowiedzi: 10
Wyświetleń: 4583
Ostatnia wiadomość Sob, 28 Gru 2013, 23:51:52
wysłana przez deen84
Endless Space

Zaczęty przez Wawrzyn

Odpowiedzi: 19
Wyświetleń: 4307
Ostatnia wiadomość Czw, 18 Maj 2017, 22:51:18
wysłana przez Mithrill
Flappy Space Program

Zaczęty przez not7CD

Odpowiedzi: 6
Wyświetleń: 1827
Ostatnia wiadomość Nie, 16 Lut 2014, 15:33:43
wysłana przez DragonsNightmare
Orbiter Space Flight Simulator

Zaczęty przez Zerdzio

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 2021
Ostatnia wiadomość Wto, 02 Kwi 2013, 22:20:46
wysłana przez szymozillo
Space Shuttle Mission 2007

Zaczęty przez Wawrzyn

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 935
Ostatnia wiadomość Pon, 27 Maj 2013, 09:14:52
wysłana przez Zerdzio