• Space Engineers 5 1
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: Space Engineers  (Przeczytany 21039 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Pon, 11 Lis 2013, 22:36:26
Odpowiedź #30

Offline szymozillo

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 117
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Gdyby tak gra wyglądała, to by była pewnie najlepsza gra roku 2015, czy tam 2016 :D

Wto, 12 Lis 2013, 19:30:07
Odpowiedź #31

Offline oli00PL

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 272
  • Reputacja: 3
  • Wszyscy kiedyś umrzemy. Czemu nie w blasku chwały?
    • Zobacz profil
Gra ma olbrzymi potencjał.
Przypomina mi się pierwsza wydana wersje ksp. Brak faz, brak symetrii, atmosfera nieskończona.
Nie mam pewności ale chyba 0.3...
A to? Zgaduję że na koniec będzie przypominało mieszaninę Star Made i Eve online. Prawdopodobnie statki będzie trzeba robić do różnych sytuacji - Od myśliwców, po przez fregaty rodem z Star Wars'ów ( Tartan, Nebulon B, kanoniera ), aż po Super Star destroyer'y i gwiazdę śmierci!
Taka gwiazda śmierci, może nie 1:1 bo była by za duża dla większości komputerów, ale zdolna niszczyć całe floty gigantycznych statków.

Oczywiście, prawdopodobnie duża część statków ani trochę nie będzie przypominała tych z gwiezdnych wojen. Ale to ciekawy wzór. 
Od Muna do Joola.

Pomogłem? Podoba ci się mój post? Kliknij przycisk "pomógł" obok zdjęcia profilowego.
To nie boli, a motywuje!

Reklama

Odp: Space Engineers
« Odpowiedź #31 dnia: Wto, 12 Lis 2013, 19:30:07 »

Wto, 12 Lis 2013, 23:21:42
Odpowiedź #32

Offline szymozillo

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 117
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Gdyby to było takie jak starmade i eve online, to to by była dla mnie najdoskonalsza gra jaką można byłoby stworzyć.
Już to sobie wyobrażam, górnicy wydobywają surowce, sprzedają je na stacji, crafterzy (nie wiem jak ich nazwać po polsku, twórcy, inżynierowie? nie wiem) przetapiają je na materiały, potem inżynierowie budują statki, nazywają je własną nazwą, (albo np. wykonują plany takiego statku i je sprzedają), potem w zależności od tego do czego będzie służyć wykupi go np. wojak (może być też pojazd górniczy dla górnika) idzie na jakąś walkę, coś tam się zniszczy, i daje do naprawy swój statek jakiemuś inżynierowi (po udostępnieniu planów po których "włączeniu" utworzy się siatka) i znowu idzie na jakąś wojnę.
A to wszystko by tworzyli gracze, zero NPC ;O

Wto, 12 Lis 2013, 23:45:34
Odpowiedź #33

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 627
  • Reputacja: 91
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
@up
Mówisz o mokrym śnie twórców MMO od czasów zapewne Ultimy, gdzie cały świat miał być napędzany graczem, ale jak do tej pory ta sztuka udała się chyba tylko Eve. Wszędzie gdzie indziej ludzie chcą pokonywać smoki i obcych w epickich bataliach :P
Ja chciałbym żeby sfera singlowa nie została odpuszczona. Inni ludzie w internecie mnie drażnią.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Odp: Space Engineers
« Odpowiedź #33 dnia: Wto, 12 Lis 2013, 23:45:34 »

Śro, 13 Lis 2013, 07:17:27
Odpowiedź #34

Offline szymozillo

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 117
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Takie rzeczy udało się w EVE online bo tam grają zwykle doroślejsi gracze (tematyką kosmosu w sumie są bardziej zajęci doroślejsi gracze) więc może by i tu się udało, tylko jak z serwerami :P

Śro, 13 Lis 2013, 15:25:59
Odpowiedź #35

Offline oli00PL

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 272
  • Reputacja: 3
  • Wszyscy kiedyś umrzemy. Czemu nie w blasku chwały?
    • Zobacz profil
Miejmy nadzieje że i tu się uda.
Liczę że będzie dostępny tryb singleplayer i 2 rodzaje serwerów - Prywatne na kilka osób ( przydatne gdy chcemy zaprojektować statek ) i oficjalne, będą potężne i zapełnione graczami.

Czy twórcy mają w planie planety? Taka walka na orbicie, gdzie po trafieniu w mostek silniki wciąż działają i lecisz prosto w planetę ( Wyobraźcie sobie wejście w atmosferę gigantycznym statkiem który rozpada się i topi :) ) Ostatecznie rozbijasz się, we większych statkach zapewne będzie coś takiego jak kapsuły ratunkowe - część graczy się uratuje, a reszta roztrzaska się z prędkościom kilku set km/h o powierzchnię planety. to by było w prost miodne - Wielkie korporacje toczyły by boje o całe układy planetarne :)

 
Od Muna do Joola.

Pomogłem? Podoba ci się mój post? Kliknij przycisk "pomógł" obok zdjęcia profilowego.
To nie boli, a motywuje!

Reklama

Odp: Space Engineers
« Odpowiedź #35 dnia: Śro, 13 Lis 2013, 15:25:59 »

Śro, 13 Lis 2013, 18:43:00
Odpowiedź #36

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 627
  • Reputacja: 91
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
@oli
Nie chcę psuć nastroju, ale polecam po prostu przeczytać stronę twórców i planowane zawartości i odnosić się do tego, a niekoniecznie do swoich wyobrażeń. To co opisujesz to po prostu kopia EVE online z efektami specjalnymi, a taka gra już jest na rynku.

@Szymon
Nie tyle tematyka kosmiczna, bo nie wiem czemu niedzielni gracze mieliby mieć opory przed graniem w settingu science-fiction. Elitarność EVE polega na zmieszaniu trudnych systemów (samouczki to jakieś encyklopedie), niesamowitą czasożerność i abonamentu. Każda z tych trzech składowych przesiewa potencjalnych graczy. Oczywiście, wśród osób z masą czasu i cierpliwości znajdują się też trolle i ludzie wredni :)
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Czw, 14 Lis 2013, 18:11:34
Odpowiedź #37

Offline Bigmikepl

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 142
  • Reputacja: 6
    • Zobacz profil
jakaś aktualizacja dzisiaj widzę ze była

We have added the Symmetry Mode and enabled the Inventory. Also optimized the jet pack movement and Max Speed.



« Ostatnia zmiana: Czw, 14 Lis 2013, 18:13:17 wysłana przez Bigmikepl »

Reklama

Odp: Space Engineers
« Odpowiedź #37 dnia: Czw, 14 Lis 2013, 18:11:34 »

Pią, 15 Lis 2013, 23:57:48
Odpowiedź #38

Offline szymozillo

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 117
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
@up
Mówisz o mokrym śnie twórców MMO od czasów zapewne Ultimy, gdzie cały świat miał być napędzany graczem, ale jak do tej pory ta sztuka udała się chyba tylko Eve. Wszędzie gdzie indziej ludzie chcą pokonywać smoki i obcych w epickich bataliach :P
Ja chciałbym żeby sfera singlowa nie została odpuszczona. Inni ludzie w internecie mnie drażnią.
Zawsze można jakiejś wielkiej firmie podsunąć taki pomysł ;)

Czw, 16 Sty 2014, 21:20:43
Odpowiedź #39

Offline Shinzo

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 247
  • Reputacja: 16
    • Zobacz profil
Dodano dziś (chyba) multi do SE, wiec jeśli ktoś ma grę i chce potestować, niech się do mnie odezwie.
1. (M.) mianownik - Kto? Co? - Shinzo
2. (D.) dopełniacz - Kogo? Czego? (Czyj?) - Shinzo
3. (C.) celownik - Komu? Czemu? - Shinzo
4. (B.) biernik - Kogo? Co? - Shinzo
5. (N.) narzędnik - Kim? Czym? - Shinzo
6. (Ms.) miejscownik - O kim? O czym? - Shinzo
7. (W) wołacz - (O!) - Shinzo!
Proste? Proste.

Reklama

Odp: Space Engineers
« Odpowiedź #39 dnia: Czw, 16 Sty 2014, 21:20:43 »

Czw, 16 Sty 2014, 22:02:40
Odpowiedź #40

Offline not7CD

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 296
  • Reputacja: 13
  • Nie mam pojęcia co robię.
    • Zobacz profil
    • not7CD.net
Raczej Bugomulti, ale mniejsza. KMP jest bardziej stabilne :F.
Przed użyciem zapoznaj się z treścią ulotki dołączonej do opakowania bądź skonsultuj się z lekarzem lub polonistą, gdyż każdy post niewłaściwie czytany zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu.

Czw, 13 Mar 2014, 22:07:59
Odpowiedź #41

Offline Bigmikepl

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 142
  • Reputacja: 6
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Survival Mode...


Na mnie robi wrażenie :)  .. coraz ciekawsza jest ta gra :)   

Reklama

Odp: Space Engineers
« Odpowiedź #41 dnia: Czw, 13 Mar 2014, 22:07:59 »

Pią, 14 Mar 2014, 15:21:29
Odpowiedź #42

Offline Shinzo

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 247
  • Reputacja: 16
    • Zobacz profil
Sweet :D
1. (M.) mianownik - Kto? Co? - Shinzo
2. (D.) dopełniacz - Kogo? Czego? (Czyj?) - Shinzo
3. (C.) celownik - Komu? Czemu? - Shinzo
4. (B.) biernik - Kogo? Co? - Shinzo
5. (N.) narzędnik - Kim? Czym? - Shinzo
6. (Ms.) miejscownik - O kim? O czym? - Shinzo
7. (W) wołacz - (O!) - Shinzo!
Proste? Proste.

Pią, 14 Mar 2014, 16:56:30
Odpowiedź #43

Offline rosomak909

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 101
  • Reputacja: 4
    • Zobacz profil

Filmik Moskita z survivalu
Kliknijcie każdy z linków na tej stronie codziennie raz i pomagajcie: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Reklama

Odp: Space Engineers
« Odpowiedź #43 dnia: Pią, 14 Mar 2014, 16:56:30 »

Nie, 16 Mar 2014, 17:03:16
Odpowiedź #44

Offline Shinzo

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 247
  • Reputacja: 16
    • Zobacz profil
Pograłem sobie wczoraj z fullje trochę. Całkiem przyjemny ten survival. Graliśmy na 10x szybkości, ale i tak zbudowanie statku trwa wieki. I mówię tu o małym stateczku do wydobycia, nie o jakimś kolosie, statku matce. Jestem strasznie ciekawy jak to wpłynie na walkę, bo na chwilę obecną zbudowanie myśliwca to taki wysiłek, że nikt o zdrowych zmysłach nie będzie się pchać do walki, gdzie może go stracic po jednym, celnym strzale przeciwnika. Chociaż znerfili rakiety, co jest dobre, bo wcześniej kilkoma strzałami można było przeciąć asteroidę. No i pojawił sie ciężki pancerz, który jest drogi, ale praktycznie nie do ruszenia. Dawno nie grałem w SE, ale developerzy ewidentnie nie śpią. Ilość zmian na plus jakie spotkałem po miesiącu czy dwóch nie grania, po prostu oszałamia. W chwili obecnej da się już całkiem przyjemnie pograć. Jeśli ktoś czekał na moment aż zostaną wyeliminowane bugi psujące grę z pierwszych buildów, to ten moment już nastąpił, nic tylko kupować. Polecam! ^^'
1. (M.) mianownik - Kto? Co? - Shinzo
2. (D.) dopełniacz - Kogo? Czego? (Czyj?) - Shinzo
3. (C.) celownik - Komu? Czemu? - Shinzo
4. (B.) biernik - Kogo? Co? - Shinzo
5. (N.) narzędnik - Kim? Czym? - Shinzo
6. (Ms.) miejscownik - O kim? O czym? - Shinzo
7. (W) wołacz - (O!) - Shinzo!
Proste? Proste.

 

Space Engine

Zaczęty przez avatarnk

Odpowiedzi: 10
Wyświetleń: 4782
Ostatnia wiadomość Sob, 28 Gru 2013, 23:51:52
wysłana przez deen84
Endless Space

Zaczęty przez Wawrzyn

Odpowiedzi: 19
Wyświetleń: 4514
Ostatnia wiadomość Czw, 18 Maj 2017, 22:51:18
wysłana przez Mithrill
Flappy Space Program

Zaczęty przez not7CD

Odpowiedzi: 6
Wyświetleń: 1865
Ostatnia wiadomość Nie, 16 Lut 2014, 15:33:43
wysłana przez DragonsNightmare
Orbiter Space Flight Simulator

Zaczęty przez Zerdzio

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 2074
Ostatnia wiadomość Wto, 02 Kwi 2013, 22:20:46
wysłana przez szymozillo
Space Shuttle Mission 2007

Zaczęty przez Wawrzyn

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 954
Ostatnia wiadomość Pon, 27 Maj 2013, 09:14:52
wysłana przez Zerdzio