Ja preferuję tory dwukierunkowe. Jeden idzie w jedną stronę, drugi obok w drugą. U ciebie wszystko jakieś takie jedno kierunkowe. Próbowałem prześledzić, jak pociąg z rudą, wraca do kopalni z huty i wyszło mi, że przejeżdża z pół mapy.
Na takich wąskich wyspach, buduję jedną, centralną magistralę dwukierunkową i od niej odejścia w bok, do stacji. Tam gdzie jest dużo odejść, buduję bezkolizyjne odjazdy i wjazdy na tory. Taka konstrukcja pozwala upchnąć bardzo dużo pociągów na tory. Blokady zdarzają się rzadko, bo pociągi, nie blokują sobie dróg, tylko właściwie jadą cały czas do przodu. A gdzie - kieruję ich torami.
Choć ostatnio gram z modem FIRS - dużo trudniejszy od podstawki, bo nie ma połączeń jednostronnych (np. węgiel-elektrownia), lecz do każdego obiektu producenckiego i każdej fabryki trzeba doprowadzać dodatkowe surowce i materiały. I to wszystkie wymagane, a nie raz to są i po 4 rodzaje surowców.
No i bardziej się opłaca korzystać z samochodów. Kolej jest droga i musi się nam opłacać połączenie.