Kerbal Space Program Forum | Polska Społeczność Gry
Off-topic => Inne gry => Wątek zaczęty przez: ShookTea w Nie, 11 Maj 2014, 19:51:50
-
Nigdzie nie znajdziecie, bo to moja gra i jest w wczesnej fazie produkcji, lecz na forum pojawiło się pytanie, więc postanowiłem przedstawić tutaj, aby nie robić offtopu w offtopie.
https://github.com/ShookTea/Colony/commits/develop - wszystkie wydane do tej pory wersje. Kliknięcie w szare kropeczki obok numeru wersji rozwija listę zmian, w przypadku "dużych" wersji (0.1.0 "Niech rozpocznie się gra!" i 0.2.0 "Akcja!") są tam podsumowania wszystkich zmian poprzednich (a więc w 0.1.0 podsumowanie od 0.0.1 do 0.0.14, a w 0.2.0 - od 0.1.1 do 0.1.7).
Samej gry nie potrafię opisać ze względu na to, że jest w bardzo wczesnej fazie (0.2.3), ale celem jest strategia RTS, której bohaterami są istoty bliżej nieznanego gatunku, które mutują się w różne odmiany. Każda odmiana posiada swoje własne funkcje i zadania, więc np. podstawowa odmiana - "Rozpłodnik" - służy do klonowania się i mutacji w lepsze odmiany, "Wydobywca wody" potrafi... wydobywać wodę (konieczna do mutacji i klonowania!), a "Magazynier wody" (w trakcie tworzenia) potrafi przechowywać wodę. Oprócz tego, umożliwiony jest już transport wody między jednostkami znajdującymi się wystarczająco blisko siebie.
W planach dodanie znacznie większej ilości gatunków, więcej surowców... punkty nauki i drzewko technologiczne! (czyli: nowe mutacje, ulepszenia już istniejących)
Zbiór zdjęć z aktualnych postępów:
Tworzenie nowej gry - nazwa kolonii, kolor podstawowy (w tle jednostki) i dodatkowy (symbol na jednostce)
(http://i.imgur.com/UPOmyiJ.jpg)
Wybrałem podstawowy kolor niebieski i dodatkowy biały. Widoczna postać Rozpłodnika.
(http://i.imgur.com/qJ6xwsR.jpg)
Opcje, jakie posiada Rozpłodnik: klonowanie, mutacja do wydobywcy wody, wydobycie pojedynczej jednostki wody. Posiada max. 5 jedn. wody.
(http://i.imgur.com/TWnZPyl.jpg)
Po kilkukrotnym sklonowaniu.
(http://i.imgur.com/Z6MuGBg.jpg)
Jedną z jednostek zmutowałem do Wydobywcy Wody.
(http://i.imgur.com/BOR8YOx.jpg)
Wydobywca wody może pomieścić max. 25 jednostek wody. Wydobywa na raz 5 jednostek wody. Może również transmitować wodę do pobliskich jednostek, jeśli tylko mają niepełny "bak".
(http://i.imgur.com/ReyuBlj.jpg)
Inaczej ustawione, tylko aby udowodnić, że da się nimi sterować.
(http://i.imgur.com/qfNnq4U.jpg)
I na koniec, dwie inne wersje kolorystyczne, aby udowodnić, że mamy dowolność w doborze kolorów.
(http://i.imgur.com/oE16W0J.jpg)
(http://i.imgur.com/FZdWOo3.jpg)
Na zakończenie, informacja o kolorach:
Na każdą z opcji kolorystycznych (podstawowy, dodatkowy) przypada 13 kolorów. Daje to razem 169 różnych możliwych kombinacji kolorystycznych (od tego warto odjąć 13 kombinacji, w których kolory się powtarzają i nie widać symbolu, a więc 156), więc gdybym w przyszłości wprowadził multiplayer, ryzyko pomylenia się będzie raczej nikłe.
BTW, jednym z dostępnych kolorów jest zielony. Od samego początku zastanawiało mnie, czy przypadkiem się nie zleje z tłem, ale nigdy nie chciało mi się tego sprawdzać (WTF. To tylko jedno kliknięcie.). W każdym razie, tło jest ciemniejsze, więc się nie zlewa.
-
I ciach - przed chwilą dokonano aktualizacji z wersji rozwojowej 0.2.11 do wersji stabilnej 0.3.0.
Ciekawostka: Słowo "stabilna" ma wreszcie jakiś sens, bo przypadkowo naprawiłem mnóstwo błędów.
Nowości:
Dodałem zapowiadanego Magazyniera wody, który może pomieścić aż 100 jednostek tego surowca. Ale jest strasznie powolny - dwa razy wolniejszy od Rozpłodnika (Wydobywca jest mniej więcej między nimi: tabela prędkości niżej)
Zrobiłem optymalizację, o jakiej Squad mógłby tylko marzyć - liczba FPSów skoczyła z 64 do... w porywach 980. (raz nawet przekroczyło mi 990! Na moim laptopie z drewnianym procesorem rzadko kiedy się to zdarza. Prawdę mówiąc, nigdy.)
Oprócz tego cała masa rzeczy "technicznych", które w trakcie samej gry są niemożliwe do zauważenia, ale w przyszłości mogą mi znacznie ułatwić wprowadzanie nowości.
Plany do wersji 0.4.0:
Badania. Każda większa czynność będzie zdobywała odpowiednią ilość pkt. nauki, które z kolei będzie można przeznaczyć na wynajdywanie nowych gatunków i ulepszanie już istniejących (np. zwiększenie prędkości poruszania się, prędkości wydobycia lub pojemności). Oprócz tego, prawdopodobnie zostanie wprowadzony gatunek ("Naukowiec"?), zajmujący się przetwarzaniem dużych ilości wody w punkty nauki (np. 100 jedn. wody >> 1 pkt. nauki).
Tabela prędkości (nie potrafię obsługiwać tych waszych tabel, więc zrobiłem tak dziwnie):
Gatunek - prędkość (w pikselach na milisekundę)
Rozpłodnik - 0.1 px/ms
Wydobywca - 0.07 px/ms
Magazynier - 0.05 px/ms
Obrazki:
(BTW, kliknijcie na nie. Są bardzo dobrej (jak na mój komputer) jakości, więc można wszystko wyraźnie zobaczyć.)
Magazynier. Niestety pusty.
(http://i.imgur.com/8upnYYt.jpg)
Wydobywca wydobył trochę wody i już ma wypełniony zbiornik. Ale przecież 25 jednostek wody to nic dla Magazyniera, więc oddajmy mu tę wodę.
(http://i.imgur.com/a06q1VX.jpg)
Magazynier ma już 25 jednostek wody. Jeszcze 3 razy zrobimy taki "przelew" i magazynier będzie pełny. Tymczasem Rozpłodnik (którego gdzieś zgubiłem) nie musi się już męczyć wydobyciem - wystarczy, że pójdzie do Magazyniera i poprosi o wodę!
(http://i.imgur.com/2EY6uTd.jpg)
-
Ciekawe... a czy można pobrać? Nie znalazłem pod tym linkiem.
-
ciekawie się zapowiada, będzie może download?
P.S przydało by się zamienic to zielone tło na jakąś teksturę trawy czy czegoś :D
-
@up
Najlepiej niech zrobi modele 3D obcych i wrzuci wszystko do silnika CryEngine 3, żeby ładnie wyglądało.
Kiedy programujesz, testujesz rzeczy w symbolicznej oprawie, nie ma po co komplikować sobie życia bajerami jak choćby prosta tekstura.
-
Download będzie, gdy wymyślę wreszcie jakiś mechanizm automatycznej aktualizacji. Tłem na razie przejmuję się najmniej - np. zdołałem dzisiaj stworzyć w pełni działający mechanizm ładowania badań (zrezygnowałem na razie z wyświetlania badań w drzewku ze względu na to, że dość trudno byłoby mi coś takiego zrobić), interfejs badań przypomina (czas teraźniejszy, a więc już gotowy :D) badania w grze Hearts of Iron 3, w Polsce znane jako Druga Wojna Światowa.
Teraz zostało mi sprawienie, by zarówno okno badań, jak i same technologie zaczęły działać i zostanie wydana wersja 0.4.0.
A później? Launcher gry. I prawdopodobnie coś w rodzaju sklepu, bo byłoby miło, gdybym uzbierał 100 dolarów - można wtedy aktywować możliwość wysyłania gier na Steam Greenlight :D
Wysłane z mojego LG-E610 przy użyciu Tapatalka
EDYTA:
Wyliczyłem sobie właśnie, że na podstawie używanego przeze mnie typu do oznaczenia położenia jednostki, cała mapa jest kwadratem o boku równym ok. 1,7 pentygiliarda pikseli (1 pentygiliard - 1 i 6*50+3=303 zera, ot co! http://4programmers.net/Pastebin/3156 ). Jedna jednostka ma wymiary.... 64x64 piksele. Troszkę miejsca mają.
-
W celu zebrania informacji o reakcjach ew. graczy, wstawiłem koncepcję na Steam Greenlight. Niestety, nie uzbierałem jeszcze kwoty aktywującej wrzucanie poprawnych produktów, więc nie można jeszcze głosować nad wprowadzeniem gry do sklepu Steam... ale różnego rodzaju oceny i komentarze mile widziane.
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=262376495&searchtext=
-
Fajna gierka ;D
Witamy redaktora pewnego portalu na kerbalach!
-
Byłego redaktora pewnego portalu, chciałeś napisać :D Ilość możliwości, jakie daje MC (mimo, że całkiem duża) starczyła mi na dobre 3 lata, po czym przyszedł okres "przejedzenia się". Plątałem się od gry do gry, za każdym razem czując, że "to jest to" - najpierw przez całkiem spory czas grałem w Europę Universalis (i lubię to robić do tej pory), później troszkę grałem w Terrarię i Civilization V, za każdym razem myśląc, że wciągnie mnie na dłużej - aż trafiłem tutaj :D
EDIT: No i zauważyłem, że Mojang zaczął się uczyć od Squadu. Częstotliwości wydawania update'ów.
-
@up
Tyle że Mojang formalnie już ukończył grę i jest ona pełna treści, a studio pracuje nad nowymi tytułami ;)
Twój pomysł na mechanikę przypomina metodę działania frakcji obcych w Earth2160 - także były reproduktory, żarły wodę i mnożyły się jak chore.
-
Wiem, mam tą grę, a Morphidzi (chyba tak to się pisze) wpadli mi do głowy, gdy zastanawiałem się nad pomysłem rozwoju. Mnożyły się jak chore, i to jak! Kampania je lekko ograniczała, ale w potyczce... nie miałem jeszcze okazji je pokonać, a gra nimi jest praktycznie jedną z najprostszych, jeśli zmierzamy do zwycięstwa.
(Kampania Dynastii Eurazjatyckiej prawie skończona)
I w ramach dziennika zmian:
Wydanie wersji 0.4.0 zbliża się wielkimi krokami - okno badań działa wręcz wyśmienicie, zostało mi tylko sprawić, by badania faktycznie na coś wpływały. A później zostaje mi wykonanie launchera i będę mógł wstawić download :D
[Post scalony: [time]Pią, 23 Maj 2014, 14:33:41[/time]]
Tadam: Wersja 0.4.0 Repetitio est mater studiorum! (Powtarzanie jest matką nauki. W tym przypadku, należy to potraktować dość dosłownie)
- W prawym górnym rogu wyświetla się ilość zebranych punktów nauki oraz instrukcja otwarcia okna badań (klawisz F2)
- W oknie badań wyświetlane są 3 kolumny technologii:
- Odkryte technologie - badania zostały już wykonane.
- Dostępne badania - można wykonać badania z tej listy, jeśli posiada się odpowiednią ilość punktów nauki.
- Niedostępne badania - badania zablokowane, wymagające innych technologii.
- Okno badań wyświetla informacje na temat wybranej technologii - koszt odkrycia oraz opis.
- Technologie mogą mieć wpływ na:
- Prędkość maksymalną jednostki
- Prędkość wydobycia
- Maksymalna ilość wody w zbiorniku
- Możliwość klonowania i mutacji (wraz z kosztami)
- W oknie startowym wyświetla się numer wersji.
- Masa małych, technicznych zmian i napraw błędów.
ZDJĘCIA!
W prawym górnym rogu wyświetliła się ciekawa informacja na temat badań.
(http://i.imgur.com/gRYRfQ8.jpg)
Biedny, upośledzony Rozpłodnik - nie dość, że w zbiorniku może mieć tylko 3 jednostki wody, to jeszcze w dodatku potrafi tylko się klonować!
(http://i.imgur.com/L8WjF29.jpg)
No nie, nie może nawet wydobywać wody? I co teraz będzie?! Hmmm... za klonowanie dostałem jeden punkt nauki. Może uda się go wykorzystać?
(http://i.imgur.com/6iytWiH.jpg)
Za ten jeden punkt nauki mogę kupić technologię wydobycia wody pierwszego poziomu!
(http://i.imgur.com/H3gOK45.png)
Zużyłem punkt nauki, a zdobyta technologia umożliwiła mi wykonanie kolejnych dwóch badań, na które niestety mnie teraz nie stać. Oprócz tego, są znacznie droższe - każda z nich kosztuje 3 punkty!
(http://i.imgur.com/hWIj7m4.png)
Tak! Mogę już wydobywać wodę!
(http://i.imgur.com/8r9GOoL.jpg)
Mam już 2 jednostki wody. Mogę znowu się sklonować i zdobyć kolejny punkt nauki!
(http://i.imgur.com/FCcUviZ.jpg)
DODATEK: Lista dostępnych w tej chwili technologii (jest raczej mała, ale wydaje mi się, że wystarczy na tak wczesne stadium), wraz z ceną, wymaganiami i opisem użytym również w grze.
Wydobycie wody Mk I (cena: 1)
Podstawą dla rozwijającej się kolonii jest woda. Opracowanie tej technologii pozwoli Rozpłodnikowi zacząć wydobycie.
Wydobycie wody Mk II (cena: 3, wymaga Wydobycia wody Mk I)
Gdy Rozpłodnik wydobywa wodę, może się okazać, że przydatne będzie szybsze jej wydobycie.
Magazynowanie wody Mk II (cena: 3, wymaga Wydobycia wody Mk I)
Rozpłodnik potrafi przechowywać 3 jednostki wody, jednak jest to za mało, aby dokonać jakiejkolwiek mutacji. 5 jednostek wody na początek będzie idealną ilością.
Magazynowanie wody Mk III (cena: 5, wymaga Magazynowania wody Mk II)
Ilość możliwej do przechowywania wody została zwiększona do 7 jednostek.
Wydobywca wody (cena: 10, wymaga Wydobycia wody Mk II)
Z czasem okazało się, że konieczna może być modyfikacja Rozpłodnika do jednostki, której głównym zadaniem jest wydobycie. Tak powstał Wydobywca, którego podstawowa wersja może wydobywać więcej wody, niż najlepiej rozwinięty Rozpłodnik.
Magazynier wody (cena: 10, wymaga Magazynowania wody Mk III)
Możliwość przechowywania wody stała się tak ważna, że konieczne było opracowanie jednostki, która będzie zajmowała się wyłącznie magazynowaniem.
-
Uwaga, uwaga!
Można zacząć rejestrację pod adresem http://shooktea.xaa.pl/ (domena ".xaa.pl" jest tylko tymczasowa, ale nie wiem, na jak długo)
Na razie nie umożliwi to pobrania gry, ale można już teraz aktywować grę (za pomocą jednego z kodów podanych niżej) i zapewnić sobie w przyszłości udział w zamkniętych testach alfa... a także po wydaniu pełnej wersji!
Ze względu na to, że to na tym forum po raz pierwszy podzieliłem się grą, podam tutaj 3 kody aktywacyjne, które czekają na użycie:
(już użyte, hohoho)
Pojawienie się informacji "Błędny kod aktywacyjny" sugeruje, że:
- Źle przepisany kod (podanie małej litery zamiast dużej jest błędem)
- Ktoś już kodu użył...
Oprócz tego, kody będą rozdawane w konkursach, które będą ogłaszane na stronie shooktea.xaa.pl (i być może tutaj), a także dam po jednym kodzie po każdym wydanym update.
-
Drugi kod wykorzystany przeze mnie. Po rozpoczęciu alpha testów postaram się obadać grę i napisać co o niej sądzę.
-
Wszystkie kody są już wykorzystane.
-
Właśnie zauważyłem, i nie spodziewałem się tego :D
W każdym razie, kod zdążyli użyć:
benecjusz
walus
JackRyanPL
PanKurczak
Gdy tylko dokończę łączenia się gry z serwerem, wstawię link do pobrania.
Reszta osób, które się zarejestrowały (wielki, dirkuu, nickeagle) - czekać na konkursy i na rozdawanie kodów na stronie shooktea.xaa.pl.
I malutka informacja "dla bezpieczeństwa": Wszystkie dane są przechowywane na serwerze i mam do nich dostęp, ale zarówno hasła, jak i kody aktywacyjne są szyfrowane - dla przykładu, hasło "abc123" jest przechowywane jako "e99a18c428cb38d5f260853678922e03", podczas gdy już delikatna zmiana (np. na "Abc123") całkowicie zmienia kod (w przypadku "Abc123" będzie to "61bd60c60d9fb60cc8fc7767669d40a1").
Piszę to, aby dać wam pełną jasność sytuacji - mam dostęp tylko do już zaszyfrowanego hasła, zaś samego szyfrowania nie można od tak cofnąć - musiałbym sprawdzać każdą istniejącą kombinację liter dużych i małych, cyfr i znaków specjalnych, oraz porównywać otrzymany szyfr z szyfrem w bazie.
Ile to kombinacji? Całkiem sporo, ponieważ można użyć każdego znaku UTF-8, a ich wszystkich jest 65535.
Wzór na ilość kombinacji: hasło o długości N znaków może mieć 65535N kombinacji, a więc:
hasło 1-znakowe: 65535 kombinacji
hasło 2-znakowe: 4294836225 kombinacji
hasło 3-znakowe: 281462092005375 kombinacji
hasło 4-znakowe: 18445618199572250625 kombinacji
hasło 10-znakowe: 1461278645191001064429085634632740697678212890625 kombinacji. (Happy hacking, suckers!)
Dla porównania, hasła składające się tylko z cyfr 0-9 mają 10N kombinacji, a więc hasło 4-znakowe ma 10000 kombinacje, a 10-znakowe: 1000000000 kombinacji (znacznie, znacznie mniej, niż to używane przeze mnie).
Dlatego nikt nigdy w trakcie włamań nie używa wszystkich ciągów znaków, a zamiast tego korzysta z metody "słownikowej" - wrzuca po kolei istniejące słowa i czeka, aż mu się uda (dlatego lepiej nie korzystać z haseł składających się z jednego wyrazu, np. "samochod" - lepiej przerobić i dostać coś w rodzaju "$am0ch0d", a już metoda "słownikowa" zawiedzie.
A dlaczego przechowuję w ten sposób również kody aktywacyjne? Dla mojego własnego bezpieczeństwa - i tak zresztą całość jest zapięta pod tym względem na ostatni guzik, bo gdy potrzebuję kodu aktywacyjnego, to generuję nowy i nigdy nie zostawiam nadmiaru "na zapas".
To wszystko, co chciałem powiedzieć. Jeśli ktoś z osób, które się zarejestrowały, chciały się dowiedzieć, jakie informacje o nim znajdują się w bazie danych, mogę natychmiastowo wysłać wszystkie dane, jakie znajdują się na serwerze.
-
Od razu stawiałem, że będziesz to kodował ;)
Dzięki wielkie za info dotyczące metody słownikowej, nie wiedziałem o takim hackowaniu, ciekawe.
PS: Md5?
-
Md5, innego wyjścia w PHP bez instalacji bibliotek nie ma. Znaczy, niby są, ale są starsze... i w sumie siedzą tylko po to, by skrypty ze starszej wersji dalej działały.
[Post scalony: Nie, 25 Maj 2014, 10:19:14]
Nowe wieści!
Jeśli komuś się tak strasznie nudzi, że co chwilę wchodzi na stronę z grą, to zauważył już pewnie wiadomość o wersji 0.5.0 i możliwości pobrania gry przez osoby, które tą grę kupiły.
Powodzenia! Miłej zabawy i szukania błędów!
BTW, jak znajdziecie jakiś błąd, od razu piszcie.
No i z okazji nowej wersji, kolejne 4 kody aktywacyjne:
1379-0WYU-OPSD-GHZX
3568-RYIP-ASFJ-ZXBN
2457-9QWR-PDFG-JLZB
2456-80QI-OPSH-KXCB
-
Podczas gdy EA za darmo rozdaje Dead Space i Plants vs. Zombies za free, ShookTea łaskawie rozdał 8 kodów swojego prototypu :P
-
ShookTea: Dzięki Tobie i Colony dowiedziałem się że mam do reinstalacji Javę :p Przy włączeniu wszystkiego pojawia się okienko z "A Java Exception has occurred.".
-
Drangir haha :D tylko, że nie mog€ rozdawać za darmo, bo trzeba zapłacić za aktywację Greenlight.
Dirkuu, update Javy powinien pomóc :)
Wysłane z mojego LG-E610 przy użyciu Tapatalka
Tak BTW, jeszcze dwa kody są wolne, ale nie powiem, które :)
-
Już nie ma wolnych kodów. :(
-
Będę łaskawy i podzielę się jeszcze kilkoma przy wydaniu wersji 0.6.0, która może pojawić się szybko, bo będzie chodziło o usprawnienie mechanizmu logowania, aby na życzenie gracza pamiętał login i hasło (umożliwi to granie off-line, gdy użytkownikowi uda się chociaż raz poprawnie zalogować)
Wysłane z mojego LG-E610 przy użyciu Tapatalka
-
Dziwna sprawa, mimo aktualnej wersji Javy nie chce się odpalić i wyświetla błąd "A Java Exception has occurred". Reinstalacja nic nie daje. System to Windows XP Pro aktualizowany na bieżąco.
-
Tea, tak szczerze ci powiem, że łaskawe rozdawanie kodów póki co nie leży w twoim interesie. W tym stadium sugerowałbym raczej rozdawanie tych kodów tysiącami i wciskanie ich ludziom nawet na dworcu. A to dlatego, że dla odbiorcy, takiego jak chociażby ja nie liczy się twój wkład pracy, tylko efekt. A efekt to póki co kółko na zielonym polu, Nie zalatuje to bynajmniej trybem "aaa muszę to mieć, wygląda tak świetnie!". Jak będziesz miał porządną grafikę, rozwinięte systemy, ludziki, czy inne stwory z animacjami ruchu, to może wtedy ja łaskawie ściągnę i spróbuję co tam wydumałeś i wówczas możesz liczyć na moją konstruktywną krytykę.
Nie wcześniej.
-
Benecjusz, a nie wyświetla się może coś więcej?
Kadaf, ale to stadium jest jeszcze bardziej wczesne, niż... wczesne. Bez sensu jest więc rozdawanie większej ilości kodów, skoro sama gra jest na razie tak mała i słabo rozwinięta, że nawet darmowe kody w większości przypadków nie pomogą - górę weźmie myśl "nie będę takim śmieciem zapychać komputera, może to jakiś nieznany wirus?"
Wysłane z mojego LG-E610 przy użyciu Tapatalka
-
A co stoi na przeszkodzie by umieścić grę na stronie, jak flashówki czy Minecraft Classic?
-
Na przeszkodzie stoi fakt, że Java Plug-in - aplikacja możliwa do wklejenia na stronę, ma inny sposób uruchamiania, wyświetlania okien dialogowych, ładowania plików i całej masy innych rzeczy, które trzeba by było zmieniać. LWJGL, na którym oparto MC, lepiej sobie z tym radzi, Flash również.
Wysłane z mojego LG-E610 przy użyciu Tapatalka
-
Mam ten sam problem co Benecjusz, tj. update javy nie pomógł, reset kompa też nie.
Mam Windows 7 Professional 64 bit.
Błąd:
(http://i.imgur.com/FDvUDD0.png)
-
mam dokładnie to samo, tak jak u góry nawet ubdate nie pomaga
-
Niedobrze. Wygląda na to, że .JAR nie będzie działał zbyt poprawnie.
Wyjście tymczasowe:
Otwórz plik colony.jar tak, jak zwykły plik .ZIP. W środku powinien znajdować się folder "st". Wypakuj go na dysk C:. Wciśnij Windows+R i w okienku wpisz "cmd", następnie w wyświetlonym oknie wpisz cd ŚCIEŻKA, np. jeśli folder "st" masz na dysku C:, wpisz "cd C:\", a jeśli w folderze C:\Program Files", wpisz cd "C:\Program Files" (musisz użyć cudzysłowu, jeśli w ścieżce znajduje się spacja".
Na koniec, gdy będziesz miał otwarty folder, w którym znajduje się folder "st", wpisz java st.colony.Start.
Najłatwiej będzie rozpakować na dysk C:, wtedy wystarczy wpisać cd C: oraz java st.colony.Start
Oczywiście, to jest wyjście tymczasowe i będę musiał to naprawić.
-
Ja to poczekam lepiej na jakiegoś fixa, bo nie mogę sobie poradzić :(.
O, to mi się pojawia:
(http://i.imgur.com/Tj2ZTP9.png)
-
I wszystko jasne - masz starszą wersję Javy w porównaniu do kompilatora :D
Spróbuję cofnąć wersję kompilatora tak wcześnie, jak to tylko możliwe, ale zawsze byłem za aktualizacjami Javy.
Iiii... ciężko będzie, ponieważ im bardziej cofam się w przeszłość, tym więcej błędów.
Sztuczka polega na tym, że korzystam z Java 8, która nie jest jeszcze dostępna poprzez auto update... ale jest dostępna tu: http://www.oracle.com/technetwork/java/javase/downloads/index-jsp-138363.html#javasejdk
I z tego, co wiem, być może .JAR też zacznie działać :D
-
Mam kolejny problem. Po zalogowaniu się mam zielony ekran i pustkę. nic się nie pojawia
-
A wciśnij Escape, ewentualnie Alt+Tab (być może okienko wskakuje w tle)
-
Nie. Nic nie wyskakuje w tle.
-
No i na zakończenie... mam nadzieję, że się nikt nie obrazi, ale jestem piratem.
...na Kerbalów mnie nie stać...
...więc czekam na najbliższe zniżki
Drangir haha :D tylko, że nie mog€ rozdawać za darmo, bo trzeba zapłacić za aktywację Greenlight.
Haha. Hipokryta?
Możesz rozdawać za darmo, a jak się nam spodoba, to poczekamy na wyprzedaż na Steam i może kupimy. Bo wiesz, my nie jesteśmy jak inni.
IMO Ty nie możesz, a SQUAD musi?
-
Co ma piernik do wiatraka? Jak się nie jest dużą wytwórnią (jak Squad), to trzeba za aktywację Greenlight zapłacić. Gdzie tu hipokryzja?
"My nie jesteśmy jak inni", czyli jak kto? Kim tutaj jest "my", kim są "inni"?
Przeczytaj sobie swój post i spróbuj go zrozumieć, bo ja tego nie potrafie.
-
No i na zakończenie... mam nadzieję, że się nikt nie obrazi, ale jestem piratem. Ale nie takim, jak inni...
O tych samych innych mi chodzi, co i Tobie. "Co ma piernik do wiatraka?" Ty sobie jaja ze mnie robisz, czy żeczywiście nie widzisz analogii? Okradasz Squad, bo są lepsi od Ciebie? Bo na swoich talentach zarobili parę dolarów? Bo Cię nie stać, to czujesz się uprawniony do otrzymania za darmo? Bo Tobie się należy? A że ja pracuję i mnie stać, to już mi się nie należy i muszę zapłacić? Aco mnie obchodzi ten Greenlight?
A kim są "my"?
Mówię to w imieniu wszystkich uczciwych użytkowników tego forum.
-
rzeczywiście* a co*
Skoro tak dobrze przygotowałeś się do próby ośmieszania mnie, mogłeś to zrobić dokładniej, bo wygląda na to, że ja też należę do "my" i Squada nie okradam, więc sorry, ale miałem prawo nie rozumieć analogii.
http://forum.kerbale.pl/dyskusje-na-dowoolne-tematy/na-legalu/
Aco mnie obchodzi ten Greenlight?
A co mnie obchodzi, czy cię stać / nie stać?
Gdzie napisałem, że ja chcę na tym zarabiać? To jest pierwsza gra robiona "na poważnie", gdyby ktoś (już po wejściu na Greenlight) chciał za to dać cokolwiek, to popukałbym się w głowę i stwierdził, że nie jest zbyt mądry.
I zastanawia mnie jeszcze, po co w ogóle piszesz te posty? Skoro aż tak cię irytuję, że musisz się na mnie wyładować, to można to było zrobić przez prywatne wiadomości. Obydwie strony mają wtedy szansę uniknąć ośmieszenia.
-
Wcale mnie kolego nie irytujesz, a nawet Cię lubię. Owszem kupiłeś KSP, a w wątku poświęconym temu faktowi Drangir wyraził swą opinię na temat piractwa, ale chyba nie zrozumiałeś. Nie zrozumiałeś też intencji moich postów. Nie piszę po to, żeby Cię ośmieszyć, ale po to, abyś zastanowił się nad sensem "łaskawego" dawania kluczy aktywacyjnych do swojego prototypu.
A uwierz mi, gdy ktoś napisze fixa i gra ruszy bez kodu, to serduszko bardziej zaboli, niż fakt że przynajmiej społeczność naszego szanownego forum ma przywilej testowaniaTwojego produktu bez ograniczeń.
Pozdrawiam.
-
Mam kolejny problem. Po zalogowaniu się mam zielony ekran i pustkę. nic się nie pojawia
Ja to poczekam lepiej na jakiegoś fixa, bo nie mogę sobie poradzić :(.
O, to mi się pojawia:
(http://i.imgur.com/Tj2ZTP9.png)
I masa innych.
Wszystko rozumiem, tylko że i tak nie ma sensu robić jakichkolwiek otwartych testów, skoro jest więcej bugów, niż... nie bugów.
Może nie aż tak źle, ale np. dopóki nie wydadzą oficjalnie Javy 8, gry się nie odpali - niepotrzebnie według mnie wydali paczkę deweloperską do 8, skoro i tak nie da się odpalić. Mogliby wydawać wszystko na raz, nie byłoby problemu.