Kerbal Space Program Forum | Polska Społeczność Gry

Ogólne => Dyskusje ogólne => Wątek zaczęty przez: jalokim.91 w Śro, 14 Sty 2015, 17:59:54

Tytuł: zrywajacy spadochron
Wiadomość wysłana przez: jalokim.91 w Śro, 14 Sty 2015, 17:59:54
Witajcie.. postanowiłem zainstalować ostatnio troszkę modów tym deadly reentry i real parachute. I napotkałem problem z ładowaniem na kerbalu juz na samym początku kariery i zabawy z modami. A mianowicie zrywa mi spadochron na wys ok 10000 po czym uderza o glebę z impetem:P zdążyłem juz odkryć ze muszę zwolnić ponizej 300m/s by go nie zerwało.. ale cóż. . Jak mam w mordę wychamowac kapsułe spadająca z orbity do tak niskiej prędkości? !
Tytuł: Odp: zrywajacy spadochron
Wiadomość wysłana przez: bulatgregory w Śro, 14 Sty 2015, 18:09:42
Otwierałeś spadochron na wysokości 2000m ?
Prędkość kapsuły wyhamujesz w gęstych warstwach atmosfery, dopiero wtedy otwieraj spadochron.
Tytuł: Odp: zrywajacy spadochron
Wiadomość wysłana przez: Drangir w Śro, 14 Sty 2015, 18:22:29
Bez FAR trzeba sie natrudzić żeby kerbinska kiślowa atmosfera nie wyhamowala pojazdu. Obniż orbitę przed deorbitacją i schodź łagodniej, z perycentrum na 30 km.

Otwieraj spadochron później. Jeśli problem wciąż jest, użyj spadochronu zwalniającego (drogue) przed właściwym.
Tytuł: Odp: zrywajacy spadochron
Wiadomość wysłana przez: winged w Śro, 14 Sty 2015, 19:43:21
Obniż perycentrum do tych 30km. Jeśli masz FAR to na navballu musisz też trzymać kapsułę trochę powyżej retrograde, tak powiedzmy 10-15 stopni. To tak jakbyś leciał samolotem i chciał nieco wzbić się w górę.