ja mam "kerbalski sen" o grze gotowej ( mam nadzieje że za 5 lat nowszy sprzęt na to pozwoli
)
1.opcje które można wybrać przy tworzeniu "kampanii" S i K (sandboxa i kariery)
-wybieranie wiedzy o planetach (S i K) czyli czy musisz zdobywać o nich wiedzę ( np. za pomocą teleskopu )
-okres rozpoczęcia i ilość sprzętu (K)
-warunki psychiczne kerbali ( K i S )
-poziom zaawansowania pożarów ( poziom realizmu ) (K i S)
-ilość funduszy (k)
-potrzeba jedzenia kerbali (K i S )
-potrzeba tlenu kerbali (K i S)
-zaawansowane ustawienia fizyki ( promieniowanie itp. ) ( K i S)
2.tryby kampani
-sandbox
-kampania państwowa
-kampania zwykła ( zwykłe misje )
-kampania prywatna ( dla prywatnych sponsorów )
-kampania uniwersalna
-kampania typu vs AI ( wyścig kosmiczny z komputerem )
-kampania typu vs player ( wyścig kosmiczny z innymi graczami )
-multiplayer sandbox
-multiplayer mod's ( servery dowolne z modami )
3.części itp.
-więcej zbiorników paliwa
-zbiorniki na materiały ( np kawałek muna )
-zbiorniki na gazy ( nie trzeba latać na ciągle na tej samej mieszance )
-wiertło do wydobywania próbek i wywiercania otworów
-mechaniczny chwytak ( dla sąd bezzałogowych )
-kerbale mogą przenosić różne rzeczy naprawiać, i budować itp.
-pożary i losowe skały w kosmosie, części które mogą odpaść ( podoba mi się idea śrubki która wypadła kerbalowi i po wpadła na jakiś statek wywołując pożar i wybuch paliwa zabijając 2 kerbale )
-możliwość leczenia kerbali ( mogą zachorować lub zostać ranne )
-nieszczelności kombinezonu( np. po uszkodzeniu przez latającą śrubkę )
-zarazy ( powiedzmy że np. na dunie jakiś kerbal zachoruje wróci na kerbin i tu nagle okazuje sie że to zaraza i zabija pół populacji kerbinu
)
-miasta i kerbale zasiedlające kerbin
-możliwość zdejmowania kombinezonu przez kerbale
-możliwość budowania (np. budynku na dunie )
potem ewentualnie zaktualizuje jak coś jeszcze wpadnie mi do głowy więc raz na jakiś czas proszę sprawdzać jak to kogoś interesuje