Autor Wątek: Multiplayer?!  (Przeczytany 7873 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Pon, 18 Lut 2013, 21:11:59

Offline CupOfMayo

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 301
  • Reputacja: 18
  • Niby Editor :D
    • Zobacz profil
Witam wszystkich, właśnie oglądałem sobie filmiki z KSP a tu nagle widzę filmik pt.: "Kerbal Space Program Multiplayer - Server Setup using Hamachi Tutorial" O:
Dokładniej znajdziecie ten filmik tu:


link do forum strony: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Myślę, że wielu z was to może zainteresować.

Pon, 18 Lut 2013, 22:39:27
Odpowiedź #1

Offline TrippleSaid

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 128
  • Reputacja: 2
    • Zobacz profil
oby nie wprowadzili multika

Reklama

Odp: Multiplayer?!
« Odpowiedź #1 dnia: Pon, 18 Lut 2013, 22:39:27 »

Pon, 18 Lut 2013, 22:47:15
Odpowiedź #2

Offline Solbox1

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 28
  • Reputacja: 2
  • Zastanowię się
    • Zobacz profil
Ktoś pisał, że multi będzie ale jako dodatek i widać, że się nie mylił.

Pon, 18 Lut 2013, 23:12:16
Odpowiedź #3

Offline CupOfMayo

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 301
  • Reputacja: 18
  • Niby Editor :D
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
oby nie wprowadzili multika

Że co O.o
Przecież jeśli nawet będzie wprowadzone multi to będzie można też grać samemu.

Reklama

Odp: Multiplayer?!
« Odpowiedź #3 dnia: Pon, 18 Lut 2013, 23:12:16 »

Wto, 19 Lut 2013, 11:56:11
Odpowiedź #4

Offline DawsterTM

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 527
  • Reputacja: 35
  • *being dead intesifies*
    • Zobacz profil
Squad wielokrotnie powtarzał że nigdy nie powstanie multiplayer "aktywny", czyli po prostu nigdy nie będzie można latać z kolegą, dokować dwa pojazdy, lądować obok siebie itd. Problem jest prosty, obecny stan technologii. Jeżeli w tym momencie, przy pojedynczym pojeździe i jednej instancji silnika fizycznego gra potrafi mocno przyciąć przy skomplikowanej konstrukcji na nawet bardzo dobrym PC, to wyobraź sobie co się stanie z optymalizacją jeśli tych pojazdów do obliczenia będzie więcej. Dopóki nie trzymasz w piwnicy superkomputera NASA, nici z gry.

A co robi ten mod? Też już go znalazłem wcześniej i się zainteresowałem, jednak jeszcze nie było okazji przetestować. Modyfikacja ta wprowadza multiplayer "pasywny", czyli nie może nastąpić interakcja z pojazdem innego gracza, nawet jeśli będziesz od niego parę metrów, nawet nie będzie go widać. W grze występuje jedynie jako ikonka na mapie, gdzie można podziwiać jego postępy na bieżąco, a on twoje.
No i to nie jest mod w tradycyjnym znaczeniu. To aplikacja zewnętrzna, która nie wpływa znacząco i trwale na pliki gry. I z tego co wiem, to nie potrzeba do działania Hamachi.

PS. Czy zna ktoś grę "SPORE"?
Best regards from Valhalla

Wto, 19 Lut 2013, 12:10:23
Odpowiedź #5

Offline Ravnarr

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 379
  • Reputacja: 4
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
PS. Czy zna ktoś grę "SPORE"?
Od razu zaznaczam, że dyskusje o innych grach niż KSP prowadzone są tu:Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Reklama

Odp: Multiplayer?!
« Odpowiedź #5 dnia: Wto, 19 Lut 2013, 12:10:23 »

Wto, 19 Lut 2013, 12:40:49
Odpowiedź #6

Offline DawsterTM

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 527
  • Reputacja: 35
  • *being dead intesifies*
    • Zobacz profil
Ravnarr, moim celem jest wspomnienie o modelu multiplayer który został zaimplementowany w tej grze. Jest wyjątkowy, oryginalny, ale zarazem prosty i miałby bardzo duże szanse zaistnieć w korbalach. Jeśli ktoś grał w SPORE, to wie o czym mówię. W skrócie:

Każdy użytkownik posiada konto (a że w 0.19 zostaną połączone konta spaceportu i forum to z tym nie ma problemu), a każde jego dzieło jest zapisywane na jego koncie. Następnie on sam może zdecydować czy chce te działa opublikować, dodać do nich wpis w swoim katalogu dzieł, wysyłać znajomym itd. Z drugiej strony, każdy kto przegląda listę pojazdów może pobrać i dowolnie modyfikować twórczość innego użytkownika, jednak system zapamięta kto był oryginalnym autorem.
Zastanawiam się jeszcze w jaki sposób KSP mógłby przyjąć największy bajer SPORE, czyli że każdy element gry który spotkaliśmy został stworzony przez innego gracza (Jeden NPC od jednego, jakiś gatunek wrogów od drugiego, to kompletnie losowe).
Best regards from Valhalla

Wto, 19 Lut 2013, 15:09:21
Odpowiedź #7

Offline Ar3k

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 160
  • Reputacja: 13
    • Zobacz profil
Ogólnie, widzę duże podobieństwo między Spore a KSP (grałem, rzecz jasna), a zaimplementowanie takiej biblioteki dzieł w KSP to jedno dobre rozwiązanie, ale warto swrócić uwagę jeszcze na dodatek do Spore- 'Space Adventures'. Gdyby coś w tym rodzaju zaistniało w KSP, mógłby nastąpić bezpośredni kontakt z drugim graczem, poprzez granie w różnego rodzaju scenaruiusze (rozgrywane na planetach, w co-operacji). Niestety, w Spore takiego multi nie było (grało się samemu), ale KSP daje dużo mozliwości.

Reklama

Odp: Multiplayer?!
« Odpowiedź #7 dnia: Wto, 19 Lut 2013, 15:09:21 »

Wto, 19 Lut 2013, 18:03:32
Odpowiedź #8

Offline DawsterTM

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 527
  • Reputacja: 35
  • *being dead intesifies*
    • Zobacz profil
Bezpośredni kontakt może nastąpić tylko z dziełem innego gracza, lub z jego postacią kerbalową (mówię o nieznanym jeszcze trybie kariery, może wtedy będziemy mieli w grze swojego awatara. Statki w żaden sposób nie mogą się spotkać.
Best regards from Valhalla

Wto, 19 Lut 2013, 18:16:24
Odpowiedź #9

Offline Zerdzio

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 279
  • Reputacja: 6
  • Be Happy
    • Zobacz profil
Właśnie chciałem dać post o multi, patrze, ktoś mnie uprzedził, mod fajny, choć kolegę widać na mapie, nie w samej grze :(

Reklama

Odp: Multiplayer?!
« Odpowiedź #9 dnia: Wto, 19 Lut 2013, 18:16:24 »

Sob, 22 Lis 2014, 21:41:37
Odpowiedź #10

Offline tomix9014

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 4
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Jak zakładam ma odmowę dostępu :C

Sob, 22 Lis 2014, 22:33:38
Odpowiedź #11

Offline KubaAseph

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 230
  • Reputacja: 17
  • 卐卐卐卐卐卐卐
    • Zobacz profil
Brawa za odkop. Półtora roku to chyba forumowy rekord.

Reklama

Odp: Multiplayer?!
« Odpowiedź #11 dnia: Sob, 22 Lis 2014, 22:33:38 »

Czw, 21 Lip 2016, 19:22:37
Odpowiedź #12

Offline THEKILLEr2

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Tak świetnie mamy 2016 rok i mamy aktywny multiplayer w którego można grać tylko przez lan bo inaczej statki ******** sie tepają i wtedy dokowanie do statku innego gracza to prośba o pewną śmierć...


Uwaga od Administratora Hamuj się z. Inaczej będzie odpoczynek od forum.
« Ostatnia zmiana: Sob, 23 Lip 2016, 02:18:34 wysłana przez ingwden »

Śro, 24 Sie 2016, 14:09:53
Odpowiedź #13

Offline TheDestroyer111

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 13
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Multiplayer już jest w postaci moda DarkMultiPlayer, poza tym Squad pracuje nad własnym multiplayerem i najprawdopodobniej będzie to MP "aktywny", podobny w pewnych aspektach do DMP. Sami mówią jednak, że idzie im to dosyć powoli i długo tego jeszcze nie będzie. Na razie po pierwsze jako przygotowanie na multika gra musi pozbyć się ogromnej ilości bugów (co pewnie będzie się wiązało ze stworzeniem do niej autorskiego silnika, na co też gracze długo już oczekują), oraz dodać możliwość ustawienia "Max delta-time per frame" na nieskończoność, bo na razie jest to powodem wielu problemów z synchronizacją na DMP.

Reklama

Odp: Multiplayer?!
« Odpowiedź #13 dnia: Śro, 24 Sie 2016, 14:09:53 »

Śro, 02 Lis 2016, 21:49:20
Odpowiedź #14

Offline kwiatek_123

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 4
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Przecież już są mody na multiplayer bez Hamachi.

 

PRZENIESIONY: Ktoś chętny do pogrania w multiplayer !

Zaczęty przez ingwden

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 587
Ostatnia wiadomość Czw, 17 Mar 2016, 13:06:46
wysłana przez ingwden