Kerbal Space Program Forum | Polska Społeczność Gry
Ogólne => Dyskusje ogólne => Wątek zaczęty przez: bronek05 w Nie, 17 Kwi 2016, 11:40:17
-
Witam, chciałbym zapytać się o szczegóły dotyczące budowy satelity. Chciałbym zbudować satelitę zasilaną silnikiem ION.
Mimo elementów jakie wykorzystałem:
- stayputnik mk. 2
- PB-X150 Xenon Container
- Z100 Rechargable Battery Pack
- Gigantor XL Solar Array
- i sam silnik PB-ION
Napęd nie chce działać. Silnik ma niezbędne do działania elementy, a nie chce działać. Podejrzewam że problem jest w przepływie paliwa.
Pomoże ktoś?
-
Co znaczy, że nie chce działać? Ciąg silnika jonowego jest tak niski, że trudno zauważyć nagły przyrost prędkości. Może silnik działa, ale przyspiesza powoli, co to uznajesz za brak działania?
-
Co znaczy, że nie chce działać? Ciąg silnika jonowego jest tak niski, że trudno zauważyć nagły przyrost prędkości. Może silnik działa, ale przyspiesza powoli, co to uznajesz za brak działania?
nie działa to znaczy że nie przyśpiesza
-
A świeci? Jak nie świeci to coś z zasilaniem, ja swieci, to albo działa, tylko jest za słaby na ciężar satelity, albo coś blokuje dyszę, np założony na odwrót decoupler.
Oczywiście lista elementów które podałeś już znajduje się na orbicie? Nie Planujesz tym wystartować z launchpada, prawda?
-
A świeci? Jak nie świeci to coś z zasilaniem, ja swieci, to albo działa, tylko jest za słaby na ciężar satelity, albo coś blokuje dyszę, np założony na odwrót decoupler.
Oczywiście lista elementów które podałeś już znajduje się na orbicie? Nie Planujesz tym wystartować z launchpada, prawda?
Nie świeci, więc faktycznie jest coś z zasilaniem, oczywiście satelita jest na orbicie
[Post scalony: Nie, 17 Kwi 2016, 14:14:44]
Tutaj macie zdjęcia:
http://imgur.com/a/HKqb6
-
Wygląda na to że grasz na wersji 1.1. Silnik działa, wytwarza 0.5kN ciągu.
Możliwości jakie widzę są dwie :
- albo squad przerobił silnik
- albo wkradł się bug
Obstawiam bug bo nie ma animacji działania silnika.
Dla pewności jakbyś mógł wkleić zawartośćp pliku cfg byłoby super. Wejdź w folder gdzie masz zainstalowaną grę, potem Squad -> Parts -> Engine -> ionEngine i wklej zawartość pliku ionEngine.cfg. Otwiera się go w notatniku. Najlepiej użyj na forum opcji Spoiler. (ikonka Sp)
W wersji 1.0.5 przed chwilą to zbudowałem i działa bez problemu.
Jeśli to bug to trzeba by go zgłosić póki gra jest jeszcze w pre-release.
-
No mam, co z tym dalej robić?
name = ionEngine
module = Part
author = NovaSilisko
mesh = model.mu
scale = 1
rescaleFactor = 1
node_stack_top = 0.0, 0.2135562, 0.0, 0.0, 1.0, 0.0, 1
node_stack_bottom = 0.0, -0.1872844, 0.0, 0.0, 1.0, 0.0, 1
cost = 5700
category = Utility
subcategory = 0
title = PB-ION Electric Propulsion System
manufacturer = Ionic Protonic Electronics
description = By emitting ionized xenon gas through a small thruster port, the PB-ION can produce incredibly efficient propulsion, but with a downside of very low thrust and high expense. The general perception of this engine as being powered by "witchcraft" has unfortunately given it a sour reputation.
attachRules = 1,0,1,1,0
// --- standard part parameters ---
mass = 0.25
dragModelType = default
maximum_drag = 0.2
minimum_drag = 0.2
angularDrag = 2
crashTolerance = 7
maxTemp = 3600
MODULE
{
name = ModuleEngines
thrustVectorTransformName = thrustTransform
exhaustDamage = False
ignitionThreshold = 0.1
minThrust = 0
maxThrust = 0.5
heatProduction = 0
PROPELLANT
{
name = ElectricCharge
ratio = 12.0
}
PROPELLANT
{
name = XenonGas
ratio = 0.1
}
atmosphereCurve
{
key = 0 4200
}
}
MODULE
{
name = FXModuleAnimateThrottle
animationName = colorAnimation
dependOnEngineState = True
responseSpeed = 0.5
}
-
W sumie to nic. Silnik działa jak należy. Według pliku maksymalny ciąg to 0.5kN i własnie tyle wytwarza. Nie działa tylko animacja gazów wylotowych, ale to może być związane z ustawieniami graficznymi w menu.
-
W sumie to nic. Silnik działa jak należy. Według pliku maksymalny ciąg to 0.5kN i własnie tyle wytwarza. Nie działa tylko animacja gazów wylotowych, ale to może być związane z ustawieniami graficznymi w menu.
To faktycznie jest coś z grafiką bo sprawdzałem. Teraz tylko potrzebuję pomocy co zrobić żeby graficznie też działało. Jakieś pomysły?
-
Poczekać aż 1.1 zostanie oficjalnie wypuszczone i wtedy się bawić z ustawieniami ? To kwestia 1-2 tygodni, aktualnie jest to wersja pre-release i nie wszystko działa jak należy.
-
Ja myślę, że kupienie najnowszej wersji pomoże ;) Od 0.23.5 ciąg silnika jest zwiększony z 0.5kN do 2kN
-
Ja myślę, że kupienie najnowszej wersji pomoże ;) Od 0.23.5 ciąg silnika jest zwiększony z 0.5kN do 2kN
No tak... Sugerowałem się GUI że to 1.1, a nie spojrzałem na hangar... W takim razie nic dziwnego że nie działa..
-
--JUŻ NIC--