Autor Wątek: KSP problem z satelitą  (Przeczytany 2153 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Nie, 17 Kwi 2016, 11:40:17

Offline bronek05

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Witam, chciałbym zapytać się o szczegóły dotyczące budowy satelity. Chciałbym zbudować satelitę zasilaną silnikiem ION.
Mimo elementów jakie wykorzystałem:
- stayputnik mk. 2
- PB-X150 Xenon Container
- Z100 Rechargable Battery Pack
- Gigantor XL Solar Array
- i sam silnik PB-ION

Napęd nie chce działać. Silnik ma niezbędne do działania elementy, a nie chce działać. Podejrzewam że problem jest w przepływie paliwa.
Pomoże ktoś?

Nie, 17 Kwi 2016, 11:50:53
Odpowiedź #1

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Co znaczy, że nie chce działać? Ciąg silnika jonowego jest tak niski, że trudno zauważyć nagły przyrost prędkości. Może silnik działa, ale przyspiesza powoli, co to uznajesz za brak działania?

Reklama

Odp: KSP problem z satelitą
« Odpowiedź #1 dnia: Nie, 17 Kwi 2016, 11:50:53 »

Nie, 17 Kwi 2016, 13:10:31
Odpowiedź #2

Offline bronek05

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Co znaczy, że nie chce działać? Ciąg silnika jonowego jest tak niski, że trudno zauważyć nagły przyrost prędkości. Może silnik działa, ale przyspiesza powoli, co to uznajesz za brak działania?
nie działa to znaczy że nie przyśpiesza

Nie, 17 Kwi 2016, 13:22:51
Odpowiedź #3

Offline beryl

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 193
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
A świeci? Jak nie świeci to coś z zasilaniem, ja swieci, to albo działa, tylko jest za słaby na ciężar satelity, albo coś blokuje dyszę, np założony na odwrót decoupler.

Oczywiście lista elementów które podałeś już znajduje się na orbicie? Nie Planujesz tym wystartować z launchpada, prawda?
« Ostatnia zmiana: Nie, 17 Kwi 2016, 13:24:46 wysłana przez beryl »

Reklama

Odp: KSP problem z satelitą
« Odpowiedź #3 dnia: Nie, 17 Kwi 2016, 13:22:51 »

Nie, 17 Kwi 2016, 13:37:08
Odpowiedź #4

Offline bronek05

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
A świeci? Jak nie świeci to coś z zasilaniem, ja swieci, to albo działa, tylko jest za słaby na ciężar satelity, albo coś blokuje dyszę, np założony na odwrót decoupler.

Oczywiście lista elementów które podałeś już znajduje się na orbicie? Nie Planujesz tym wystartować z launchpada, prawda?
Nie świeci, więc faktycznie jest coś z zasilaniem, oczywiście satelita jest na orbicie

[Post scalony: Nie, 17 Kwi 2016, 14:14:44]
Tutaj macie zdjęcia:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
« Ostatnia zmiana: Nie, 17 Kwi 2016, 14:14:44 wysłana przez bronek05 »

Nie, 17 Kwi 2016, 14:31:06
Odpowiedź #5

Offline angorek

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 520
  • Reputacja: 35
    • Zobacz profil
Wygląda na to że grasz na wersji 1.1. Silnik działa, wytwarza 0.5kN ciągu.
Możliwości jakie widzę są dwie :
- albo squad przerobił silnik
- albo wkradł się bug

Obstawiam bug bo nie ma animacji działania silnika.
Dla pewności jakbyś mógł wkleić zawartośćp pliku cfg byłoby super. Wejdź w folder gdzie masz zainstalowaną grę, potem Squad -> Parts -> Engine -> ionEngine i wklej zawartość pliku ionEngine.cfg. Otwiera się go w notatniku. Najlepiej użyj na forum opcji Spoiler. (ikonka Sp)

W wersji 1.0.5 przed chwilą to zbudowałem i działa bez problemu.
Jeśli to bug to trzeba by go zgłosić póki gra jest jeszcze w pre-release.
Pozdrawiam Daniel
rakiety.org.pl In thrust we trust !

Reklama

Odp: KSP problem z satelitą
« Odpowiedź #5 dnia: Nie, 17 Kwi 2016, 14:31:06 »

Nie, 17 Kwi 2016, 14:39:45
Odpowiedź #6

Offline bronek05

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
No mam, co z tym dalej robić?

name = ionEngine
module = Part
author = NovaSilisko

mesh = model.mu
scale = 1
rescaleFactor = 1

node_stack_top = 0.0, 0.2135562, 0.0, 0.0, 1.0, 0.0, 1
node_stack_bottom = 0.0, -0.1872844, 0.0, 0.0, 1.0, 0.0, 1

cost = 5700
category = Utility
subcategory = 0
title = PB-ION Electric Propulsion System
manufacturer = Ionic Protonic Electronics
description = By emitting ionized xenon gas through a small thruster port, the PB-ION can produce incredibly efficient propulsion, but with a downside of very low thrust and high expense. The general perception of this engine as being powered by "witchcraft" has unfortunately given it a sour reputation.
attachRules = 1,0,1,1,0

// --- standard part parameters ---
mass = 0.25
dragModelType = default
maximum_drag = 0.2
minimum_drag = 0.2
angularDrag = 2
crashTolerance = 7
maxTemp = 3600

MODULE
{
   name = ModuleEngines
   thrustVectorTransformName = thrustTransform
   exhaustDamage = False
   ignitionThreshold = 0.1
   minThrust = 0
   maxThrust = 0.5
   heatProduction = 0
   PROPELLANT
   {
      name = ElectricCharge
             ratio = 12.0
   }
   PROPELLANT
   {
      name = XenonGas
      ratio = 0.1
   }
   atmosphereCurve
    {
       key = 0 4200
    }
   
}

MODULE
{
      name = FXModuleAnimateThrottle
      animationName = colorAnimation
      dependOnEngineState = True
      responseSpeed = 0.5
}

Nie, 17 Kwi 2016, 14:46:16
Odpowiedź #7

Offline angorek

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 520
  • Reputacja: 35
    • Zobacz profil
W sumie to nic. Silnik działa jak należy. Według pliku maksymalny ciąg to 0.5kN i własnie tyle wytwarza. Nie działa tylko animacja gazów wylotowych, ale to może być związane z ustawieniami graficznymi w menu.
Pozdrawiam Daniel
rakiety.org.pl In thrust we trust !

Reklama

Odp: KSP problem z satelitą
« Odpowiedź #7 dnia: Nie, 17 Kwi 2016, 14:46:16 »

Nie, 17 Kwi 2016, 15:00:40
Odpowiedź #8

Offline bronek05

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
W sumie to nic. Silnik działa jak należy. Według pliku maksymalny ciąg to 0.5kN i własnie tyle wytwarza. Nie działa tylko animacja gazów wylotowych, ale to może być związane z ustawieniami graficznymi w menu.
To faktycznie jest coś z grafiką bo sprawdzałem. Teraz tylko potrzebuję pomocy co zrobić żeby graficznie też działało. Jakieś pomysły?

Nie, 17 Kwi 2016, 15:23:27
Odpowiedź #9

Offline angorek

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 520
  • Reputacja: 35
    • Zobacz profil
Poczekać aż 1.1 zostanie oficjalnie wypuszczone i wtedy się bawić z ustawieniami ? To kwestia 1-2 tygodni, aktualnie jest to wersja pre-release i nie wszystko działa jak należy.
« Ostatnia zmiana: Nie, 17 Kwi 2016, 15:37:53 wysłana przez angorek »
Pozdrawiam Daniel
rakiety.org.pl In thrust we trust !

Reklama

Odp: KSP problem z satelitą
« Odpowiedź #9 dnia: Nie, 17 Kwi 2016, 15:23:27 »

Nie, 17 Kwi 2016, 15:37:38
Odpowiedź #10

Offline Wonsz

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 22
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Ja myślę, że kupienie najnowszej wersji pomoże  ;) Od 0.23.5 ciąg silnika jest zwiększony z 0.5kN do 2kN

Nie, 17 Kwi 2016, 15:41:11
Odpowiedź #11

Offline angorek

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 520
  • Reputacja: 35
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Ja myślę, że kupienie najnowszej wersji pomoże  ;) Od 0.23.5 ciąg silnika jest zwiększony z 0.5kN do 2kN
No tak... Sugerowałem się GUI że to 1.1, a nie spojrzałem na hangar... W takim razie nic dziwnego że nie działa..
Pozdrawiam Daniel
rakiety.org.pl In thrust we trust !

Reklama

Odp: KSP problem z satelitą
« Odpowiedź #11 dnia: Nie, 17 Kwi 2016, 15:41:11 »

Nie, 17 Kwi 2016, 15:52:02
Odpowiedź #12

Offline KebabKerman

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 137
  • Reputacja: 4
  • Jeśli Kebab lubi kebaby jest gejem czy kanibalem?
    • Zobacz profil
--JUŻ NIC--
Kebab Space Agency - Naszym paliwem są pierdy po ostrych kebabach!

 

Satelita geostacjonarny w KSP

Zaczęty przez tomekan

Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 6737
Ostatnia wiadomość Wto, 01 Sty 2013, 23:31:00
wysłana przez ari555
PRZENIESIONY: Problem: niemożność wystartowania (zmiany stage po prostu?)

Zaczęty przez ingwden

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 467
Ostatnia wiadomość Pon, 14 Kwi 2014, 22:20:32
wysłana przez ingwden