Kerbal Space Program Forum | Polska Społeczność Gry
Ogólne => Dyskusje ogólne => Wątek zaczęty przez: MrChris w Wto, 10 Cze 2014, 14:41:14
-
Witajcie :) Mam bardzo proste pytanie. Z uwagi na to, że mam możliwości wydajnościowe mojego PC na budowanie dużych statków, chciał bym się dowiedzieć czy istnieje mod który pozwala na tworzenie statków już w przestrzeni kosmicznej. Wiem... buduje się poprzez łączenie mniejszych obiektów. Jednak chciał bym zbudować coś zwartego i cholernie dużego a do tego funkcjonalnego :)
Pozdrawiam.
-
Zastosuj więcej niż jeden dok, a silniki umieść bliżej dziobu pojazdu. Istnieje mod na wyrzutnie pozakerbińskie, ale i tak wymaga transportu części. Alternatywą jest oszustwo hyper-editem.
-
Docelowym elementem była by stocznia orbitalna. Coś z rodu Scifiction. Zainteresowało mnie budowanie monstrualnych statków. Niestety z pomocą ALT + F12 ale co tam. Liczy się zabawa, prawda? :)
Znalazłem coś takiego. Powiększa nam hangar wielokrotnie.
http://forum.kerbalspaceprogram.com/threads/65747-0-23-5-Hangar-Extender-v1-1
BTW. Chciał by ktoś pograć na MultiPlayer?
-
Z tego co wiem to lazor mod pozwala na spawanie, a KAS na umieszczanie małych elementów
-
No i jest Extraplanetary Launchpads, ale on wymaga szukania złóż, wydobycia, przepalenia na metal, przetworzenia metalu w części rakietowe i dopiero z nich łączenie rakiet. Słowem, kupa roboty, by zrobić malutki stateczek (jest to w przypadku zainstalowania Ketanu - jeśli tego moda nie ma, należy po prostu wysyłać już gotowe części rakietowe na orbitę. Roboty tyle samo, łatwiej byłoby zbudować statek w KSC).
Choć z drugiej strony, istniałaby możliwość lekkiego przerobienia moda, by działał bez konieczności używania tego wszystkiego - po prostu wysłać "dok budujący" na orbitę i... budować.
-
Właśnie o takie coś mi chodzi. Chciał bym zbudować monstrualny statek jako prom dla całego sprzętu na wyprawy międzyplanetarne. w KSC jest to nie możliwe gdyż co chwila lecą crashe związane z glitchami części przez hangar.