Autor Wątek: Budowa skrzydła i "dyndające" elementy  (Przeczytany 412 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Wto, 07 Sty 2020, 22:47:14

Offline RossiQ

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Witam. Od jakiegoś czasu próbuje zbudować skrzydło. Jak zrobię pierwszy element nośny i kopiuję go przy pomocy Alt przyczepiam do samolotu to przy starcie okazuje się że wszystkie elementy dyndają po swojemu a nie są połączone między sobą mimo że nadkładają się. O co chodzi i jak zrobić jedną połączone skrzydło??

Czw, 09 Sty 2020, 18:19:48
Odpowiedź #1

Offline grabek77

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 314
  • Reputacja: 12
    • Zobacz profil
Użyj struts'ów a najlepiej autostruts'ów
Prawym na element i z menu danej czesci wybierasz autostruts, ktore moze byc:
- do najciezszych czesci,
- do root'a (pierwsza czesc od ktorej zaczales budowac pojazd, najczesciej kokpit)
- do czesci poprzedzajacej twoja czesc.

Jesli nie znajdujesz w menu autostruts to wyjdz calkiem do glownego menu i wlacz Advanced Tweakables w Settings (patrz zdjecie)
--
Pozdrawiam
Grabek

Reklama

Odp: Budowa skrzydła i "dyndające" elementy
« Odpowiedź #1 dnia: Czw, 09 Sty 2020, 18:19:48 »

 

PRZENIESIONY: Błąd Patchera "Failed to stay logged in"

Zaczęty przez ingwden

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 776
Ostatnia wiadomość Pon, 03 Gru 2012, 16:43:54
wysłana przez ingwden
"Chwytak"

Zaczęty przez wonskiiii

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 977
Ostatnia wiadomość Czw, 14 Gru 2017, 23:13:51
wysłana przez grabek77
Budowa rakiety - ograniczenie części/masy.

Zaczęty przez Eiden

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 1246
Ostatnia wiadomość Wto, 30 Maj 2017, 12:28:41
wysłana przez Eiden