Autor Wątek: Pomoc w instalacji modow  (Przeczytany 3243 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Nie, 07 Wrz 2014, 20:47:57

Offline fentales

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 20
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Siemka, jestem zielony w tych sprawach. Znalazłem kilka modów i wgrałem je do gamedata ALE w 3modach jest ten sam plik mianowicie module manager, pytanie do was powinienem zachowa oba (zmieniając nazwę) nie zmieniać czy właśnie zamienić

Nie, 07 Wrz 2014, 20:54:41
Odpowiedź #1

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Zostawiasz Module Manager z najwyższymi numerami, to wszystko.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Odp: Pomoc w instalacji modow
« Odpowiedź #1 dnia: Nie, 07 Wrz 2014, 20:54:41 »

Nie, 07 Wrz 2014, 21:00:57
Odpowiedź #2

Offline fentales

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 20
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Nie dokonca rozumiem gdyz 3 plik nazywaja sie TAK SAMO zawsze jest np 2.0.0dll

Nie, 07 Wrz 2014, 21:08:07
Odpowiedź #3

Offline Koper

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 95
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
ModuleManager to w uproszczeniu mod używany przez inne mody do nadpisywania/zmieniania plików z informacjami o częściach. Ponieważ licencja na to zezwala i często inne mody bardzo są od niego uzależnione to autorzy dodają ModuleManagera w paczce razem ze swoim modem. Liczba po nazwie to wersja, więc jeśli kiedykolwiek z modem pobierzesz MM w nowszej wersji to starszy plik dll usuń i wklej ten nowszy.

Reklama

Odp: Pomoc w instalacji modow
« Odpowiedź #3 dnia: Nie, 07 Wrz 2014, 21:08:07 »

Nie, 07 Wrz 2014, 21:11:32
Odpowiedź #4

Offline fentales

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 20
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Ah dziena, ogarnąłem  ;) :D

Czw, 23 Paź 2014, 07:54:06
Odpowiedź #5

Offline Corsaro20

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 6
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Jak powinna wyglądać ścieżka do poprawnie zainstalowanego moda.
tzn np D/steam/.../Kerbal/ ?

Reklama

Odp: Pomoc w instalacji modow
« Odpowiedź #5 dnia: Czw, 23 Paź 2014, 07:54:06 »

Czw, 23 Paź 2014, 12:14:36
Odpowiedź #6

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Kerbal Space Program/Gamedata/główny folder moda.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

 

DeadlyReentry_v6.2.1 Pomoc

Zaczęty przez Mareky

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 1825
Ostatnia wiadomość Sob, 25 Paź 2014, 17:31:10
wysłana przez Bill2462
HyperJump System [pomoc]

Zaczęty przez kamster2525

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 5053
Ostatnia wiadomość Pią, 04 Wrz 2015, 16:55:41
wysłana przez Drangir
Tworzenie modów

Zaczęty przez Kociubanek

Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 4085
Ostatnia wiadomość Sob, 09 Sie 2014, 14:02:05
wysłana przez popcio6
Pojazdy z modów

Zaczęty przez mrdzarek

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 2635
Ostatnia wiadomość Śro, 20 Mar 2013, 10:03:08
wysłana przez Zerdzio
Podstawowy zestaw modów.

Zaczęty przez Element4ry

Odpowiedzi: 10
Wyświetleń: 16705
Ostatnia wiadomość Sob, 03 Gru 2016, 19:35:18
wysłana przez grabek77