Kerbal Space Program Forum | Polska Społeczność Gry

Mody => Dyskusje o modyfikacjach => Wątek zaczęty przez: Wielki Piotr w Sob, 18 Paź 2014, 17:36:58

Tytuł: Universe Replacer- problem
Wiadomość wysłana przez: Wielki Piotr w Sob, 18 Paź 2014, 17:36:58
Witam
Instaluje mod Universe Replacer i jedyne co mi zmienia to kosmos, ale już  obłoku galaktycznego nie znajdę na nim. Ściągnąłem też Texture Replacer ale on nic mi nie zmienił. Wszystko wkleiłem do Game data
1. Jak to zainstalować/ co zrobiłem źle
2. Czy są jakieś inne tekstury na planety albo modyfikacje na inne textury?
Pisane na szybko, wybaczcie.
Tytuł: Odp: Universe Replacer- problem
Wiadomość wysłana przez: Bill2462 w Sob, 18 Paź 2014, 18:16:47
Sprawdź czy twoja wersja tekstura replacer jest kompatybilna z twoją wersją gry.
Tytuł: Odp: Universe Replacer- problem
Wiadomość wysłana przez: angorek w Sob, 18 Paź 2014, 18:48:42
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Ściągnąłem też Texture Replacer ale on nic mi nie zmienił. Wszystko wkleiłem do Game data
Może dlatego że to dwa różne mody ??
Universe Replacer przy 0.25 zaczyna się psuć, wyskakują bugi przy teksturach planet.
W oficjalnym temacie Universe Replacer można znaleźć link z teksturami do niego, po ściągnięciu trzeba je wrzucić do folderu Default w Texture Replacer i zamienić nazwy zgodnie z tabelką :
Kod: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
GameData/TextureReplacer/
      Default/kerbalHead              // Default Kerbal head
      Default/kerbalMain              // Default IVA suit (veteran/orange)
      Default/kerbalMainGrey          // Default IVA suit (standard/grey)
      Default/kerbalMainNRM           // Default IVA suit normal map
      Default/kerbalHelmetGrey        // Default IVA helmet
      Default/kerbalHelmetNRM         // Default IVA & EVA helmet normal map
      Default/kerbalVisor             // Default IVA helmet visor
      Default/EVAtexture              // Default EVA suit
      Default/EVAtextureNRM           // Default EVA suit normal map
      Default/EVAhelmet               // Default EVA helmet
      Default/EVAvisor                // Default EVA helmet visor
      Default/EVAjetpack              // Default EVA jetpack
      Default/EVAjetpackNRM           // Default EVA jetpack normal map

      Default/GalaxyTex_PositiveX     // skybox right face
      Default/GalaxyTex_NegativeX     // skybox left face
      Default/GalaxyTex_PositiveY     // skybox bottom face, rotated for 180°
      Default/GalaxyTex_NegativeY     // skybox top face
      Default/GalaxyTex_PositiveZ     // skybox front face
      Default/GalaxyTex_NegativeZ     // skybox back face

      Default/moho00                  // Moho
      Default/moho01                  // Moho normal map
      Default/Eve2_00                 // Eve
      Default/Eve2_01                 // Eve normal map
      Default/evemoon100              // Gilly
      Default/evemoon101              // Gilly normal map
      Default/KerbinScaledSpace300    // Kerbin
      Default/KerbinScaledSpace401    // Kerbin normal map
      Default/NewMunSurfaceMapDiffuse // Mün
      Default/NewMunSurfaceMapNormals // Mün normal map
      Default/NewMunSurfaceMap00      // Minmus
      Default/NewMunSurfaceMap01      // Minmus normal map
      Default/Duna5_00                // Duna
      Default/Duna5_01                // Duna normal map
      Default/desertplanetmoon00      // Ike
      Default/desertplanetmoon01      // Ike normal map
      Default/dwarfplanet100          // Dres
      Default/dwarfplanet101          // Dres normal map
      Default/gas1_clouds             // Jool
      Default/cloud_normal            // Jool normal map
      Default/newoceanmoon00          // Laythe
      Default/newoceanmoon01          // Laythe normal map
      Default/gp1icemoon00            // Vall
      Default/gp1icemoon01            // Vall normal map
      Default/rockyMoon00             // Tylo
      Default/rockyMoon01             // Tylo normal map
      Default/gp1minormoon100         // Bop
      Default/gp1minormoon101         // Bop normal map
      Default/gp1minormoon200         // Pol
      Default/gp1minormoon201         // Pol normal map
      Default/snowydwarfplanet00      // Eeloo
      Default/snowydwarfplanet01      // Eeloo normal map

Dla przykładu Kerbin1 z UR w TR musi mieć nazwę KerbinScaledSpace300.

Tu masz Skybox, Kerbin i Dunę :
https://drive.google.com/file/d/0B4fdtnhDeFtHUmMwa3V3ZTZGc3M/view?usp=sharing

Pzdr
Tytuł: Odp: Universe Replacer- problem
Wiadomość wysłana przez: Wielki Piotr w Sob, 18 Paź 2014, 19:45:26
Ok, konkretne informacje. To ja spróbuję


Działają mi planety, więc OK. Wklejam już inne tekstury planet. Więc główny problem rozwiązny.
Ale jeszcze jedno małe pytanko  ;D
Jak się dostać do plików odpowiedzialnych za parametry planet (wielkość, grawitacja itd.)???
Czy muszę... "jakoś" pomóc sobie korzystając z modowych plików np. RSS. Tylko że właściwości będą całkiem pozmieniane, a ja chciałbym zrobić "kosmetyczne" zmiany na podstawie. Czyli poprzestawiać kilka planet, pozmianiać wielkość i coś jeszcze. Jak mnie to nie przerośnie, rzecz jasna. Jest szansa że stworzę kolejny alternatywny układ słoneczny a następnie wystawię plik do ściągania.
Tytuł: Odp: Universe Replacer- problem
Wiadomość wysłana przez: angorek w Sob, 18 Paź 2014, 21:33:49
Niestety planety są że tak powiem "zakopane" gdzieś w kodzie gry.
Co prawda orbity da się zmieniać modem hyperedit, ale po ponownym załadowaniu gry wracają do oryginału.
Kiedyś widziałem że ktoś proponował użycie RSS, ponieważ modyfikuje on orbity, i musiałbyś rozgryźć budowę jego pliku cfg, usunąć niepotrzebne elementy a zostawić jedynie te odpowiedzialne za zmianę orbit  :D
Tytuł: Odp: Universe Replacer- problem
Wiadomość wysłana przez: Wielki Piotr w Sob, 18 Paź 2014, 22:12:06
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Niestety planety są że tak powiem "zakopane" gdzieś w kodzie gry.
Co prawda orbity da się zmieniać modem hyperedit, ale po ponownym załadowaniu gry wracają do oryginału.
Kiedyś widziałem że ktoś proponował użycie RSS, ponieważ modyfikuje on orbity, i musiałbyś rozgryźć budowę jego pliku cfg, usunąć niepotrzebne elementy a zostawić jedynie te odpowiedzialne za zmianę orbit  :D

Już zacząłem modyfikować RSS. Myślę że temat został już "wyeksploatowany"