Kerbal Space Program Forum | Polska Społeczność Gry
Mody => Dyskusje o modyfikacjach => Wątek zaczęty przez: Wielki Piotr w Sob, 18 Paź 2014, 17:36:58
-
Witam
Instaluje mod Universe Replacer i jedyne co mi zmienia to kosmos, ale już obłoku galaktycznego nie znajdę na nim. Ściągnąłem też Texture Replacer ale on nic mi nie zmienił. Wszystko wkleiłem do Game data
1. Jak to zainstalować/ co zrobiłem źle
2. Czy są jakieś inne tekstury na planety albo modyfikacje na inne textury?
Pisane na szybko, wybaczcie.
-
Sprawdź czy twoja wersja tekstura replacer jest kompatybilna z twoją wersją gry.
-
Ściągnąłem też Texture Replacer ale on nic mi nie zmienił. Wszystko wkleiłem do Game data
Może dlatego że to dwa różne mody ??
Universe Replacer przy 0.25 zaczyna się psuć, wyskakują bugi przy teksturach planet.
W oficjalnym temacie Universe Replacer można znaleźć link z teksturami do niego, po ściągnięciu trzeba je wrzucić do folderu Default w Texture Replacer i zamienić nazwy zgodnie z tabelką :
GameData/TextureReplacer/
Default/kerbalHead // Default Kerbal head
Default/kerbalMain // Default IVA suit (veteran/orange)
Default/kerbalMainGrey // Default IVA suit (standard/grey)
Default/kerbalMainNRM // Default IVA suit normal map
Default/kerbalHelmetGrey // Default IVA helmet
Default/kerbalHelmetNRM // Default IVA & EVA helmet normal map
Default/kerbalVisor // Default IVA helmet visor
Default/EVAtexture // Default EVA suit
Default/EVAtextureNRM // Default EVA suit normal map
Default/EVAhelmet // Default EVA helmet
Default/EVAvisor // Default EVA helmet visor
Default/EVAjetpack // Default EVA jetpack
Default/EVAjetpackNRM // Default EVA jetpack normal map
Default/GalaxyTex_PositiveX // skybox right face
Default/GalaxyTex_NegativeX // skybox left face
Default/GalaxyTex_PositiveY // skybox bottom face, rotated for 180°
Default/GalaxyTex_NegativeY // skybox top face
Default/GalaxyTex_PositiveZ // skybox front face
Default/GalaxyTex_NegativeZ // skybox back face
Default/moho00 // Moho
Default/moho01 // Moho normal map
Default/Eve2_00 // Eve
Default/Eve2_01 // Eve normal map
Default/evemoon100 // Gilly
Default/evemoon101 // Gilly normal map
Default/KerbinScaledSpace300 // Kerbin
Default/KerbinScaledSpace401 // Kerbin normal map
Default/NewMunSurfaceMapDiffuse // Mün
Default/NewMunSurfaceMapNormals // Mün normal map
Default/NewMunSurfaceMap00 // Minmus
Default/NewMunSurfaceMap01 // Minmus normal map
Default/Duna5_00 // Duna
Default/Duna5_01 // Duna normal map
Default/desertplanetmoon00 // Ike
Default/desertplanetmoon01 // Ike normal map
Default/dwarfplanet100 // Dres
Default/dwarfplanet101 // Dres normal map
Default/gas1_clouds // Jool
Default/cloud_normal // Jool normal map
Default/newoceanmoon00 // Laythe
Default/newoceanmoon01 // Laythe normal map
Default/gp1icemoon00 // Vall
Default/gp1icemoon01 // Vall normal map
Default/rockyMoon00 // Tylo
Default/rockyMoon01 // Tylo normal map
Default/gp1minormoon100 // Bop
Default/gp1minormoon101 // Bop normal map
Default/gp1minormoon200 // Pol
Default/gp1minormoon201 // Pol normal map
Default/snowydwarfplanet00 // Eeloo
Default/snowydwarfplanet01 // Eeloo normal map
Dla przykładu Kerbin1 z UR w TR musi mieć nazwę KerbinScaledSpace300.
Tu masz Skybox, Kerbin i Dunę :
https://drive.google.com/file/d/0B4fdtnhDeFtHUmMwa3V3ZTZGc3M/view?usp=sharing
Pzdr
-
Ok, konkretne informacje. To ja spróbuję
Działają mi planety, więc OK. Wklejam już inne tekstury planet. Więc główny problem rozwiązny.
Ale jeszcze jedno małe pytanko ;D
Jak się dostać do plików odpowiedzialnych za parametry planet (wielkość, grawitacja itd.)???
Czy muszę... "jakoś" pomóc sobie korzystając z modowych plików np. RSS. Tylko że właściwości będą całkiem pozmieniane, a ja chciałbym zrobić "kosmetyczne" zmiany na podstawie. Czyli poprzestawiać kilka planet, pozmianiać wielkość i coś jeszcze. Jak mnie to nie przerośnie, rzecz jasna. Jest szansa że stworzę kolejny alternatywny układ słoneczny a następnie wystawię plik do ściągania.
-
Niestety planety są że tak powiem "zakopane" gdzieś w kodzie gry.
Co prawda orbity da się zmieniać modem hyperedit, ale po ponownym załadowaniu gry wracają do oryginału.
Kiedyś widziałem że ktoś proponował użycie RSS, ponieważ modyfikuje on orbity, i musiałbyś rozgryźć budowę jego pliku cfg, usunąć niepotrzebne elementy a zostawić jedynie te odpowiedzialne za zmianę orbit :D
-
Niestety planety są że tak powiem "zakopane" gdzieś w kodzie gry.
Co prawda orbity da się zmieniać modem hyperedit, ale po ponownym załadowaniu gry wracają do oryginału.
Kiedyś widziałem że ktoś proponował użycie RSS, ponieważ modyfikuje on orbity, i musiałbyś rozgryźć budowę jego pliku cfg, usunąć niepotrzebne elementy a zostawić jedynie te odpowiedzialne za zmianę orbit :D
Już zacząłem modyfikować RSS. Myślę że temat został już "wyeksploatowany"