Autor Wątek: Tworzenie modów  (Przeczytany 5702 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Pon, 24 Gru 2012, 06:48:45

Offline Kociubanek

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Czy ktoś z forum zna się na robieniu modów do KSP i pouczył by mnie co nieco bo znalazłem stronę z udostępnionymi modelami 3D radzieckich projektów kosmicznych :D

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Pon, 24 Gru 2012, 12:15:15
Odpowiedź #1

Offline antwito

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 138
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Ja się dopiero uczę robić części do KSP i jak się nauczę to z pewnością zrobię poradnik (o ile się od tego nie zniechęcę). Ale mogę Ci pomóc tym linkiem: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Pozdrawiam!
Witek

Reklama

Odp: Tworzenie modów
« Odpowiedź #1 dnia: Pon, 24 Gru 2012, 12:15:15 »

Wto, 25 Gru 2012, 16:18:07
Odpowiedź #2

Offline 12341234123123

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 152
  • Reputacja: 2
    • Zobacz profil
Modele 3D i tak trzeba podzielić na osobne części :) Potem jeszcze przeskalować do kerbalskich standardów. Trochę roboty z tym jest.

Wto, 25 Gru 2012, 17:57:37
Odpowiedź #3

Offline antwito

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 138
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
W dzielenie na części to najprościej w Wings 3d.

Reklama

Odp: Tworzenie modów
« Odpowiedź #3 dnia: Wto, 25 Gru 2012, 17:57:37 »

Śro, 26 Gru 2012, 12:51:25
Odpowiedź #4

Offline Chiredan

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Tworzenie modów to żadna filozofia tworzenie pojedynczej części bez żadnych specjalnych właściwości to żadna filozofia wystarczy przeczytanie podstawowego API czyli jak wygląda plik cfg i mesh. Wymagana jest umiejętność blędera/3dmax'a czy innego programu do 3D (najlepiej UNITE). Gorzej jeśli chcesz robić pluginy tu już wymagany jest C#

Sob, 09 Sie 2014, 14:02:05
Odpowiedź #5

Offline popcio6

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 24
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
W Unity nie da się modelować na wysokim poziomie jak w Blenderze. Unity jest środowiskiem do tworzenia gier. W Unity Asset Store są tylko wtyczki do deformowania siatek.

Reklama

Odp: Tworzenie modów
« Odpowiedź #5 dnia: Sob, 09 Sie 2014, 14:02:05 »

 

Pojazdy z modów

Zaczęty przez mrdzarek

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 6953
Ostatnia wiadomość Śro, 20 Mar 2013, 10:03:08
wysłana przez Zerdzio
Podstawowy zestaw modów.

Zaczęty przez Element4ry

Odpowiedzi: 10
Wyświetleń: 23198
Ostatnia wiadomość Sob, 03 Gru 2016, 19:35:18
wysłana przez grabek77
Pomoc w instalacji modow

Zaczęty przez fentales

Odpowiedzi: 6
Wyświetleń: 5405
Ostatnia wiadomość Czw, 23 Paź 2014, 12:14:36
wysłana przez Drangir
DMP błąd przy wgrywaniu modów (0.24.2)

Zaczęty przez Haker53535

Odpowiedzi: 8
Wyświetleń: 4583
Ostatnia wiadomość Sob, 23 Sie 2014, 21:27:51
wysłana przez Haker53535