• Problemy nooba z modyfikacjami 1 2
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: Problemy nooba z modyfikacjami  (Przeczytany 6834 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Pią, 13 Cze 2014, 21:12:00

Offline Jatraloch

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 13
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Witam. Mam problem z modyfikacjami. Albo nie potrafie ich instalować albo nie wiem o co chodzi w działaniu. Przy instalacji używam installera modyfikacji KSP mod admin a mimo to albo mi modyfikacje nie działają (np: nie mogę w ogóle użyć części, nie ma żadnej zmiany po wgraniu moda np toollbar) lub uniemożliwiają gre bo po wczytaniu wywala do pulpitu. Jestem bezradny jeżeli chodzi o modowanie, i proszę o pomoc, wyjaśnienie jak wszystko działa i może o podanie linków najbardziej potrzebnych modów i programów niezbędnych  do działania innych modyfikacji.

Ps: Przepraszam za założenie nowego tematu.

Pią, 13 Cze 2014, 21:23:21
Odpowiedź #1

Offline Condzi

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 130
  • Reputacja: 9
    • Zobacz profil
A jakie mody? Bo z tego co mi wiadomo to nie wszystkie instaluje sie tak samo. Spróbuj zainstalować ręcznie. Napisz, o jakie mody ci chodzi. Zwykle wypakowywuje się do Gamedata

Reklama

Odp: Problemy nooba z modyfikacjami
« Odpowiedź #1 dnia: Pią, 13 Cze 2014, 21:23:21 »

Pią, 13 Cze 2014, 22:53:51
Odpowiedź #2

Offline Jatraloch

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 13
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Near Future, hullvds camera, DMagic Orbital Science, Fasa, toolbar, SCANsat, Extraplanerary Launch Pads, Environmental Visual Enhancement, Custom Biomes, Station Science. Wszystkie te modyfikacje powodują problemy i wywalanie gry. Z modów, które nie działają lub są bezużyteczne to hull vds cameram, DMagic Orbital Science, toolbar, SCANsat, EnvironmentalVisualEnhancements, Custom Biomes. Modyfikacje, które mi wywalają to Near Future, Extraplanerary Launch Pads, FASA. Reszta moich modyfikacji czyli b9 aerospace, kw rocketry oraz mod na ulepszone animacje (nie pamiętam nazwy) działąją mi perfekcyjnie i bez problemów.
« Ostatnia zmiana: Pią, 13 Cze 2014, 22:59:17 wysłana przez Jatraloch »

Sob, 14 Cze 2014, 07:49:36
Odpowiedź #3

Offline Metall69

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 116
  • Reputacja: 4
    • Zobacz profil
To wywal te mody i sprawdź czy działa, potem dodaj jeden i znowu sprawdź. Litości.

Niektórzy powinni mieć bana na tą część forum. Ilu jeszcze napisze, że ma problemy instalując >10 modów?
Na prawdę, w podstawkę da się grać, po cholerę wam tyle modów? Nie można mieć wszystkiego.

« Ostatnia zmiana: Sob, 14 Cze 2014, 08:03:40 wysłana przez Metall69 »

Reklama

Odp: Problemy nooba z modyfikacjami
« Odpowiedź #3 dnia: Sob, 14 Cze 2014, 07:49:36 »

Sob, 14 Cze 2014, 09:56:53
Odpowiedź #4

Offline Jatraloch

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 13
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Te które napisałem, że psują mi gre to sprawdzałem jeden po drugim ;) i ich nie używam, ale chciałbym bo wprowadzają wiele fajnych rzeczy do gry. Modów ludzie używają bo ma gra ma braki a projekt KSP na tą chwile stoi w miejscu. A Ty drogi Metallu69 jeżeli nie wnosisz nic do tematu oraz nie pomagasz to lepiej następnym razem nic nie pisz.

Sob, 14 Cze 2014, 10:00:00
Odpowiedź #5

Offline PanKurczak

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 144
  • Reputacja: 7
    • Zobacz profil
o ile mody są dobre to z umiarem jeśli masz zainstalowane tyle modów może się zapsuc dosłownie wszystko, jedna linijka kodu z fasa może spowodowac złe działanie całej gry. pomyśl, zainstaluj te których będziesz używał i ogranicz się do 10 mniejszych typu DMagic Orbital Science i maksymalnie 2 typu B9, instaluj jeden, sprawdź czy działa, instaluj drugi, sprawdź czy działa itd. po wszystkim buduj jakieś proste konstrukcje z użyciem tych modów i wystrzel jakiś gotowiec na orbitę jak będzie działac to będzie działac jak nie, to kombinuj.

Reklama

Odp: Problemy nooba z modyfikacjami
« Odpowiedź #5 dnia: Sob, 14 Cze 2014, 10:00:00 »

Sob, 14 Cze 2014, 12:07:51
Odpowiedź #6

Offline Metall69

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 116
  • Reputacja: 4
    • Zobacz profil
Nie twierdzę, że mody są złe, bo sam kilku używam, ta gra rzeczywiście ma nieograniczony potencjał moderski. Dotychczas korzystałem tylko z Alarmu i KASa, teraz dodałem Kethane i TAC. Na prawdę tyle w zupełności wystarczy do urozmaicenia rozgrywki. ScanSat wywaliłem, bo zjadał dużo pamięci, mimo, że jest przydatnym modem. PanKurczak masz rację, za dużo modów robi sieczkę w kodzie. Gra jest we wczesnej fazie rozwoju, jest niestabilna, z 10 modami nie ma mowy, żeby coś się nie psuło. Niestety trzeba iść na kompromis i używać tylko tych absolutnie koniecznych.
« Ostatnia zmiana: Sob, 14 Cze 2014, 12:17:14 wysłana przez Metall69 »

Sob, 14 Cze 2014, 12:53:48
Odpowiedź #7

Offline Diakon

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 373
  • Reputacja: 14
    • Zobacz profil
Zawsze można też "odchudzać" mody, czyli usuwać zbędne rzeczy np. ja z firespittera wywaliłem skrzydła i kokpity, ponieważ chciałem tylko silniki. Teraz mam w planach wgrać procedural wings i może KAS(po usunięciu zbędnych części, oczywiście :) )


Pomogłem? Kliknij "Pomógł". Taka mała rzecz, a cieszy.

Reklama

Odp: Problemy nooba z modyfikacjami
« Odpowiedź #7 dnia: Sob, 14 Cze 2014, 12:53:48 »

Sob, 14 Cze 2014, 13:40:26
Odpowiedź #8

Offline Jatraloch

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 13
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
No cóż. Ograniczę liczbę modów do KW, DMmagic, KAS oraz SCANsat. Możecie mi jesze powiedzieć co jest wymaga do działajania DMagic i co zrobić by działał toolbar?

Sob, 14 Cze 2014, 16:47:07
Odpowiedź #9

Offline PanKurczak

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 144
  • Reputacja: 7
    • Zobacz profil
do działania DMagic potrzeba tylko module menagera (najnowszego), toolbar też chyba go wymaga

Reklama

Odp: Problemy nooba z modyfikacjami
« Odpowiedź #9 dnia: Sob, 14 Cze 2014, 16:47:07 »

Sob, 14 Cze 2014, 17:01:26
Odpowiedź #10

Offline Jatraloch

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 13
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Mam wrzucony do GAMEDATA plik ModuleMenager.dll 2.1.5, ale to nic nie daje bo jak było tak jest. Może jeszcze jakiś program jest niezbędny do prawidłowego działania tych modów?

Sob, 14 Cze 2014, 17:24:17
Odpowiedź #11

Offline PanKurczak

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 144
  • Reputacja: 7
    • Zobacz profil
usuń wszystkie mody (usuń ksp potem wejdz w jego folder i wywal wszystko co tam jest) i zainstaluj jeszcze raz, jak dalej nie będzie działac to nie mam pojęcia

Reklama

Odp: Problemy nooba z modyfikacjami
« Odpowiedź #11 dnia: Sob, 14 Cze 2014, 17:24:17 »

Sob, 14 Cze 2014, 17:28:47
Odpowiedź #12

Offline Jatraloch

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 13
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Wyrzuciłem mody, zrobiony reinstal. Gra mi z modami działa, moge grać i nic mi nie wywala, tylko że nie mam toolbara oraz części DM są bezużyteczne.

 

Problem z modyfikacjami Near Future

Zaczęty przez Jatraloch

Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 3243
Ostatnia wiadomość Nie, 08 Cze 2014, 22:32:17
wysłana przez Jatraloch