Kerbal Space Program Forum | Polska Społeczność Gry
Mody => Dyskusje o modyfikacjach => Wątek zaczęty przez: Xome w Czw, 15 Mar 2018, 19:47:33
-
Cześć, czy jest możliwość podmiany modeli części z której buduje się rakiety? Jeśli tak czy jest to bardzo skomplikowane?
-
CKAN Twoim przyjacielem a tam modow z roznymi innymi czesciami od groma i ciut ciut.
-
Nie jestem do końca pewien co autor tego tematu ma na myśli poprzez "podmianę modeli"?
Nowe modele do gry? Czy ich jakaś "magiczna" zamiana? A może chodzi o podmianę modeli w zaprojektowanych modelach pojazdów?
-
Moskit moja szklana kula powiedziala mi, ze chodzi o dodatkowe czesci, potwierdzily to fusy z herbaty.
A na powaznie to kolega chyba wykombinowal sobie, ze moze podmienic stare obrazki czesci na nowe, wiesz takie kopiuj/wklej.
-
Wybaczcie że tak powierzchownie to opisałem :)
Mam na myśli podmianę standardowych modeli na te zrobione przeze mnie. Ostatnio nie mam po prostu pomysłu co modelować w wolnych chwilach a tworzenie modularnych elementów wydaje się ciekawe.
-
Temat jest dość skomplikowany i wymaga instalacji kilku programów. Przede wszystkim potrzebujesz Unity 5 i jakiegoś programu do modelowania który eksportuje modele do formatów które Unity będzie mogło zaimportować. Ja używam Blendera. Do Unity musisz dodatkowo zainstalować Part Tools które pozwolą Ci obrobiony model wyeksportować do formatu .mu który jest formatem modeli w KSP. Edycja tekstur to banał gdyż są one w formacie .dds a więc można to zrobić nawet w gimpie. Zajrzyj tutaj http://forum.kerbale.pl/gotowe-poradniki/poradnik-dla-modderow/msg27460/#msg27460 może Ci to pomoże. Jeśli będziesz miał jakieś wątpliwości czy czegoś potrzebował zapraszam na priv lub na chat.