Autor Wątek: Nova Punch & KW Rocketery czyli dwa "główne" mody do KSP  (Przeczytany 7696 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Wto, 19 Lut 2013, 12:36:22

Offline kotaNAsuke

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 66
  • Reputacja: 3
  • Junxit Mors Non Separabit
    • Zobacz profil
No więc tak jak w temacie, dwa mody dodające ogromną ilość części: zbiorniki, łączenia, owiewki, silniki, części strukturalne i kapsuły. Czyli generalnie wszystko. Sam kiedyś używałem tych modów, ale zrozumiałem, że nie tędy droga i jednak lepiej się gra bez nich na podstawowych częściach ksp ( nie podało mi się w tych modach zbyt duże upodobanie do misji apollo i rakiety saturn V)
Jakie jest wasze zdanie, uwagi na temat tych modów ? czekam na opinie  ;)
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Wto, 19 Lut 2013, 12:55:06
Odpowiedź #1

Offline DawsterTM

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 527
  • Reputacja: 35
  • *being dead intesifies*
    • Zobacz profil
Nova Punch to olbrzym. Ponad 160 nowych części, chyba więcej niż ma całe podstawowe KSP. Nie polecam nawet dla zaawansowanych, chyba że ktoś szuka aż takiej różnorodności.

Znowu KW Rocketry jest już przyjemny i przydatny. Owiewki, nowe baki paliwowe w każdym rozmiarze, potężniejsze oraz słabsze wersje silników, i zupełnie nowy rozmiar części, jeszcze większych niż poprzednio. Uzupełnia idealnie luki i nisze w częściach które pojawiają się w podstawowym KSP.
Best regards from Valhalla

Reklama

Odp: Nova Punch & KW Rocketery czyli dwa "główne" mody do KSP
« Odpowiedź #1 dnia: Wto, 19 Lut 2013, 12:55:06 »

Wto, 19 Lut 2013, 15:13:22
Odpowiedź #2

Offline Jebediah

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 128
  • Reputacja: 9
  • SHIT JUST GOT REAL
    • Zobacz profil
Używałem kiedyś, ale zrezygnowałem z takiego samego powodu, dodatkowo były jednak trochę ciężkie jak na możliwości mojego staruszka.

Wto, 19 Lut 2013, 18:34:37
Odpowiedź #3

Offline Zerdzio

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 279
  • Reputacja: 6
  • Be Happy
    • Zobacz profil
Co jakiś czas mnie skusi na NovaPunch, ale jak zobaczę zaraz jakieś dzieło które ktoś zrobił bez modów, od razu wracam do podstawowych części

Reklama

Odp: Nova Punch & KW Rocketery czyli dwa "główne" mody do KSP
« Odpowiedź #3 dnia: Wto, 19 Lut 2013, 18:34:37 »

Wto, 19 Lut 2013, 20:41:08
Odpowiedź #4

Offline Ar3k

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 160
  • Reputacja: 13
    • Zobacz profil
Kiedyś nawgrywałem całą masę madów tylko po to, aby wczytać różne dziwaczne pojazdy. Ale gdy chciałem zbudować coś własnego, to nie mogłem odszukać przydatnych części w tym bałaganie.

Nie, 24 Lut 2013, 21:26:35
Odpowiedź #5

Offline antwito

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 138
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
W 0.19 mogliby dodać więcej takich rozdzielaczy do których można podpiąć np. 5 silników. Tak jak w Nova Punch. Bardzo by się przydały.

Reklama

Odp: Nova Punch & KW Rocketery czyli dwa "główne" mody do KSP
« Odpowiedź #5 dnia: Nie, 24 Lut 2013, 21:26:35 »

Wto, 26 Lut 2013, 16:39:11
Odpowiedź #6

Offline kotaNAsuke

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 66
  • Reputacja: 3
  • Junxit Mors Non Separabit
    • Zobacz profil
Mi osobiście w podstawce kerbali najbardziej brakuje tylko owiewek

Śro, 17 Lip 2013, 18:06:23
Odpowiedź #7

Offline Raynus

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 501
  • Reputacja: 17
    • Zobacz profil
UWAGA!

Temat do przerobienia na standard nowego działu: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Wedle wzoru z tego tematu: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ!

Mody powinny być w osobnych tematach.


Reklama

Odp: Nova Punch & KW Rocketery czyli dwa "główne" mody do KSP
« Odpowiedź #7 dnia: Śro, 17 Lip 2013, 18:06:23 »

 

"Mars One" Co o tym sądzicie?

Zaczęty przez norbi1999

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 4728
Ostatnia wiadomość Nie, 19 Maj 2013, 12:59:14
wysłana przez Ravnarr
Curse i mody z Space Port

Zaczęty przez angorek

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 2120
Ostatnia wiadomość Pon, 02 Cze 2014, 09:47:58
wysłana przez Drangir
Dwa mody, które na pewno usprawnią budowanie rakiet.

Zaczęty przez Jebediah

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 7256
Ostatnia wiadomość Śro, 20 Lut 2013, 21:06:29
wysłana przez Jebediah
SATscan, czyli o co chodzi?

Zaczęty przez Coalx

Odpowiedzi: 6
Wyświetleń: 4539
Ostatnia wiadomość Śro, 20 Sie 2014, 10:14:47
wysłana przez Diakon
R.U.I. Life Tech Set - czyli szukamy życia ;)

Zaczęty przez Sasquatch

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 4715
Ostatnia wiadomość Śro, 17 Lip 2013, 18:03:07
wysłana przez Raynus