Kerbal Space Program Forum | Polska Społeczność Gry

Mody => Dyskusje o modyfikacjach => Wątek zaczęty przez: Kadaf w Śro, 10 Cze 2015, 23:55:51

Tytuł: Mod na krzaki
Wiadomość wysłana przez: Kadaf w Śro, 10 Cze 2015, 23:55:51
Potrzebuję moda na krzaki. Tyle. Tylko nie gotowce, bo co prawda może nie jestem na bieżąco z curse, ale tam jest sam badziew. Krzaki które sobie robię ja, to naklejki z moda Decals w symetrii x 6. Chodzi mi o to, by stworzyć part który składa się z tych 6 naklejek, ale jako jedna część. Bo głupia mała szklarnia to nagle się robi setka części, albo i lepiej.
Umie ktoś zrobić coś takiego?

[Post scalony: Czw, 11 Cze 2015, 00:06:05]


Aha, i nie piszcie że ubiozur, albo przerabiać jakiś inny mod. Ja nie chcę nic z pluginem, bo pluginy robią bajzel co update. A jak jest jeden part, to on będzie działał równie dobrze na wersji tej jak i tej która będzie za rok. Obrazek wykorzystany do naklejki oczywiście wyślę do przeróbki na parta.


Tytuł: Odp: Mod na krzaki
Wiadomość wysłana przez: Diakon w Czw, 11 Cze 2015, 15:46:00
Ja mogę dla ciebie zrobić ten krzak, nie znam się jednak na implementacji do gry. Czy twoje rośliny z moda Decals mają jakąś kolizję? Jeżeli nie, może udać się tylko za pomocą blendera. Podeślij tego krzaczora, pokombinuję trochę.
Tytuł: Odp: Mod na krzaki
Wiadomość wysłana przez: Robson w Czw, 11 Cze 2015, 16:34:15
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
może udać się tylko za pomocą blendera
Uda się za pomocą każdego popularnego programu do tworzenia grafiki 3D.
A to czy jest zaimplementowany node_collider, nie ma większego znaczenia, ale lepiej żeby nie był co by można się w krzakach chować.
Ustawiamy sprajta w symetrii x6, dajemy teksturkę, a reszta to już kwestia napisania pliku .cfg
Chociaż na przykład w 3DSMax można ustawiać te więzły łącznikowe node_attach i inne ciekawe parametry.
Tytuł: Odp: Mod na krzaki
Wiadomość wysłana przez: Diakon w Czw, 11 Cze 2015, 21:09:46
Teraz tylko czekam na teksturkę, potem sam pokombinuję.