O łazikach powiem tak. Są świetne. I jedyny mod, jaki zainstalowałem (bo ogólnie jestem ich przeciwnikiem) to CleverBobCat 1.1.3.0. Tego mi właśnie brakowało i nie mogę się doczekać wersji 0.19, gdzie już podobno będą. A co do BobCata - doskonała sprawa! Ktoś może mi zarzucić, że prawdziwy twardziel buduje łazik na kółkach od samolotu i z silnikiem jonowym. Czy to ambitne przedsięwzięcie? Bardzo. Czy mądre? Już mniej. Powiem szczerze - dla mnie taka maszyna to idiotyzm, który budujemy, bo chcemy się przemieszczać, a póki co, nie mamy innych możliwości. Ale to nie zmienia faktu, że taka maszyna jest po prostu kretyństwem z punktu widzenia logiki. Dlatego mam BobCata i na Diunie dwa łaziki na tym większym wariancie podwozia z dwuosobową kabiną zrobioną z tej kapsuły która wygląda jak krążek do hokeja jeżdżą i szukają tej wielkiej twarzy. Tylko nie spojlerujcie i nie mówcie gdzie ją znaleźć!
Sam se poszukam.
I teraz pewna przydatna informacja.
W celu uzyskania fajnej linii drugi z moich łazików na Diunie posiada lotki. Miały być elementem wizualnym, ot takie daszki i zderzak. A tymczasem się okazało, że genialnie się spisują jako stabilizatory gdy wyskoczymy w powietrze, o co nie trudno w tak nikłym przyciąganiu, oraz wspomagają hamowanie gdy razem z hamulcem wciśniemy S.
Gorąco polecam ten mod, jest świetny! A to większe podwozie pozwoli nam śmigać po Diunie z prędkością 110 m/s, do samego momentu kiedy trzeba będzie wcisnąć F9 po eksplozji spowodowanej wyskokiem na jakiejś górce na wysokość stu metrów
Z praktyki doszedłem do tego, że po równym terenie lepiej śmigać 60tką, a po wertepach góra 30tką. A mod ma tempomat
PS. Mod posiada również drugie podwozie, takie malutkie. Jego akurat, mimo że fenomenalnie wygląda, nie polecam. Prędkość maksymalna to około 25 m/s, poza tym raz mi eksplodował po załadowaniu sejwa bez żadnej wyraźnej przyczyny i dzielny kerbal musiał wyskakiwać na wysokości kilometra z rozlatujących się resztek kabiny i lądował na plecaku odrzutowym. Nie pytajcie jak daleko miał do bazy.