Kerbal Space Program Forum | Polska Społeczność Gry

Mody => Dyskusje o modyfikacjach => Wątek zaczęty przez: Rutherforpolska w Sob, 14 Cze 2014, 14:03:30

Tytuł: Kethane mod problem
Wiadomość wysłana przez: Rutherforpolska w Sob, 14 Cze 2014, 14:03:30
Mam problem ponieważ wzniosłem 2 satelity na orbite Kerbina obie mają skaner do kethane ale skanuje tylko ta którą obecnie pilotuję. Zasilanie jest.
Tytuł: Odp: Kethane mod problem
Wiadomość wysłana przez: Element4ry w Sob, 14 Cze 2014, 14:05:25
Bo tak to działa.
Tytuł: Odp: Kethane mod problem
Wiadomość wysłana przez: Chopins w Sob, 14 Cze 2014, 14:55:16
Rutherforpolska Masz tylko jedno wyjście: Musisz się zabić...
Tytuł: Odp: Kethane mod problem
Wiadomość wysłana przez: Rutherforpolska w Sob, 14 Cze 2014, 15:08:03
A jest jakiś plugin/mod który to zmienia?
Tytuł: Odp: Kethane mod problem
Wiadomość wysłana przez: JackRyanPL w Sob, 14 Cze 2014, 15:52:11
Nope, Chuck Testa. Dude, ktoś genialny stworzył instrukcję do moda. Ale żeby ją przeczytać i zrozumieć trzeba czytać ze zrozumieniem, a jak widzę takiej umiejętności nie posiadasz.
Tytuł: Odp: Kethane mod problem
Wiadomość wysłana przez: Rutherforpolska w Sob, 14 Cze 2014, 15:56:49
No właśnie z anglika najlepszy nie jestem więc piszę tutaj czy można to zmienić.
Tytuł: Odp: Kethane mod problem
Wiadomość wysłana przez: Chopins w Sob, 14 Cze 2014, 22:13:11
Można to zmienić, trzeba posiedzieć i nauczyć się anglika
Tytuł: Odp: Kethane mod problem
Wiadomość wysłana przez: Raynus w Sob, 14 Cze 2014, 23:51:07
Do moda dostarczona jest dokumentacja, której dotychczas nikt jeszcze nie spolszczył, niechaj to będzie motywacja do nauki języka angielskiego.
Zamykam temat.