Kerbal Space Program Forum | Polska Społeczność Gry

Mody => Dyskusje o modyfikacjach => Wątek zaczęty przez: avatarnk w Pią, 05 Kwi 2013, 14:53:11

Tytuł: Hotele w kosmosie- Hollow Structures & Hulls
Wiadomość wysłana przez: avatarnk w Pią, 05 Kwi 2013, 14:53:11
Witajcie drodzy użytkownicy forum, dziś chciałbym wam przedstawić bardzo interesujący mod o nazwie "Hollow Structures & Hulls".
Dodaje on do naszej gry moduły mieszkalne które wyglądają bardzo ładnie. Do modułów można dodać drzwi, przejścia itp. Bo "mieszkaniu można chodzić co sprawdza się tylko na planetach ;). Jeżeli pragnąłeś tworzyć bardziej zaawansowane bazy kosmiczne lub stacje które wyglądają jak hotele to mod dla ciebie.
UWAGA: Jeżeli zostawisz kerbala w bazie (na orbicie) i przyspieszysz czas twój kerbal przeniknie przez obiekt i będzie oddalał się od stacji.
Link do moda: http://kerbalspaceport.com/hollow-structures-hulls/
Tutaj macie filmik w którym pokazany jest mod (są tu inne mody):
http://www.youtube.com/watch?v=XS_8N-_SqHs
Tytuł: Odp: Hotele w kosmosie- Hollow Structures & Hulls
Wiadomość wysłana przez: DawsterTM w Pią, 05 Kwi 2013, 15:09:19
A po co komu takie bajery do dobrego Space Hotelu?
WIP - Hotel Kerbaton, prace wstrzymane.
(http://s1.postimg.org/v1uaipxj3/screenshot30.png)
(http://s1.postimg.org/5x3a5ay2n/screenshot31.png)
(http://s1.postimg.org/ww750gkjj/screenshot32.png)

Ale oczywiście mod też może fajnie urozmaicić grę. Sam nie skorzystałem, bardziej się nadaje na bazy niż na hotele.
Tytuł: Odp: Hotele w kosmosie- Hollow Structures & Hulls
Wiadomość wysłana przez: Raynus w Śro, 17 Lip 2013, 18:05:20
UWAGA!

Temat do przerobienia na standard nowego działu: http://forum.kerbale.pl/modyfikacje/
Wedle wzoru z tego tematu: http://forum.kerbale.pl/modyfikacje/przeczytaj-zanim-napiszesz!/