Uuu kolega ma bardzo szeroki wachlarz zainteresowania - ja za to wiernie słucham rocka (i większości jego odmian), lecz nie tego pseudo, pod który podszywają się współcześni "artyści", tylko tego z lat 70-90 (oczywiście z tej dekady również wiele zespołów mi się podoba, ale nie w takiej dużej liczbie). Lubię posłuchać punka, metalu, baaa nawet od czasu do czasu popu (ale nie tego, który jest nam znany z dzisiejszych czasów, ale tego z lat 70-80, uważam, że 99% dzisiejszych piosenkarzy pop to zwykli oszuści i playbackowcy).
Tutaj taka zwykła moja tracklista poczynając od moich ulubionych zespołów:
- Queen - In the Lap of the Gods - co by tu dużo mówić, jestem uzależniony od muzyki Queenów, zakochany w głosie Freddiego - mojego ulubionego wokalisty. Ostatnio specjalnie dla perkusisty Rogera Taylora i gitarzysty Briana Maya pojechałem na koncert we Wrocku - nawet pomimo tego, że za wokalistę robił jakiś "gwiazdor".
- Metallica - For Whom the Bell Tolls - ulubiony zespół metalowy, ostatnio również byłem na koncercie w Warszawie - dawno się tak dobrze nie bawiłem jak wtedy. For Whom the Bell Tolls jest jednym z moich ulubionych utworów Metalliki - bardzo zapada tekst w głowie, a zwłaszcza "Take a look to the sky just before you die. It's the last time he will"
- Nirvana - Sliver - kolejny zespół od którego jestem uzależniony, do którego potrafię ciągle wracać. O dziwo wolę mniej znane utwory niż te najbardziej popularne.
- Luxtorpeda - Wilki Dwa - jeden z najlepszych polskich zespołów rockowych tych czasów. Oprócz ciekawego brzmienia są niesamowite teksty, nad którymi mogę się zastanawiać całymi dniami. Chyba pierwszy zespół grający chrześcijańskiego rocka, który się aż tak wybił.
- Rise Against - Prayer Of Refugee - zespół, który poznałem przez grę Need for Speed Underground 2, gdzie znalazł się ich utwór Give it All. Strasznie dobrze grają no i znowu - genialne teksty.