• [Wersja aktualna] KSP 1.1.3 5 3
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3  (Przeczytany 97544 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Nie, 07 Sie 2016, 12:46:38
Odpowiedź #510

Offline winged

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 394
  • Reputacja: 39
    • Zobacz profil
    • You Tube
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Zresztą RT jest dość niedopracowany,  Voyager 1 opuścił układ słoneczny a i tak nadaje bezpośrednio na ziemię do jednego z 3 kompleksów anten. Żadnych przekaźników, ani satelit na innych planetach.
Jak to? Ja mam w trybie kariery sondę oddaloną o 7 mld km od Ziemi i wciąż mam połączenie bezpośrednio z Ziemią za pomocą jednej z trzech Deep Space Network. Na stockowym układzie żadnych DSN nie ma?

Nie, 07 Sie 2016, 17:10:05
Odpowiedź #511

Offline angorek

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 520
  • Reputacja: 35
    • Zobacz profil
RSS ma całkowicie inny config RT. W stockowym systemie jest jedno centrum kontroli na Kerbinie, (KSC) którego zasięg sięga jak dobrze pamiętam tuż poza Minmusa. (a przynajmniej tak było ostatnim razem gdy grałem, czyli z 4 miesiące temu)
Pozdrawiam Daniel
rakiety.org.pl In thrust we trust !

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #511 dnia: Nie, 07 Sie 2016, 17:10:05 »

Pon, 08 Sie 2016, 14:53:40
Odpowiedź #512

Offline wbielak

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 43
  • Reputacja: 2
    • Zobacz profil
Ale w życiu jest tak że zasięg zależy od pasma...
Voyager sobie piska na relatywnie niskiej częstotliwości.
Jakby trzeba było coś poważniejszego przesyłać to by to wymagało wyższych pasm mikrofalowych a to by z kolei wymagało poważniejszych anten lub mocy lub przekaźników.

Pon, 08 Sie 2016, 15:50:03
Odpowiedź #513

Offline winged

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 394
  • Reputacja: 39
    • Zobacz profil
    • You Tube
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
RSS ma całkowicie inny config RT. W stockowym systemie jest jedno centrum kontroli na Kerbinie, (KSC) którego zasięg sięga jak dobrze pamiętam tuż poza Minmusa. (a przynajmniej tak było ostatnim razem gdy grałem, czyli z 4 miesiące temu)
To powinni w takim razie przekopiować config z RSS, ustawić gdzieś 3 stacje DSN i jak masz odpowiednio dobrą antenę i Słońce nie zasłania ci Kerbinu to będziesz mógł się komunikować.

wbielak oczywiście masz rację ale u mnie jest już tyle utrudnień że i tak wszystko trwa 2x dłużej niż na stocku. Nie tylko jest 2x trudniej ale i FPSów jest dwa razy mniej. Co za dużo to nie zdrowo, dla mnie jest dobrze tak jak jest.

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #513 dnia: Pon, 08 Sie 2016, 15:50:03 »

Pon, 08 Sie 2016, 18:15:30
Odpowiedź #514

Offline angorek

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 520
  • Reputacja: 35
    • Zobacz profil
@Wbielak
Póki co w RT typ anteny nie ma znaczenia, bo i tak wszystko nadaje na jednym paśmie, które zresztą nie jest symulowane, bo nie ważne w jakim położeniu znajduje się satelita, może być nawet obrócona tyłem i tak ma łączność. To jest prosty system, każda antena ma określony zasięg, jeśli odległość od anteny A do B jest mniejsza niż ich maksymalny zasięg będzie połączenie, a anteny kierunkowe różnią się od dookólnych tylko tym że mogą się połączyć z tylko jednym pojazdem.
Trzeba by napisać do tego całkiem nowy plugin, a to wymaga dużej znajomości programowania, ( w zdaje się C#) i nie wiadomo jak odbije się to na i tak kiepskiej wydajności.
Pozdrawiam Daniel
rakiety.org.pl In thrust we trust !

Śro, 10 Sie 2016, 13:11:54
Odpowiedź #515

Offline krzychu072

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 38
  • Reputacja: 5
    • Zobacz profil
w devnocie pojawiło się coś takiego
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #515 dnia: Śro, 10 Sie 2016, 13:11:54 »

Śro, 10 Sie 2016, 21:18:59
Odpowiedź #516

Offline wbielak

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 43
  • Reputacja: 2
    • Zobacz profil
Wygląda fajnie!

Czw, 01 Wrz 2016, 21:06:19
Odpowiedź #517

Offline krzychu072

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 38
  • Reputacja: 5
    • Zobacz profil
Nowe screeny :)
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
do poczytania
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
« Ostatnia zmiana: Czw, 01 Wrz 2016, 21:11:58 wysłana przez krzychu072 »

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #517 dnia: Czw, 01 Wrz 2016, 21:06:19 »

Pią, 02 Wrz 2016, 19:29:34
Odpowiedź #518

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
^
To nie powinno iść do "Wersji nadchodzącej"?
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

 

[Wersja aktualna] KSP 1.3

Zaczęty przez JackRyanPL

Odpowiedzi: 17
Wyświetleń: 2912
Ostatnia wiadomość Pią, 02 Cze 2017, 23:58:41
wysłana przez JackRyanPL
[Wersja aktualna] KSP 1.0

Zaczęty przez Kadaf

Odpowiedzi: 240
Wyświetleń: 45538
Ostatnia wiadomość Śro, 24 Cze 2015, 19:21:09
wysłana przez JackRyanPL
[Wersja aktualna] KSP 1.2

Zaczęty przez Sobol

Odpowiedzi: 62
Wyświetleń: 10088
Ostatnia wiadomość Wto, 07 Mar 2017, 19:23:41
wysłana przez Robson
Wersja 1.4.1

Zaczęty przez wbielak

Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 349
Ostatnia wiadomość Nie, 08 Kwi 2018, 15:06:48
wysłana przez kuhan2006
[BLOG] Wersja Beta bardziej niż kiedykolwiek – Przyszłość KSP

Zaczęty przez ingwden

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 1168
Ostatnia wiadomość Pią, 31 Paź 2014, 12:42:30
wysłana przez ingwden