• [Wersja aktualna] KSP 1.1.3 5 3
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3  (Przeczytany 184736 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Wto, 17 Maj 2016, 22:48:22
Odpowiedź #420

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Tylko, że pojazd, który pokazałem wyżej powstał właśnie w SPH. Przecież stoi na pasie startowym, więc gdzie miałem go zbudować, jak nie w SPH?
Zawsze mogles podjechac na pas z VABu :P

Pewnie, mógłbym podjechać głupiejącym łazikiem nienadającym się do jazdy.

Niby czemu miałbym to robić? Zależy(a raczej zależało) mi na rozwiązaniu problemu, więc po co miałbym oszukiwać?  ;)
« Ostatnia zmiana: Wto, 17 Maj 2016, 22:50:46 wysłana przez DragonsNightmare »

Śro, 18 Maj 2016, 01:03:25
Odpowiedź #421

Offline grabek77

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 385
  • Reputacja: 16
    • Zobacz profil
Nie chodzilo mi o oszukiwanie :) mialem kiedys taki przypadek z misja na MUNie, ze pomimo niedzialajacych prawidlowo kol, jakos dalem rade lazikiem sterowac.
Nie wazne. Grunt, ze sie wyjasnilo co bylo przyczyna i juz wiesz jak dodawac kola by dzialaly prawidlowo.
W ostatecznosci tez wsumie mialem napisac zebys zmienil ulozenie modulu sterowania ale Drangir mnie ubiegl :)
--
Pozdrawiam
Grabek

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #421 dnia: Śro, 18 Maj 2016, 01:03:25 »

Czw, 19 Maj 2016, 16:38:09
Odpowiedź #422

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Jakoś jeździć się dało, ale nie było to szczególnie wygodne.

Fakt, ważne, że już wiem gdzie był problem. Najwidoczniej czas zmienić stare przyzwyczajenia, ciążące od wersji 0.21 ;)

Dzięki wszystkim za pomoc(zwłaszcza Drangirowi).

Wto, 24 Maj 2016, 23:02:47
Odpowiedź #423

Offline KubaAseph

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 230
  • Reputacja: 17
  • 卐卐卐卐卐卐卐
    • Zobacz profil
Wznawiają Devnote Tuesday, prace ruszają

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #423 dnia: Wto, 24 Maj 2016, 23:02:47 »

Pon, 30 Maj 2016, 21:03:27
Odpowiedź #424

Offline ShookTea

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 20
    • Zobacz profil
Felipe żegna się z teamem KSP.
Więcej informacji dam, jak przeczytam.

EDIT: Nie dam więcej informacji, bo cały list HarvesteRa to lanie wody "jestem zadowolony, team jest zadowolony, zasługują na kogoś lepszego".
« Ostatnia zmiana: Pon, 30 Maj 2016, 21:05:58 wysłana przez ShookTea »

Pon, 30 Maj 2016, 21:20:48
Odpowiedź #425

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Czy można powiedzieć, że jest to początek końca KSP? Według mnie - tak. Po ostatniej aktualizacji w której mieliśmy dostać np. stockowy remote tech widać, że devsi coraz mniej uwagi przykładają do gry. To co kiedyś pisał Kadaf, nie pamiętam tylko czy gdzieś tutaj czy na chacie, że gdy pojawia się zysk, pasja do tworzenia czegoś znika. Gra się sprzedała świetnie, Squad (wydawca) zarobił, czego ma chcieć więcej?

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #425 dnia: Pon, 30 Maj 2016, 21:20:48 »

Pon, 30 Maj 2016, 22:12:07
Odpowiedź #426

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Zobaczymy czy odejście Harvestera to zły czy dobry znak. Bo nie wiadomo. Co ten koleś umiał? No programować. Chyba. A czego nie umiał z całą pewnością? Złapać zespołu za pysk i kazać wziąć się do roboty. Gorzej i tak raczej nie będzie, zapowiadane rzeczy nie wchodzą i tak, tylko jakieś pierdoły. Do tego stopnia, że nawet nie chciało mi się jeszcze odpalić 1.1. Bo wiecie, opieszałość zazwyczaj bierze się od góry. Jak przełożony jest miękka pipa, to zespół ma go w nosie i też się obija ile tylko jest to możliwe. Ja osobiście cieszę się, że Felipe poszedł szukać innej roboty. W końcu gorzej i tak nie będzie.

Chociaż może i będzie, bo krew mnie zalała w końcówce ostatniego devnota. Piszą tam półgłówki, że będą obserwować fanpagi i forum zastanawiając się co wprowadzić do gry przy następnym update. JAKBY, K#&*WA NIE BYŁO WIADOMO CO WPROWADZAĆ!!

Pon, 30 Maj 2016, 22:58:41
Odpowiedź #427

Offline chudya

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 45
  • Reputacja: 2
    • Zobacz profil
    • Strona o mnie
Rzadko się tu odzywam, bo i niewiele mam do powiedzenia, dlatego przepraszam za OT. Wydaje mi się jednak, że wersja 1.0.5 była ostatnim dobrym, wręcz najlepszym, wydaniem tej niesamowitej przecież gry. Zero crashy, na moim kompie chodziła płynnie. Gram teraz na 1.1.2 i czasem ze strachem zmieniam lokacje albo przełączam się na inny statek podczas dokowania, bo różne już widziałem cyrki. Na 1.0.5 niczego złego nie doświadczyłem. Niby rozumiem przesiadkę na nowe unity i problemy z tym związane, ale, z mojego punktu widzenia, efekt jest taki, że gra stała się gorsza, poza jakimiś drobiazgami. Kłopot polega także na tym, że w zasadzie mógłbym grać na starej wersji, jednak przecież nikt nie będzie do niej aktualizował modów, bo jest nowsza wersja. A nadziei na to, że producenci poprawią tę masę błędów lub dołożą do gry coś ciekawego już nie mam. Jeszcze raz sorki za offtopa.

Wysłane z mojego LG-E455 przy użyciu Tapatalka

Pozdrawiam
Artur

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #427 dnia: Pon, 30 Maj 2016, 22:58:41 »

Wto, 31 Maj 2016, 15:46:44
Odpowiedź #428

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Kolejny fix jest w drodze.

Edit
Okej, nieważne, Harvester opuszcza studio xD
« Ostatnia zmiana: Wto, 31 Maj 2016, 23:11:44 wysłana przez Drangir »
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Czw, 02 Cze 2016, 09:16:51
Odpowiedź #429

Offline winged

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 395
  • Reputacja: 39
    • Zobacz profil
Cytuj
Mike has started compiling a list of changes for 1.2, although it’s very uncertain at this point, pride of place is a Unity upgrade to 5.3 or 5.4 to fix the serious crash and wheel issues experienced. In addition we’re looking to include antenna telemetry, planetary weighting of contracts, an overhaul of the exploration contracts, and if we can manage it in time the new rocket parts that Chris (Porkjet) has been working on. Apart from adding new features patch 1.2 also provides us with longer development period in which we can address bugs at a more fundamental level, as well as a chance to upgrade the Unity engine from 5.2 to 5.3 or 5.4 which should benefit the stability of the game greatly.

Właśnie Squad delikatnie dał nam do zrozumienia,że niektórych błędów nie da rady poprawić bez przesiadki na Unity 5.3 lub 5.4 co nastąpi dopiero w KSP 1.2 a wiec gra może być zbugowana tak jak jest teraz jeszcze przez najbliższe kilka miesiecy.

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #429 dnia: Czw, 02 Cze 2016, 09:16:51 »

Czw, 02 Cze 2016, 14:24:38
Odpowiedź #430

Offline Wielki Piotr

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 237
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Nie wiem jak wy, ale ja od dłuższego czasu instalując, odchudzając, porównując różne mody i bawiąc się nimi wstępnie, latając częściami rakiet w KSP, uruchamiałem grę spokojnie ponad sto razy a jeszcze więcej przechodziłem z wyrzutni rakiet i innych części  bazy. Nie zanotowałem ani jednego crash-a. A i wielkie statki które budowałem chodziły płynnie z ciężkimi modami graficznymi i też nie zanotowałem crashów.
Może dlatego że wyrzuciłem 99,5% stockowych części i zainstalowałem RO który zmienia wiele.
W każdym razie ja jestem zadowolony z wersji 1.1.2 . Bo tak czytam i widzę że gracze mają problemy z grą.
Bugów nie wiedzę, a na pewno nie rażące, chyba że ślepy jestem.

System Windows 10 Pro x64
i TYLKO 4 GB ram, reszta podzespołów już jest "lepsiejsza".
a zużycie RAM przez KSP wynosi mi 1,1-1,7 GB, tylko nie wiem czy to wszystko bo jeszcze mam coś takiego jak "System i skompresowana pamięć" który naprawdę pomaga, co zauważyłem grając np. w kosmicznie obciążający mocno zmodowany Cities Skylines. Gra przednia! polecam
« Ostatnia zmiana: Czw, 02 Cze 2016, 14:29:13 wysłana przez Wielki Piotr »

Czw, 02 Cze 2016, 23:08:19
Odpowiedź #431

Offline Bill2462

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 284
  • Reputacja: 38
    • Zobacz profil
A mnie zastanawia czemu SQUAD nie wpadł jeszcze na pomysł poprawienia tekstur planet. Przecież połowa planet to pustynie na których nic nie ma. Można przejechać po nich setki kilometrów kładąc telefon na klawiszu W i łazik się nie przewróci ( choć to zależy też od konstrukcji łazika) . Z resztą nic się przez to nie traci, oglądanie płaskiego terenu  i ewentualnie co jakiś czas jakiegoś wzniesienia nudzi się już po minucie. Oczywiście są ciekawe miejsca jak kanion na Dresie czy piramida na dunie ale to tylko pojedyncze miejsca które warto zobaczyć.  Do przemodelowania planet można wykorzystać narzędzia proceduralne. Tak przemodelowano Mun. Czyli można. Czemu więc nie zrobią tego z innymi planetami?!

Ale to  pewnie dlatego, że przeciętny użytkownik tej gry ograniczy się do wysłania misji na Mun, minmus i ewentualnie na słońce a potem gra wyląduje na półce ( a właściwie w Windowsowskim lub Linuxowskim Koszu). Więc się im nie opłaca bo hajs i tak płynie.

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #431 dnia: Czw, 02 Cze 2016, 23:08:19 »

Czw, 02 Cze 2016, 23:22:03
Odpowiedź #432

Offline angorek

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 520
  • Reputacja: 35
    • Zobacz profil
Obstawiam że do tej pory było to średnio możliwe. Wcześniej mieliśmy limit jakieś 3.6GB RAM. Teraz gdy limitów nie ma, można brać się do roboty ale znając ich tempo to pewnie zobaczymy nowe planety w 2018 roku, o ile w ogóle.
Mun może i jest generowany proceduralnie, ale i tak nic na nim nie ma, ot podziurawiona szara kulka. Przydałyby się jakieś wąwozy, jaskinie, rzeki w których woda (lub coś innego) płynie zamiast stać w miejscu, gejzery, wulkany.. Może chociaż zrobić by głupie kamienie nie były "duchami" i dało się w nie przywalić. Aktualnie niestety planety są bardzo gładkie, i praktycznie wszędzie da się dojechać.
Chłopaki od scatterera odwalili kawał dobrej roboty z wodą, może i za powierzchnie się wezmą ?

 
Pozdrawiam Daniel
rakiety.org.pl In thrust we trust !

Czw, 02 Cze 2016, 23:36:53
Odpowiedź #433

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Prędzej przemodelowania planet to bym się spodziewał od moderów, niż od Squadu.

A potrzebują tego naprawdę. Co niektórym planetom to by się przydało przemodelowanie:
Moho - nie lądowałem na nim za często, więc się nie wypowiem
Eve - jeszcze jako tako jest znośna
Kerbin - ten jest całkiem w porządku
Duna - tutaj jest dramat. Moim zdaniem Duna najbardziej potrzebuje przemodelowania. Tereny w większości mało ciekawe, pustynie z paroma wzniesieniami.
Dres - poza kanionem też mało ciekawy teren
Jool - no to jest gazowy olbrzym, więc ciężko mówić o powierzchni. Jednak jego księżycom by się przydało. Właściwie to Tylo najbardziej, bo Vall jest całkiem znośny dla mnie, a Laythe też jest całkiem niezły
Eeloo - tutaj też jest źle. Za proste tereny.

Obecnie z planet, moim zdaniem, najlepiej prezentuje się Kerbin. A z księżyców Mun. Jak już pisałem, najbardziej przydałoby się Dunie - w większości ma nudne i nieciekawe tereny.

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #433 dnia: Czw, 02 Cze 2016, 23:36:53 »

Pią, 03 Cze 2016, 00:05:08
Odpowiedź #434

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Gdybym tak dostał narzędzia.... czyli 20 rodzajów wzniesień (coś w stylu fotki z marsa powyżej), które można skalować i obracać, "pędzel" do nakładania tekstur, oraz taki do zmieniania wysokości, to bym kurde sam te planety wymodelował. Jest cała masa gier, w których można modelować w prosty sposób teren, szkoda, że czegoś takiego nie ma do ksp.

 

[Wersja aktualna] KSP 1.2

Zaczęty przez Sobol

Odpowiedzi: 62
Wyświetleń: 30251
Ostatnia wiadomość Wto, 07 Mar 2017, 19:23:41
wysłana przez Robson
[Wersja aktualna] KSP 1.3

Zaczęty przez JackRyanPL

Odpowiedzi: 17
Wyświetleń: 12591
Ostatnia wiadomość Pią, 02 Cze 2017, 23:58:41
wysłana przez JackRyanPL
[Wersja aktualna] KSP 1.0

Zaczęty przez Kadaf

Odpowiedzi: 240
Wyświetleń: 93777
Ostatnia wiadomość Śro, 24 Cze 2015, 19:21:09
wysłana przez JackRyanPL
Wersja 1.6

Zaczęty przez bethamest

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 4906
Ostatnia wiadomość Czw, 27 Gru 2018, 17:32:50
wysłana przez kuhan2006
Wersja 1.4.1

Zaczęty przez wbielak

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 7295
Ostatnia wiadomość Pon, 28 Maj 2018, 00:22:14
wysłana przez grabek77