• [Wersja aktualna] KSP 1.1.3 5 3
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3  (Przeczytany 104489 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Pią, 15 Maj 2015, 14:16:02
Odpowiedź #15

Offline Diakon

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 373
  • Reputacja: 14
    • Zobacz profil
Ten dual core  i 2gb RAM, przyznam się bez bicia, że to ja.


Pomogłem? Kliknij "Pomógł". Taka mała rzecz, a cieszy.

Sob, 16 Maj 2015, 21:13:35
Odpowiedź #16

Offline HAL9000

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 11
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Powiem wam ze mam doświadczenia z grą która właśnie przeszła na unity 5 - prawie dwukrotnie większa liczba klatek, wiec coś w tym jest.

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #16 dnia: Sob, 16 Maj 2015, 21:13:35 »

Wto, 19 Maj 2015, 12:43:14
Odpowiedź #17

Offline Kazze

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Obliczenia PhysX są wykonywane na GPU konkretnie nVidii (Radeony tego nie wspierają) albo na CPU (jeśli właśnie mamy Radeona ;).
Oczywiście obliczenia PhysX na GPU są dużo bardziej wydajne niż na CPU jednak pochłaniają pewne zasoby karty graficznej (konkretnie jednostki cieniujące i pamięć ram na karcie) które już nie są przeznaczone na generowanie grafiki.

Jednak takie rozwiązanie w Kerbalach było by zbawieniem :D

Wto, 19 Maj 2015, 12:51:41
Odpowiedź #18

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 340
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Czyli o ile dobrze rozumiem, użytkownicy radeonów, do których należę, nie odczują żadnej różnicy między aktualną wersją unity, a przyszłą, czy tak?

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #18 dnia: Wto, 19 Maj 2015, 12:51:41 »

Wto, 19 Maj 2015, 13:22:39
Odpowiedź #19

Offline Kazze

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Moim zdaniem różnica w odczuciach tych co mają Radeony albo nVidie będzie identyczna dla wszystkich ;)
Z tego co wyczytałem różnica polega na tym że aktualny Physx 2.8 w tej wersji Unity może być obsługiwany przez jeden rdzeń CPU, a w wersji 3.3 będzie wspierał obliczenia na kilku rdzeniach CPU.
Jednak wszystko zależy od programistów :)

Wto, 19 Maj 2015, 17:02:11
Odpowiedź #20

Offline Wielki Piotr

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 237
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Piszcie ludziska więcej informacji jak macie.
Większa wydajność w KSP stwarza dla mnie całkowicie nowe możliwości. :D :D :D
Już wyczekiwałem na "Take on Mars" i "Race to Mars" gdyż w KSP z moją paczką modów nie dało się komfortowo grać (niewiele brakuje). A bez modów to nie ma co robić, gra jest za uboga. Ale i tak, widzę z wersji na wersję jest lepiej.
Komputer:
Intel Core i5-2400
4GB ram
Radeon 6800

Ale mogli by dopracować wersję 64 i "uwolnić" ten limit ram z okowów niewoli
« Ostatnia zmiana: Wto, 19 Maj 2015, 17:07:25 wysłana przez Wielki Piotr »

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #20 dnia: Wto, 19 Maj 2015, 17:02:11 »

Śro, 20 Maj 2015, 12:24:49
Odpowiedź #21

Offline angorek

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 520
  • Reputacja: 35
    • Zobacz profil
Nowy Devnote !:


Tytuł : Back to Work

Felipe (HarvesteR) : Chwali się że zaczynają przenosić grę na Unity 5, i jakie możliwości on stwarza. Narzeka na zmiany w kodzie, że musiał napisać 700 linijek tekstu by asteroidy działały bla bla bla... i tak 99% osób tego nie rozumie :D Będzie też przebudowa UI, każdy przycisk, okienko itd. będą odnawiane, i dostosowane do nowego stylu Unity. Edytor Unity pracuje od teraz w 64 bitach więc jest szansa na powrót tej wersji gry i jej stabilną pracę. Dodatkowo Unity stworzyło wypaśny edytor audio, i czeka ich odświeżanie ścieżek dźwiękowych, więc jest szansa że w końcu będziemy mieli porządny ryk silników :D

Alex (aLeXmOrA) : Tydzień imprezował w Mexico City, zajmował się też KerbalEDU.

Marco (Samssonart): Pomagał Alexowi, i sprawdzał tutoriale.

Daniel (danRosas): Przygotował dwa modele Valentiny do wydruku w Shapeways.. (serio ? )

Jim (Romfarer): Wrócił do Europy. Podczas pobytu w Meksyku, imprezowali, skakali ze spadochronem itd...

Max (Maxmaps): Również imprezy. Teraz wziął się za rozplanowanie pracy, by przyśpieszyć powstanie Multiplayera.

Ted (Ted) : Ma egzaminy.

Rogelio (Roger) : Imprezował... Wyczyścił komputer, i dodał parę propozycji na nowe modele, ale oczywiście nie do gry a do Shapeways :)

Kasper (KasperVld) : Pierdoły. Zmaga się jetlagiem po powrocie, i coś tam o fanartach..

Oryginał :

Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.
« Ostatnia zmiana: Śro, 20 Maj 2015, 14:38:12 wysłana przez angorek »
Pozdrawiam Daniel
rakiety.org.pl In thrust we trust !

Śro, 20 Maj 2015, 12:50:13
Odpowiedź #22

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Spodziewajcie sie bajzlu z modami godnego 0.23.5
« Ostatnia zmiana: Śro, 20 Maj 2015, 12:53:42 wysłana przez Drangir »
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #22 dnia: Śro, 20 Maj 2015, 12:50:13 »

Śro, 20 Maj 2015, 13:51:12
Odpowiedź #23

Offline Diakon

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 373
  • Reputacja: 14
    • Zobacz profil
A tak z ciekawości, spytam się, czym jest ten cały Shapeways?


Pomogłem? Kliknij "Pomógł". Taka mała rzecz, a cieszy.

Śro, 20 Maj 2015, 14:05:13
Odpowiedź #24

Offline Robson

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 418
  • Reputacja: 22
    • Zobacz profil
    • Opowieści Kerbali
Jest to amerykańska firma, świadcząca usługi druku 3D on-line.
Robson Kerman - Profesor Orbitologii Teoretycznej. Zabójca Piwo Grillsa Kermana zwanego Niedźwiedziem z Eve.
Jego oficjalnym guru jest Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ - budowniczy wspaniałych części rakiet.

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #24 dnia: Śro, 20 Maj 2015, 14:05:13 »

Śro, 20 Maj 2015, 14:23:25
Odpowiedź #25

Offline ShookTea

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 20
  • WIENIAWA!
    • Zobacz profil
Alex nie napisał, że wrócił z Meksyku, tylko że po imprezie w Mexico City wrócił do pracy. Oni chyba mają siedzibę w Distrito Federal, hę?
Co to za pedał? Co to za biedak? ShookTea skończył się na Projekt Jool!

Śro, 20 Maj 2015, 15:28:39
Odpowiedź #26

Offline KebabKerman

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 137
  • Reputacja: 4
  • Jeśli Kebab lubi kebaby jest gejem czy kanibalem?
    • Zobacz profil

Cytuj
Trzeba wyjaśnić, że zbliża się w tym tygodniu 1.0.3. Bez Unity 5. Wy dzikusy.
Może nie o 1.1, ale niedługo będzie 1.0.3
Kebab Space Agency - Naszym paliwem są pierdy po ostrych kebabach!

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #26 dnia: Śro, 20 Maj 2015, 15:28:39 »

Sob, 23 Maj 2015, 12:04:01
Odpowiedź #27

Offline Madrian

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 243
  • Reputacja: 15
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
... , że musiał napisać 700 linijek tekstu by asteroidy działały bla bla bla... i tak 99% osób tego nie rozumie :D ...

A tych 700 linijkach tekstu, to pewnie było podanie o podwyżkę i jego uzasadnienie. A reszta to krókie ultimatum" - jak się nie zgodzicie, to nie poprawię asteroid... :D

Wto, 02 Cze 2015, 23:23:11
Odpowiedź #28

Offline Wielki Piotr

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 237
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Wyszła wersja 1.0.3 czy pracują na docelową 1.1?

Edycja: Mamy już wersję 1.0.3
Teraz czekamy na 1.1
« Ostatnia zmiana: Wto, 23 Cze 2015, 14:58:19 wysłana przez Wielki Piotr »

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #28 dnia: Wto, 02 Cze 2015, 23:23:11 »

Czw, 02 Lip 2015, 22:49:02
Odpowiedź #29

Offline baalnamib

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 147
  • Reputacja: 45
  • A może zbudujemy wielkiego, drewnianego borsuka?
    • Zobacz profil
Dać się pochłonąć Wieśkowi i GTA, a Devnoty jak widzę poszły się jeździć:

Phelipe (HarvesteR):
- pracują nad kołami, prace postępują nie tak szybko jak by się spodziewał, bredzi o animacjach ich wysuwania/wsuwania i o skryptowaniu zawieszenia
- naprawił błąd związany ze spawnem pojazdu podczas launchu. (chodzi o błąd, gdy łaziki lub samoloty podczas wczytywania fizyki nieraz dziwacznie się zachowywały na launchpadzie lub pasie startowym - zapadanie się ich itp.)


Mike (Mu):
- kontynuuje prace nad UI


Marco (Samssonart):
- chrzandolenie o dostępności 1.0.4 we wszystkich sklepach (Amazon się bunci)


Daniel (danRosas):
- zrobił grafikę na Dzień Asteroid
- ogólnie jakieś poprawki graficzne: topografia, tekstury czy shader'y

Jim (Romfarer):
- Wciągał GUI R&D na standardy Unity 5. Cieszy japę, bo nie musi pisać już ogromu skryptów by wygląd drzewka i ogólnie tego działu gry wyglądał, bo silnik posiada wbudowane w siebie narzędzia do tego

Max (Maxmaps):
- wrócił z urlopu w Kanadzie, coś bredzi, ze kolejne DN będą bardziej mięsiste. :P
(Kłamie, nie był w Kanadzie, inaczej by w wypowiedzi pojawiło się "sorry" albo "excuse me" albo "apologize")

Ted:
- nic wartościowego (jak zwykle prócz tego, że obronił BS - licencjat)

Kasper (KasperVId):
- jak Ted... wykształciuch

Bob (Roverdude) i Brian (Arsonide) :
- pracowali razem nad modem z Asteroid Day

Jak zwykle:
Cytuj
Jak coś z...łem, pominąłem to let mi noł

Ode mnie:
Skrót ostatniego wpisu Squadu (ogólnie miałem napisać w nocy ze wtorku na środę, ale po wcześniejszej nie przespanej nocy spędzonej i dniu potem w pracy tak jakoś nie wyszło, a potem się nie chciało)

Jestem ciekaw, czy będzie można wkrótce zmusić KSP do odpalenia się pod DX12 (Unity 5 bangla z tym API); wątpię jednakże, że coś pomoże to przy Kerbalach, jak obliczenia gry głównie spadają na CPU, a GPU nawet się nie poci (w Kerbalach często mój leciwy Fermi chodzi na ćwierć gwizdka). Zadaniem dla meksów bardziej jest upilnowanie, by po przesiadce na U5 wykorzystali w pełni do co ten silnik oferuje, m.in. lepsze wykorzystywanie zasobów.
Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.

– Mein Hund hat keine Nase!
– Und wie riecht er dann?
– Schrecklich!

 

[Wersja aktualna] KSP 1.3

Zaczęty przez JackRyanPL

Odpowiedzi: 17
Wyświetleń: 3263
Ostatnia wiadomość Pią, 02 Cze 2017, 23:58:41
wysłana przez JackRyanPL
[Wersja aktualna] KSP 1.0

Zaczęty przez Kadaf

Odpowiedzi: 240
Wyświetleń: 48044
Ostatnia wiadomość Śro, 24 Cze 2015, 19:21:09
wysłana przez JackRyanPL
[Wersja aktualna] KSP 1.2

Zaczęty przez Sobol

Odpowiedzi: 62
Wyświetleń: 11184
Ostatnia wiadomość Wto, 07 Mar 2017, 19:23:41
wysłana przez Robson
Wersja 1.4.1

Zaczęty przez wbielak

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 851
Ostatnia wiadomość Pon, 28 Maj 2018, 00:22:14
wysłana przez grabek77
[BLOG] Wersja Beta bardziej niż kiedykolwiek – Przyszłość KSP

Zaczęty przez ingwden

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 1211
Ostatnia wiadomość Pią, 31 Paź 2014, 12:42:30
wysłana przez ingwden