Autor Wątek: [Wersja aktualna] KSP 1.0  (Przeczytany 48000 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Pon, 27 Kwi 2015, 19:31:00

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 340
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
W tej chwili, o godzinie 19:20 dwudziestego siódmego kwietnia Roku Pańskiego 2015 wyszła w końcu długo oczekiwana wersja finalna naszej ulubionej gry!
Pozwalam więc sobie założyć wątek, w którym będziemy wylewać gorzkie żale i zachwycać się nowymi rozwiązaniami.

Zapraszam!
« Ostatnia zmiana: Czw, 04 Cze 2015, 02:55:16 wysłana przez Raynus »

Pon, 27 Kwi 2015, 19:57:43
Odpowiedź #1

Offline ShookTea

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 20
  • WIENIAWA!
    • Zobacz profil
Yes, yes, yes.

Pierwsze spostrzeżenia, o których wcześniej nie wiedziałem (lub wiedziałem, ale zapomniałem)

Na liście zapisów wyświetla się znacznie więcej informacji.


Dają nam 3 kontrakty "domyślne", które są aktywne zaraz po utworzeniu nowego zapisu.
Co ciekawe, są to te kontrakty na "rekordy", lecz nie tylko wysokości, ale także odległości w poziomie oraz prędkości. Oprócz tego, nabijając jeden taki rekord, automatycznie wskakuje kolejny.
W ciągu jednej misji, po pobiciu rekordu "150 m/s" dostałem od razu na 300 m/s, który wykonałem jeszcze w tej samej misji.

Gud Dżab. Wreszcie odróżnienie kontraktów od rekordów świata, które były jeszcze w 0.90 strasznie wkurzające.



Drzewko technologiczne jest WOW.


Wincyj bab niż chłopa. Łysy z Brazzers rekomenduje.


Dwie nowe strategie. Jedna (o ile dobrze zrozumiałem) natychmiastowo sprzedaje naukę, a druga reputację.


« Ostatnia zmiana: Pon, 27 Kwi 2015, 20:13:00 wysłana przez ShookTea »
Co to za pedał? Co to za biedak? ShookTea skończył się na Projekt Jool!

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« Odpowiedź #1 dnia: Pon, 27 Kwi 2015, 19:57:43 »

Pon, 27 Kwi 2015, 20:35:04
Odpowiedź #2

Offline rafal3920

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 379
  • Reputacja: 10
    • Zobacz profil
Najlepsza jest i tak nowa fizyka! Szarpie kamerą i statkiem przy dużych przeciążeniach, działa ogólnie lepiej. Wchodzenie w atmosferę: cudo. No i albo mi się zdaje, albo bardzo poprawili wybuchy. Aż chce się krzyknąć "ALE J***O!"

Przepraszam za błędy językowe, złą odmianę itd... Często piszę z telefonu, a tam mam kiepski autotekst

Pon, 27 Kwi 2015, 20:47:08
Odpowiedź #3

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 340
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Bardzo wstępny lot przyniósł mi niemałe zaskoczenie. Zniknął magiczny opór powietrza na małych pułapach, więc niewielki odrzutowiec osiąga błyskawicznie chore prędkości. I na jednym wlocie powietrza wchodzi na prawie 30 km. Za to tam robią się problemy z silnikiem, bo nie ciągnie, chociaż jeszcze ma powietrze. Ciekawe jak się będzie SSTO budowało...

Fajne to kiwanie kamerką z jednej, ale z drugiej może utrudniać trzymanie kursu. Tak czy owak nieźle póki co :)

[Post scalony: Pon, 27 Kwi 2015, 20:55:00]
Hm, coś mi nie pasuje z mocą silnika. Na turbojecie dobiłem do 717 kN ciągu i nie przestawała moc wzrastać aż do eksplozji samolotu.... Czyżby zneutralizowali zaskakujący opór powietrza dając nieskończony ciąg czy co?

« Ostatnia zmiana: Pon, 27 Kwi 2015, 20:55:00 wysłana przez Kadaf »

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« Odpowiedź #3 dnia: Pon, 27 Kwi 2015, 20:47:08 »

Pon, 27 Kwi 2015, 21:01:06
Odpowiedź #4

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Wkońcu, ta wersja KSP jest poprostu boska:
1. Lekko przezroczysty navball, wygląda super
2. Spadochrony działają na jadących pojazdach, wkońcu bez modów można montować do samolotów spadochrony hamujące
3. Nowe części super, fajny mały dopalacz i ładne wnętrza kokpitów
4. Ulepszona fizyka i aerodynamika, super
5. Surowce, to na co wszyscy chyba czekali odkąd Squad o tym napomknął
6. Fajne nowe kółka
7. No i owiewki oczywiście  :D

Ogólnie najlepszy update KSP, jaki widziałem, jak nie ma rażących bugów(a nie powinien mieć, bo to 1.0 wkońcu) to update poprostu czadowy.

Pon, 27 Kwi 2015, 21:03:16
Odpowiedź #5

Offline MCpiroman

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 24
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
@Kandaf

Mam podobny problem, tyle że z dwoma silnikami. Są symetrycznie koło siebie, mała wysokość, jeden ma moc 600+ i rośnie, a drugi dobija do jakieś magicznej granicy w okolicach 300 coś i po chwili się wyłącza z powody braku powietrza, którego jest cała masa.

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« Odpowiedź #5 dnia: Pon, 27 Kwi 2015, 21:03:16 »

Pon, 27 Kwi 2015, 21:08:39
Odpowiedź #6

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Nie wiem co więcej napisać, bo tak samo jak koledzy nade mną zachwycam się nową wersją. 11/10. Każdy aspekt w pojedynkę, jak i w całości daje zarąbisty efekt.

Pon, 27 Kwi 2015, 21:20:03
Odpowiedź #7

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 340
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Mów za siebie Ryan, mów za siebie. Znalazłem już dwa bugi.

Pierwszy - ciąg zero, a silnik się świeci jakby szedł na pełnej mocy.


Drugi - airspeed o 100 m/s wyższe niż prędkość realna względem powierzchni. To jest 300 na godzinę różnicy.


Póki co wiem jedno, moje SSTO nigdzie nie zalecą, ponieważ tam gdzie w 0.90 miały największe kopnięcie, czyli w okolicach dwudziestu kilku kilometrów, te nowe mają moc... zero.

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« Odpowiedź #7 dnia: Pon, 27 Kwi 2015, 21:20:03 »

Pon, 27 Kwi 2015, 21:28:01
Odpowiedź #8

Offline Robson

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 418
  • Reputacja: 22
    • Zobacz profil
    • Opowieści Kerbali
Ha ha ha ha ha ha:)
Aż chciało by się napisać: A NIE MÓWIŁEM?
Robson Kerman - Profesor Orbitologii Teoretycznej. Zabójca Piwo Grillsa Kermana zwanego Niedźwiedziem z Eve.
Jego oficjalnym guru jest Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ - budowniczy wspaniałych części rakiet.

Pon, 27 Kwi 2015, 21:38:43
Odpowiedź #9

Offline KubaAseph

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 230
  • Reputacja: 17
  • 卐卐卐卐卐卐卐
    • Zobacz profil
Airspeed jest od kilku wersji, chyba dlatego, że tępy model wlotu bez prędkości nie pobiera powietrza więc mu sztucznie dodają.

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« Odpowiedź #9 dnia: Pon, 27 Kwi 2015, 21:38:43 »

Pon, 27 Kwi 2015, 21:39:05
Odpowiedź #10

Offline MarQx

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 95
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
@Kadaf, airspeed już we wcześniejszych wersjach pokazywało o 100m/s większe
Asrock B85 Pro4, Core i5 4440 4x3,1GHz, 16GB DDR3, RAdeon R7 260x 2Gb

Pon, 27 Kwi 2015, 21:41:18
Odpowiedź #11

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Czy ja wiem, czy są to bugi utrudniające rozgrywke... Ten silnik to poza efektem wizualnym w niczym chyba nie przeszkadza, air speed też chyba mocno nie przeszkadza(no i był podobno wcześniej już), a co do SSTO, to mamy nową aerodynamikę, więc teraz trzeba robić to chyba inaczej. Nie wiem, bo nie jestem ekspertem od SSTO. Ale wahadłowce wkońcu mogą być realne:
« Ostatnia zmiana: Pon, 27 Kwi 2015, 21:43:00 wysłana przez kamils096 »

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« Odpowiedź #11 dnia: Pon, 27 Kwi 2015, 21:41:18 »

Pon, 27 Kwi 2015, 21:48:42
Odpowiedź #12

Offline Hasuviel

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 22
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Co tu dużo mówić...

Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

Tak ma być?

Pon, 27 Kwi 2015, 21:49:51
Odpowiedź #13

Offline ShookTea

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 20
  • WIENIAWA!
    • Zobacz profil
I pierwsza śmierć w 1.0.

Jebediah wracał z misji "Fly by Mun".
Nie zdołałem obrócić się tyłem do ruchu i przy wejściu w atmosferę osłona mi nic a nic nie pomogła.
Było wielkie bum.
Było zgrzytanie zębów (bo kasa jest, ale nauki nie ma).

Było ∞/10 za tak niezwykle wczesną śmierć Jeba.

@up coś musiałeś popsuć :P
Co to za pedał? Co to za biedak? ShookTea skończył się na Projekt Jool!

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« Odpowiedź #13 dnia: Pon, 27 Kwi 2015, 21:49:51 »

Pon, 27 Kwi 2015, 21:51:41
Odpowiedź #14

Offline Hasuviel

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 22
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Nie mam pojęcia co, bo wszystkie stare mody już wyrzucone ;)

 

[Wersja aktualna] KSP 1.3

Zaczęty przez JackRyanPL

Odpowiedzi: 17
Wyświetleń: 3257
Ostatnia wiadomość Pią, 02 Cze 2017, 23:58:41
wysłana przez JackRyanPL
[Wersja aktualna] KSP 1.1.3

Zaczęty przez JackRyanPL

Odpowiedzi: 518
Wyświetleń: 104430
Ostatnia wiadomość Pią, 02 Wrz 2016, 19:29:34
wysłana przez Drangir
[Wersja aktualna] KSP 1.2

Zaczęty przez Sobol

Odpowiedzi: 62
Wyświetleń: 11164
Ostatnia wiadomość Wto, 07 Mar 2017, 19:23:41
wysłana przez Robson
Wersja 1.4.1

Zaczęty przez wbielak

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 835
Ostatnia wiadomość Pon, 28 Maj 2018, 00:22:14
wysłana przez grabek77
[BLOG] Wersja Beta bardziej niż kiedykolwiek – Przyszłość KSP

Zaczęty przez ingwden

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 1210
Ostatnia wiadomość Pią, 31 Paź 2014, 12:42:30
wysłana przez ingwden