Kerbal Space Program Forum | Polska Społeczność Gry
Ogólne => Aktualności => Wątek zaczęty przez: ShookTea w Śro, 05 Paź 2016, 17:46:19
-
https://www.reddit.com/r/KerbalSpaceProgram/comments/55vozd/theres_no_easy_way_to_say_this/
Z dnia na dzień studio opuszcza absolutna większość pracowników:
Mike (Mu)
Bill (Taniwha)
Nathanael (NathanKell)
Sébastien (Sarbian)
Jim (Romfarer)
Brian (Arsonide)
Chris (Porkjet)
Nathan (Claw)
Jedyni, którzy pozostali, to Roverdude, Nightinggale, Uomocapra i Alejandro (menedżer projektu, następca Filipe).
R.I.P. (*)
-
Można się zapisać jak ktoś chce, podstawowy warunek biegła znajomość hiszpańskiego. I właśnie dlatego nie znajdą nowych ludzi.
-
No i miałem rację, niestety. Tak jak przypuszczałem, praca w Squadzie nie należała do przyjemności. Natrafiłem na zapis mówiący o tym, że tryb pracy sięgał 16 godzin na dobę, a wszystko to za 2400 dolców miesięcznie. To są bardzo, ale to bardzo marne pieniądze. Czyli dzieje się to samo, co spotkało kiedyś mnie w pewnym czasopiśmie. Cała redakcja powiedziała właścicielowi wydawnictwa nara, ponieważ był on absolutnie nieskończonym kretynem.
.................
Teraz uważniej przeczytałem, ile tam się zarabiało... Nie miesięcznie 2400, tylko rocznie...
https://www.develop-online.net/news/squad-devs-blast-kerbal-space-program-studio-for-high-crunch-and-low-pay/0220059
Noo ładnie...
-
To dotyczy dyrektora grupy medialnej, nie programisty/grafika. Ale fakt, Squad zachowywał się podle wobec swoich pracowników. Oraz zwykłych ludzi cenzurując oficjalne forum.
A co do ich odejścia. Nie dziwi mnie to, kiedyś musieli zakończyć prace nad grą. Wypuścili pełną wersję, jeden większy update, data publikacji drugiego zbliża się wielkimi krokami. Pozostaje podziękować im za stworzenie świetnej gry, lub świetnej podstawy którą potem udoskonalali moderzy
Data premiery 1.2 to 11 października.