Autor Wątek: KSP 0.18.4 OUT!  (Przeczytany 19717 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Pią, 15 Lut 2013, 09:53:45

Offline norbi1999

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 94
  • Reputacja: 2
  • Potrzebny komuś producent muzyczny?? :) YouTube
    • Zobacz profil
Najnowsza wersja Kerbali wyszła!!!!
==================================== v0.18.4 RC3

Bug Fixes and Tweaks:

* Fixed the latest version checking.
* Fixed some places that were using an old and inaccurate value for the vessel's G-force, preventing entering warp sometimes.
* Fixed an issue which caused DAE model loading to fail.


==================================== v0.18.4 RC2

Bug Fixes and Tweaks:

* Fixed an issue where controls could become locked when switching focus out of a dead uncontrollable vessel.
* Fixed a collision issue with the large RCS Tank.
* Fixed a transparency issue with smoke FX and explosions.
* Boarding a vessel from EVA no longer toggles the SAS on the vessel.
* The VAB and SPH now show decoupler ejection forces on the part stats.
* Fixed a few typos on part descriptions and tutorials.
* Increased Jool's rotating frame threshold altitude to prevent entering its atmosphere with the rotating frame disabled.
* Fixed an issue with the UI background not scaling correctly on the SPH.
* Fixed winglet colliders.
* Fixed EVA light orientations.
* Updated Copyright dates.
* Fixed vab transparency issue.
* Fixed Explosion Shader Transparency issues.
* Fixed Part Actions being clickable if Time Warp was engaged while the Action UI was already up.

==================================== v0.18.4 RC1

New:

* Ported the game over to Unity 4. Expect improved performance.
* Added a new stock spaceplane: The Ravenspear Mk4.

Bug Fixes and Tweaks:

* Fixed some buttons not being locked out properly on the Tracking Station and possibly other scenes.
* The Staging Stack now automatically scrolls back into view if a staging operation sends it off screen.
* Stage groups and icons now accurately follow the mouse when dragging.
* Fixed some UI controls and keys being responsive during pause.
* Fixed some sounds (mainly voices) being affected by 3D effects when they shouldn't.
* Fixed an issue when going in and out of Map View after crashing the ship.
* Fixed the EVA map icons not showing.
* Fixed the planetary terrain not starting up properly sometimes.
* Fixed the error messages when exiting the game from the flight scene.
* Added a bad name filter for the Kerbal name generator.
* Fixed issues with the popup dialogs that allowed them to spawn a massive number of duplicates.
* Parts on the parts list no longer show the author on their tooltips (that broke immersion).
* Flight basics tutorial now requires player to set throttle to max before finishing the tutorial (and launching).
* fixed the non-persistent StateName field on MunFlight Tutorial.

Post scalony: Pią, 15 Lut 2013, 09:58:39
Nic ciekawego
« Ostatnia zmiana: Pią, 15 Lut 2013, 09:58:39 wysłana przez norbi1999 »

Pią, 15 Lut 2013, 11:36:25
Odpowiedź #1

Offline Raynus

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 501
  • Reputacja: 17
    • Zobacz profil
W praktyce same fixy. To bardziej patch, nie update.

Reklama

Odp: KSP 0.18.4 OUT!
« Odpowiedź #1 dnia: Pią, 15 Lut 2013, 11:36:25 »

Pią, 15 Lut 2013, 14:30:06
Odpowiedź #2

Offline Ar3k

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 160
  • Reputacja: 13
    • Zobacz profil
Hehe, widzisz Zerdzio, jednak miałem rację ;P

Edit: Raynous, bo to JEST patch, a nie update. Update to będzie 0.19.
« Ostatnia zmiana: Pią, 15 Lut 2013, 14:32:10 wysłana przez Ar3k »

Pią, 15 Lut 2013, 15:31:53
Odpowiedź #3

Offline rafal3920

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 379
  • Reputacja: 10
    • Zobacz profil
Po update działają save-y i mody?

Przepraszam za błędy językowe, złą odmianę itd... Często piszę z telefonu, a tam mam kiepski autotekst

Reklama

Odp: KSP 0.18.4 OUT!
« Odpowiedź #3 dnia: Pią, 15 Lut 2013, 15:31:53 »

Pią, 15 Lut 2013, 16:18:34
Odpowiedź #4

Offline Raynus

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 501
  • Reputacja: 17
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Hehe, widzisz Zerdzio, jednak miałem rację ;P

Edit: Raynous, bo to JEST patch, a nie update. Update to będzie 0.19.
Cytuj
To bardziej patch, nie update.

Pią, 15 Lut 2013, 16:42:23
Odpowiedź #5

Offline TrippleSaid

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 128
  • Reputacja: 2
    • Zobacz profil
Czuje się za przeproszeniem ,,wyru*****'' przez twórców, tak fajnie zapowiadali pół miesiąca temu na forum 18.4 a tu dali tylko silnik i fixy. Idę grać w Dayz. I mam nadzieję że moderator nie da warna za za ocenzurowane prawidłowo przekleństwo.

Reklama

Odp: KSP 0.18.4 OUT!
« Odpowiedź #5 dnia: Pią, 15 Lut 2013, 16:42:23 »

Pią, 15 Lut 2013, 17:53:40
Odpowiedź #6

Offline rafal3920

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 379
  • Reputacja: 10
    • Zobacz profil
W 18.4 miał być sam silnik, a dopiero w 19 dojdzie reszta, najpierw naucz się czytać a potem wyzywaj.

Przepraszam za błędy językowe, złą odmianę itd... Często piszę z telefonu, a tam mam kiepski autotekst

Pią, 15 Lut 2013, 18:17:58
Odpowiedź #7

Offline TrippleSaid

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 128
  • Reputacja: 2
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
W 18.4 miał być sam silnik, a dopiero w 19 dojdzie reszta, najpierw naucz się czytać a potem wyzywaj.
byłeś i czytałeś przynajmniej jedną rzecz na forum kerbali na temat tego update'u? Mieli dodać nową planetę a dali nam silnik który dla mnie jest wielkim jajcem.

Reklama

Odp: KSP 0.18.4 OUT!
« Odpowiedź #7 dnia: Pią, 15 Lut 2013, 18:17:58 »

Śro, 20 Lut 2013, 21:59:20
Odpowiedź #8

Offline Sas

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 8
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Ja na razie zostaję przy 0.18.2 bo próbowałem zrobić statek a tu fail bo nie da się niczego dołączyć do bocznych decouplerów  :-\ Z tą obsługą wielordzeniowych procesorów też im nie wyszło bo mam Phenom II X4 945 i nie ma żadnej różnicy w wydajności między Unity 3 a 4.
Moje dokonania w KSP: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Cotygodniowa dawka Kerbali:


Czw, 21 Lut 2013, 06:13:45
Odpowiedź #9

Offline rafal3920

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 379
  • Reputacja: 10
    • Zobacz profil
spróbuj je dołączać patrząc z góry, mnie się udało!

Przepraszam za błędy językowe, złą odmianę itd... Często piszę z telefonu, a tam mam kiepski autotekst

Reklama

Odp: KSP 0.18.4 OUT!
« Odpowiedź #9 dnia: Czw, 21 Lut 2013, 06:13:45 »

Czw, 21 Lut 2013, 14:06:23
Odpowiedź #10

Offline Jebediah

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 128
  • Reputacja: 9
  • SHIT JUST GOT REAL
    • Zobacz profil
Myślałem, że to przez te mody, o których wczoraj pisałem. Bo nawet nie odpalałem bez modów, tylko od razu je zapakowałem.
Połączyć się da, tylko trzeba to zrobić tak, żeby dana część od razu "wskoczyła" na decoupler.
Tzn. jak trzymamy część, nie dotykamy nią żadnych innych części tylko od razu decoupler.
Trzeba to robić z boku, albo jak pisze Rafał z góry/dołu.

Nie, 24 Lut 2013, 19:45:09
Odpowiedź #11

Offline Reinicke

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 61
  • Reputacja: 1
  • Konstruktor bez zdolności, ale z ambicjami.
    • Zobacz profil
Miło, że już teraz dali nowy silnik do gry. Rozumiem, że teraz Kerbale będą rzucone nie tylko na RAM, ale też na procesor? Jeszcze łatki nie ściągnąłem, zaraz to zrobię. Czy jeśli odpowiedź jest zgodna z moim pytaniem, to szybciej śmiga?
Jeśli kiedykolwiek niechcący urażę kogoś to proszę wybaczyć. Będę się starał tak więcej nie zrobić.
_____________________________________________________

Reklama

Odp: KSP 0.18.4 OUT!
« Odpowiedź #11 dnia: Nie, 24 Lut 2013, 19:45:09 »

Nie, 24 Lut 2013, 20:11:10
Odpowiedź #12

Offline Zerdzio

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 279
  • Reputacja: 6
  • Be Happy
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Ja na razie zostaję przy 0.18.2 bo próbowałem zrobić statek a tu fail bo nie da się niczego dołączyć do bocznych decouplerów  :-\ Z tą obsługą wielordzeniowych procesorów też im nie wyszło bo mam Phenom II X4 945 i nie ma żadnej różnicy w wydajności między Unity 3 a 4.

da się, musisz najpierw zamontować obok decouplera, lub pod nim, wtedy będziesz mógł na nim

Nie, 24 Lut 2013, 20:51:59
Odpowiedź #13

Offline Ravnarr

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 379
  • Reputacja: 4
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Miło, że już teraz dali nowy silnik do gry. Rozumiem, że teraz Kerbale będą rzucone nie tylko na RAM, ale też na procesor? Jeszcze łatki nie ściągnąłem, zaraz to zrobię. Czy jeśli odpowiedź jest zgodna z moim pytaniem, to szybciej śmiga?
Szczerze mówiąc, nie zauważyłem różnicy.

Reklama

Odp: KSP 0.18.4 OUT!
« Odpowiedź #13 dnia: Nie, 24 Lut 2013, 20:51:59 »

Nie, 24 Lut 2013, 20:53:55
Odpowiedź #14

Offline Raynus

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 501
  • Reputacja: 17
    • Zobacz profil
Nowy silnik już jest, lecz z tego co wiem nie ma jeszcze tej optymalizacji.