Autor Wątek: Kerbal Space Program 0.18  (Przeczytany 46599 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Śro, 28 Lis 2012, 17:49:12

Offline mR.pESZEK^^

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 29
  • Reputacja: 1
  • Dżemojad Dżemu
    • Zobacz profil
Kerbal Space Program 0.18
Wyszła!
Wersja kerbal space program 0.18 jest już możliwa do pobrania. Jest to jeden z największych updatów w historii KSP, i dodaje możliwości, na które większość z nas czekała już od dawna (...)

link do artykułu: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
« Ostatnia zmiana: Sob, 01 Gru 2012, 14:03:37 wysłana przez mR.pESZEK^^ »

Śro, 28 Lis 2012, 18:01:02
Odpowiedź #1

Offline QuiZr

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Ooo, miło że jednak forum działa i ktoś np. tłumaczy posty z forum kerbali ^^ Mam nadzieję że to się rozrośnie i będzie to jakimś skupiskiem kerbali z polski :D

Reklama

Odp: Kerbal Space Program 0.18
« Odpowiedź #1 dnia: Śro, 28 Lis 2012, 18:01:02 »

Śro, 28 Lis 2012, 18:01:59
Odpowiedź #2

Offline Ar3k

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 160
  • Reputacja: 13
    • Zobacz profil
To będzie naprawdę świetna aktualizacja  ;D

Śro, 28 Lis 2012, 18:13:50
Odpowiedź #3

Offline CupOfMayo

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 301
  • Reputacja: 18
  • Niby Editor :D
    • Zobacz profil
Ciesze się że beda mniejsze spadki fps, to bardzo utrudnia lot, głównie lądowanie.

Reklama

Odp: Kerbal Space Program 0.18
« Odpowiedź #3 dnia: Śro, 28 Lis 2012, 18:13:50 »

Śro, 28 Lis 2012, 18:17:21
Odpowiedź #4

Offline MatioSization

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 112
  • Reputacja: 2
  • Gadatliwy =)
    • Zobacz profil
    • Sizatioone
A no, FPSy jak złoto ! Przydały by się obce cywilizacje na innych planetach.
Zawsze skłonny do pomocy - Sizatione.
Sizatioone.cba.pl

Ciagle pracuję nad Animacją... Zapraszam YouTube, ciagle nowe fragmenty !

Śro, 28 Lis 2012, 18:27:17
Odpowiedź #5

Offline Ravnarr

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 379
  • Reputacja: 4
    • Zobacz profil
Mnie z kolei zastanawiają te akcje grupowe. Ktoś może wie, o co może chodzić?

Reklama

Odp: Kerbal Space Program 0.18
« Odpowiedź #5 dnia: Śro, 28 Lis 2012, 18:27:17 »

Śro, 28 Lis 2012, 18:31:25
Odpowiedź #6

Offline CupOfMayo

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 301
  • Reputacja: 18
  • Niby Editor :D
    • Zobacz profil
Cytat: ravnarr
Mnie z kolei zastanawiają te akcje grupowe. Ktoś może wie, o co może chodzić?

Chodzi bodajże o to, że można zmienić tryb na np dokowanie, czy prędkość względem innego obiektu

Śro, 28 Lis 2012, 18:42:43
Odpowiedź #7

Offline mR.pESZEK^^

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 29
  • Reputacja: 1
  • Dżemojad Dżemu
    • Zobacz profil
Nie znalazłem wytłumaczenia na te akcje ale prawdopodobnie chodzi o STAGE np.: będzie można ustalić, że na orbicie lub po naciśnieciu spacji włączają się lampy i rozkładają panele słoneczne :)

Reklama

Odp: Kerbal Space Program 0.18
« Odpowiedź #7 dnia: Śro, 28 Lis 2012, 18:42:43 »

Śro, 28 Lis 2012, 18:50:32
Odpowiedź #8

Offline Raynus

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 501
  • Reputacja: 17
    • Zobacz profil
Chodzi o grupowanie części pod odpowiednie klawisze.
W grze są już takie grupy, tylko po prostu nie było to dla nas istotne.
Klikaliśmy g - aktywowała/dezaktywowała się grupa o nazwie "podwozie" zaweriająca w sobie koła, nóżki itp.
Klikaliśmy r - ta sama sytuacja, tylko ze wszystkim w grupie RCS

Tych grup jest wiele więcej, ale 0.18 dodaje możliwość zrobienia własnych grup. Co za tym idzie, możemy zrobić na przykład pojazd, który startował będzie pionowo ze światłami w dół, a gdy naciśniemy np. przycisk "o", wówczas włączą nam się światła z przodu, wyłączą silniki skierowane w dół, a włączy silnik z tyłu. Tak to mniej więcej działa.

Śro, 28 Lis 2012, 21:26:38
Odpowiedź #9

Offline Ravnarr

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 379
  • Reputacja: 4
    • Zobacz profil
Dobree, dobree...Coraz bardziej zaawansowane się to robi! Teraz brakuje mi jeszcze tylko planowania czasowego parametrów lotu i pełnej automatyzacji. Czyli jeszcze w hangarze ustalamy, że w na przykład 20 sekundzie lotu ma się odpalić druga faza, na takiej a takiej wysokości mają się wyłączyć silniki itp.

Reklama

Odp: Kerbal Space Program 0.18
« Odpowiedź #9 dnia: Śro, 28 Lis 2012, 21:26:38 »

Śro, 28 Lis 2012, 21:32:05
Odpowiedź #10

Offline CupOfMayo

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 301
  • Reputacja: 18
  • Niby Editor :D
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Dobree, dobree...Coraz bardziej zaawansowane się to robi! Teraz brakuje mi jeszcze tylko planowania czasowego parametrów lotu i pełnej automatyzacji. Czyli jeszcze w hangarze ustalamy, że w na przykład 20 sekundzie lotu ma się odpalić druga faza, na takiej a takiej wysokości mają się wyłączyć silniki itp.

Wiesz pełna automatyzacja byłaby niezbyt dobra moim zdaniem. Bo o to chodzi w Kerbalach że prawie wszystko robi się samemu i jedna osoba odpowiada za wszystko :D

Śro, 28 Lis 2012, 21:34:01
Odpowiedź #11

Offline Raynus

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 501
  • Reputacja: 17
    • Zobacz profil
Przecież najzwyczajniej możesz to zrobić spacją, lub za pomocą wspomnianych grup.

Reklama

Odp: Kerbal Space Program 0.18
« Odpowiedź #11 dnia: Śro, 28 Lis 2012, 21:34:01 »

Śro, 28 Lis 2012, 21:43:21
Odpowiedź #12

Offline mR.pESZEK^^

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 29
  • Reputacja: 1
  • Dżemojad Dżemu
    • Zobacz profil
By the way z tymi FAZAMI i przełączaniem ich spacją jest niezły ubaw. Kilka razy zdarzyło mi się, że kilka faz naraz przerzuciłem i było booooooooom dzięki temu gra jest atrakcyjniejsza i się tak szybko nie nudzi  ;)

Śro, 28 Lis 2012, 22:27:24
Odpowiedź #13

Offline Ravnarr

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 379
  • Reputacja: 4
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Przecież najzwyczajniej możesz to zrobić spacją, lub za pomocą wspomnianych grup.
A mi właśnie chodzi o to, by móc wszystko to zaprogramować przed startem i potem tylko siąść przed monitorem i patrzeć, jak nasz misterny plan podboju kosmosu się sam realizuje :D

Reklama

Odp: Kerbal Space Program 0.18
« Odpowiedź #13 dnia: Śro, 28 Lis 2012, 22:27:24 »

Śro, 28 Lis 2012, 22:33:03
Odpowiedź #14

Offline CupOfMayo

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 301
  • Reputacja: 18
  • Niby Editor :D
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Przecież najzwyczajniej możesz to zrobić spacją, lub za pomocą wspomnianych grup.
A mi właśnie chodzi o to, by móc wszystko to zaprogramować przed startem i potem tylko siąść przed monitorem i patrzeć, jak nasz misterny plan podboju kosmosu się sam realizuje :D
Od podobnych rzeczy jest MechJeb... Ale cóż on nie działa tak poprawnie jak człowiek :P Ale faktycznie, mógłby zostać dodany tryb do podobnych rzeczy, ciekawie mogłoby wyglądać :)

 

Kerbal Space Program 2

Zaczęty przez bethamest

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 16030
Ostatnia wiadomość Wto, 08 Paź 2019, 21:53:09
wysłana przez iniemamocni22
[BLOG] Kerbal Space Program 0.25 - FAQ

Zaczęty przez ingwden

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 4519
Ostatnia wiadomość Pią, 10 Paź 2014, 19:54:23
wysłana przez ingwden
[BLOG] Kerbal Space Program: First Contract (0.24) – FAQ

Zaczęty przez ingwden

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 4007
Ostatnia wiadomość Sob, 19 Lip 2014, 14:16:10
wysłana przez ingwden
[BLOG] Kerbal Space Program 0.22 Dostępne!

Zaczęty przez ingwden

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 4936
Ostatnia wiadomość Nie, 20 Paź 2013, 12:26:51
wysłana przez ingwden
[BLOG] Kerbal Space Program 0.23 wylądowało!

Zaczęty przez ingwden

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 4081
Ostatnia wiadomość Czw, 02 Sty 2014, 16:26:57
wysłana przez ingwden