• KSP 0.25 5 4
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: KSP 0.25  (Przeczytany 82074 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Sob, 16 Sie 2014, 17:45:24
Odpowiedź #30

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Widzę że wprowadzają nowy standard... nie przepadam za tym, bo zwykle adaptery dość nieciekawie wpływają na design. Kokpit przypomina trochę ten z KAX, nawet nie wiem który ładniejszy - ten od Hugo wydaje się sympatyczniejszy ;) Szykuje się spory wysyp części, o ile się nie przeliczymy.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Sob, 16 Sie 2014, 18:15:48
Odpowiedź #31

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Zobaczymy, może nowe Devnote powie coś więcej na ten temat. Może dostaniemy stockową ładownię? Albo nawet stockowe silniki turbośmigłowe?

Reklama

Re: KSP 0.25
« Odpowiedź #31 dnia: Sob, 16 Sie 2014, 18:15:48 »

Sob, 16 Sie 2014, 19:54:01
Odpowiedź #32

Offline Metall69

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 116
  • Reputacja: 4
    • Zobacz profil
EDIT: O sorry, moja nieuwaga.
Jakiś dziwny ten kokpit, ale wygląda lepiej niż teraz.
« Ostatnia zmiana: Sob, 16 Sie 2014, 20:49:35 wysłana przez Metall69 »

Sob, 16 Sie 2014, 20:46:13
Odpowiedź #33

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Ekhem. To samo wrzuciłem o 16:47

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Niedawno wyciekł screen dwóch nowych części. Nowego kokpitu lotniczego i zbiornika paliwa. Podziwiajcie! Jest to dzieło Hugo, który opuścił w tym tygodniu Squad.


Reklama

Re: KSP 0.25
« Odpowiedź #33 dnia: Sob, 16 Sie 2014, 20:46:13 »

Sob, 16 Sie 2014, 20:51:01
Odpowiedź #34

Offline Condzi

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 130
  • Reputacja: 9
    • Zobacz profil
A może to nie zbiornik tylko ładownia? :P

Sob, 16 Sie 2014, 21:01:30
Odpowiedź #35

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Nie wygląda, ale można mieć nadzieję, że to wersja Mk I, a Mk II to ładownia. Tak w ogóle, to te dwie części to tylko początek. Z tego co mówi Devnote Hugo zrobił więcej części lotniczych.

Reklama

Re: KSP 0.25
« Odpowiedź #35 dnia: Sob, 16 Sie 2014, 21:01:30 »

Pon, 18 Sie 2014, 14:32:42
Odpowiedź #36

Offline Madrian

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 245
  • Reputacja: 15
    • Zobacz profil
Wygląda prawie jak już istniejące elementy. Gdzie ta rewolucja? ;)

Pon, 18 Sie 2014, 14:44:21
Odpowiedź #37

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Wygląda lepiej niż standardowy kokpit mk3, który jest paskudny. I czemu poprawienie czegoś co jest kiepskie lub co najwyżej średnie (tu - części samolotowe) miałoby być rewolucją, skoro to tylko kosmetyka? Jakby wyglądał inaczej pewnie byś narzekał, że odstaje od stocku :/
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Re: KSP 0.25
« Odpowiedź #37 dnia: Pon, 18 Sie 2014, 14:44:21 »

Pon, 18 Sie 2014, 19:31:00
Odpowiedź #38

Offline szymozillo

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 117
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Swoją drogą zastanawiam się, czy dostaniemy coś, co by zwiększyło znaczenie np. wahadłowców oprócz wynoszenia małych rzeczy na orbitę czy ludzików, powiedzmy taśma którą można doczepiać w kosmosie czy coś takiego. Niezłe by było zintegrowanie KAS.

Wto, 19 Sie 2014, 09:12:20
Odpowiedź #39

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Dobre wieści towarzysze! Squad jest bliski zaimplementowania dobrze zrobionego moda do KSP! Nie wiemy jeszcze jaki to mod, ale możemy spodziewać się czegoś dużego. Więcej szczegółów pewnie wkrótce.


Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.
« Ostatnia zmiana: Wto, 19 Sie 2014, 09:13:59 wysłana przez JackRyanPL »

Reklama

Re: KSP 0.25
« Odpowiedź #39 dnia: Wto, 19 Sie 2014, 09:12:20 »

Wto, 19 Sie 2014, 13:20:48
Odpowiedź #40

Offline szymozillo

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 117
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
To co, spekulujemy jaką modyfikacje squad chce umieścić?  :D
Ja stawiam na KAS.

Wto, 19 Sie 2014, 13:29:26
Odpowiedź #41

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Też mi to przyszło do głowy. Jest bardzo dobrze zrobiony i stosunkowo prosty, do tego od jakiegoś czasu nie jest uaktualniany. Mam nadzieję że nie chodzi o Deadly Reentry.

Cytuj
Wstawiłem przy okazji zdjęcia konwerterów i wierteł jakie miały być w 0.19. Chyba podziałało.

Mówisz o tym śmiesznym temacie z 15 odpowiedziami? :P
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Re: KSP 0.25
« Odpowiedź #41 dnia: Wto, 19 Sie 2014, 13:29:26 »

Wto, 19 Sie 2014, 16:53:34
Odpowiedź #42

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Mówię. Ale kto tam wie. Sam obstawiam Kethane/Kerbonite.

Wto, 19 Sie 2014, 20:01:13
Odpowiedź #43

Offline Koper

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 95
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Kethane i Karbonite według mnie na 100% nie. Myślę, że najprawdopodobniej mogą to być

  • Editor Extensions
  • Kerbal Engineer Redux

Ale chyba najbardziej prawdopodobne może być Fine Print (mod dodający nowe typy kontraktów - jak pięknie się łączy z ostatnim update'em...).

Reklama

Re: KSP 0.25
« Odpowiedź #43 dnia: Wto, 19 Sie 2014, 20:01:13 »

Wto, 19 Sie 2014, 20:38:00
Odpowiedź #44

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Dzisiaj dla nich/jutro dla nas będzie Devnote, które standardowo przetłumaczę, w którym pewnie będzie więcej szczegółów, ale spodziewam się wypowiedzi typu "Jest to super rzecz, będziecie szczęśliwi, ale nie mogę o tym mówić". A co do modów, które Koper pokazałeś, to są to najbardziej prawdopodobne opcje, chociaż, skoro mamy już karierę, fundusze, naukę i porządny układ planetarny, to ostatnią większą funkcją są surowce. Cóż, dowiemy się Soon™
« Ostatnia zmiana: Wto, 19 Sie 2014, 20:39:40 wysłana przez JackRyanPL »