Dziennik developerski - 06/08/2014 - Prace nad 0.25 rozpoczęte!
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.
Felipe (HarvesteR): Prace nad 0.25 rozpoczęte i nabierają rozpędu. Czyszczenie kodu w ciągu ostatniego tygodnia definitywnie pomogło. Kod nie tylko jest kompilowany szybciej, ale co najważniejsze, każda rzecz ma swoje miejsce (tylko jedno miejsce). W tym tygodniu zamierzamy projektować Budynek Administracyjny oraz jego interface. Mamy ogromną listę rzeczy do zrobienia. Szykuje się nawał pracy, ale czuję się dobrze pracując nad czymś nowym.
Alex (aLeXmOrA): Poprawiam oraz zmieniam niektóre rzeczy na stronie sklepu KSP. Więcej informacji wkrótce
Mike (Mu): Po zeszłotygodniowym czyszczeniu i reorganizacji, pracują nad rdzeniem systemu Budynku Administracyjnego. To, jak na razie, sekretne funkcje, dostarczą dynamiki trybowi Kariery.
Daniel (danRosas): Na wakacjach, gdzieś, gdzie jest linia brzegowaJim (Romfarer): Zeszły tydzień spędziłem planując oraz projektując interface graficzny dla Budynku Administracyjnego, a w tym tygodniu zaczynam pracę nad składaniem wszystkich komponentów w edytorze Unity. Faza planowania zajęła więcej niż się spodziewałem, ponieważ postanowiliśmy pozbyć się pierwszego pomysłu, na rzecz następnego...
Miquel (Maxmaps): Pomagałem w przydzielaniu obowiązków w ramach prac nad 0.25. Cieszę się widząc wszystkich ciężko pracujących. Ponadto, położyłem palce na projektowaniu rzeczy do Budynku Administracyjnego, o których dowiecie się za jakiś czas.
Bob (Calisker): W tym tygodniu zamierzam przedstawić parę rzeczy na GDC
(Game Development Conference - dop. własny ), która odbywam się pod koniec tego miesiąca. To bardzo intensywny proces przez którzy przeszedłem będąc wybranym na mówcę. Mam nadzieję, że będziemy w stanie połączyć kilka przemów, przeznaczonych na konferencję w 2015 roku.
(Za ten fragment przepraszam, możliwe, że jest przetłumaczony niedokładnie i niepoprawnie )Planuję również, pod koniec tego tygodnia, przedstawić szczegóły tego, jak szybko społeczność KSP przyjęła Curse.com jako oficjalną stronę dla modów.
Anthony (Rowsdower): Na początek chciałbym powitać OverloadUT w zespole KSP-TV. Będziecie mogli oglądać go w poniedziałki o 23 EDT
(Około godziny czwartej rano, jeśli się nie mylę - dop. własny ) Jest pierwszym, z wielu, o których dowiecie się później. Pragnę też ogłosić, iż drużyna Kerb-O-Nautix oficjalnie wygrała Kerbin Cup! Ich ostatnie zgłoszenie, zostało uznane przez nas za zwycięskie. Oni oraz Crotchety Old Modders pokazali klasę. Szkoda, że może być tylko jeden zwycięzca. Jeszcze raz wielkie gratulacje dla Kerb-O-Nautix.
Eduardo (Lalo): Niestety Lalo nie może być członkiem dzisiejszego dziennika developerskiego, ze względu na nagły początek jego ojcostwaRogelio (Roger): Pracuję nad modelami 3D w grze. Aktualnie planuję jak będą pasowały przy obecnie istniejących. Było przy tym sporo frajdy, i cieszę się, że nad tym pracuję
Hugo (Hugol): Poprawiam niektóre części. Przeszedłem przez kilka pomysłów wraz z Felipe i zdecydowaliśmy się dodać kilka nowych części. Oprócz tego, głównie projektuję oraz zmieniam modele i tekstury.