Autor Wątek: [Wersja aktualna] KSP 1.2  (Przeczytany 11154 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Pią, 07 Paź 2016, 21:17:31
Odpowiedź #15

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil

Pią, 07 Paź 2016, 22:28:48
Odpowiedź #16

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Update fajny, mimo że żaden kamień milowy, ale trailer to wygląda jak robotka fanowska :P
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.2
« Odpowiedź #16 dnia: Pią, 07 Paź 2016, 22:28:48 »

Nie, 09 Paź 2016, 10:43:01
Odpowiedź #17

Offline winged

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 394
  • Reputacja: 39
    • Zobacz profil
    • You Tube
Robotka fanowska to wygląda tak:



A ten trailer to chyba w przerwie na kawę zrobili?

Nie, 09 Paź 2016, 10:59:51
Odpowiedź #18

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 340
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
 No, powyższy filmik to górna półka jak chodzi o roboty fanowskie. A trailer oficjalny? Cóż, wolę coś takiego, niż kulejącą animację, bo tutaj można ponarzekać jedynie na słabe ujęcia, ale przynajmniej nie zawiera porażających mnie błędów.
KSP nie jest zasadniczo grą fabularną, żeby trzeba było robić do niej rys charakteru postaci. Poza tym nigdy nie zrozumiałem, dlaczego w filmikach tych poprzednich zawsze bez wyjątku twórcy robili z Kerbali debili. Gdyby gra zawierała jakieś AI kerbonautów, że oni coś robią sami i im oczywiście nie wychodzi... to może miało by to jakiś sens. Ale przecież niczego takiego nie ma. Wolę zdecydowanie, by wolne środki były przeznaczane w sposób bardziej twórczy, niż na marnowanie czasu na koślawe filmiki. Oczywiście teraz, gdy Squad praktycznie się rozwiązał nie spodziewam się następnego update. Z jednej strony wielka szkoda, bo wciąż brakuje gigantycznej ilości rzeczy, a z drugiej... można teraz ruszyć programy i opowiadania obliczone na wiele miesięcy kontynuacji, bez strachu, że następny update wymusi zrobienie wszystkiego od początku.

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.2
« Odpowiedź #18 dnia: Nie, 09 Paź 2016, 10:59:51 »

Wto, 11 Paź 2016, 22:42:48
Odpowiedź #19

Offline Aver Kerman

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 15
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Chciałem się pytać czy ktoś wie o co chodzi z wersją pre-relase na stronie ksp ale na twichu padło info że "cały czas czekamy"
« Ostatnia zmiana: Wto, 11 Paź 2016, 22:46:47 wysłana przez Aver Kerman »

Wto, 11 Paź 2016, 23:04:18
Odpowiedź #20

Offline Sobol

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 51
    • Zobacz profil
To tak jakby wersja testowa przeznaczona do testów i ewentualnego raportowania o bugach i innych problemach z grą oraz adresowana do moderów aby szybciej mogli uaktualnić swoje projekty. ;)

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.2
« Odpowiedź #20 dnia: Wto, 11 Paź 2016, 23:04:18 »

Wto, 11 Paź 2016, 23:14:07
Odpowiedź #21

Offline Aver Kerman

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 15
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Nie no to to ja wiem, tylko jak zobaczyłem zmianę szaty graficznej na profilu fb ksp to wydało  mi się jednoznaczne z tym że wersja oficjalna 1.2 jest już live :P
« Ostatnia zmiana: Wto, 11 Paź 2016, 23:22:23 wysłana przez Aver Kerman »

Śro, 12 Paź 2016, 06:26:16
Odpowiedź #22

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil

Wersja 1.2 oficjalnie wyszła. Szkoda, że trailer jest bardzo kiepski i pokazuje części, jakich nie otrzymaliśmy nigdy. Przy okazji wnoszę o zmianę nazwy wątku na "[Wersja aktualna] KSP 1.2"

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.2
« Odpowiedź #22 dnia: Śro, 12 Paź 2016, 06:26:16 »

Śro, 12 Paź 2016, 08:48:09
Odpowiedź #23

Offline Sobol

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 51
    • Zobacz profil
@ Jack już poprawione. Trailer no cóż poprzednie bywały nawet zabawne na ten nie mam słów. Części może się mylę ale chyba zawsze się coś przewijało czego nigdy nie widzieliśmy i nie mieliśmy nadziei, że zobaczymy w KSP.

Życzę owocnych konwersacji na temat aktualnej już wersji. Prawdopodobne, że ostatniej aktualizowanej, gdyż jak zapewne wszyscy pamiętamy w momencie kiedy wychodziła nowa wersja to kolejna była w krótkim czasie zapowiadana póki co niestety cisza w tej kwestii, a może i stety.

Sob, 15 Paź 2016, 22:16:20
Odpowiedź #24

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 340
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
 No dobra, odpaliłem sobie 1.2. Cieszy mnie, że poprawiono jezdność pojazdów, wreszcie gwiazdy NIE tańczą na lodzie. W pierwszym momencie trafiło mnie lekkie WTF, bo nie działał ten cały kerbnet, ale szybko się zorientowałem, że uruchamia się go w opcjach. Więc wszystko w porządku. Na pierwszy rzut oka jest ciut nieczytelnie (bo załadowałem sejwa z poprzedniej wersji z całą masą lotów)...


... drugiego rzucania okiem jeszcze nie wykonywałem, więc się nie wypowiadam, wydaje mi się, że wszystko działa jak należy. Optymalizacja to fikcja, tam gdzie klatkowało, nadal klatkuje, no ale, nie spodziewałem się niczego innego.

ALE...

Dajcie znać, czy dzieje się to u was. U mnie gra zamraża się co 14 sekund na całkiem długą jedną sekundę. Zauważyłem to podczas jazdy po Dunie. Jest to efekt, który bardzo mi się nie podoba.

Moda mam tylko jednego, chociaż właściwie dwa, bo KAS+KIS.

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.2
« Odpowiedź #24 dnia: Sob, 15 Paź 2016, 22:16:20 »

Sob, 15 Paź 2016, 23:39:34
Odpowiedź #25

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
@up
Co do nieczytelności, możesz zmienić widok połączenia tak, że pokazuje tylko ich część, np. najkrótsze możliwe ścieżki do pojazdów.

Kusi mnie powrót do kerbali, ale, damn, nie mam czasu :/

KIS już jest?
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Nie, 16 Paź 2016, 00:00:24
Odpowiedź #26

Offline KubaAseph

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 230
  • Reputacja: 17
  • 卐卐卐卐卐卐卐
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Dajcie znać, czy dzieje się to u was. U mnie gra zamraża się co 14 sekund na całkiem długą jedną sekundę. Zauważyłem to podczas jazdy po Dunie. Jest to efekt, który bardzo mi się nie podoba.

U mnie to samo, tylko że prócz K+K jeszcze nowy Vanguard i KAX. Coś zjebali i to ostro.

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.2
« Odpowiedź #26 dnia: Nie, 16 Paź 2016, 00:00:24 »

Nie, 16 Paź 2016, 00:08:07
Odpowiedź #27

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 340
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Tak Drangir, KIS i KAS już są na 1.2. Co do tego zamrażania, to takie same miałem po zainstalowaniu dawno temu moda na szyby (bardzo słabego zresztą). Więc może to KK robią jaja? Czekam na wasze wypowiedzi.

Nie, 16 Paź 2016, 00:40:30
Odpowiedź #28

Offline wbielak

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 43
  • Reputacja: 2
    • Zobacz profil
U mnie efektu zamrażania brak.

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.2
« Odpowiedź #28 dnia: Nie, 16 Paź 2016, 00:40:30 »

Nie, 16 Paź 2016, 01:19:11
Odpowiedź #29

Offline grabek77

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 282
  • Reputacja: 12
    • Zobacz profil
A ja mam pytanie jak wlaczyc Commnet i wizualizacje przeplywu paliwa w VABie bo obszukalem wszystkie skroty klawiaturowe i na nic nie trafilem.
U mnie tez brak efektu zamrazania, oprocz zapisywania stanu gry oczywiscie.
« Ostatnia zmiana: Nie, 16 Paź 2016, 01:21:38 wysłana przez grabek77 »
--
Pozdrawiam
Grabek

 

[Wersja aktualna] KSP 1.3

Zaczęty przez JackRyanPL

Odpowiedzi: 17
Wyświetleń: 3252
Ostatnia wiadomość Pią, 02 Cze 2017, 23:58:41
wysłana przez JackRyanPL
[Wersja aktualna] KSP 1.0

Zaczęty przez Kadaf

Odpowiedzi: 240
Wyświetleń: 47979
Ostatnia wiadomość Śro, 24 Cze 2015, 19:21:09
wysłana przez JackRyanPL
[Wersja aktualna] KSP 1.1.3

Zaczęty przez JackRyanPL

Odpowiedzi: 518
Wyświetleń: 104408
Ostatnia wiadomość Pią, 02 Wrz 2016, 19:29:34
wysłana przez Drangir
Wersja 1.4.1

Zaczęty przez wbielak

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 831
Ostatnia wiadomość Pon, 28 Maj 2018, 00:22:14
wysłana przez grabek77
[BLOG] Wersja Beta bardziej niż kiedykolwiek – Przyszłość KSP

Zaczęty przez ingwden

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 1210
Ostatnia wiadomość Pią, 31 Paź 2014, 12:42:30
wysłana przez ingwden