Na oficjalnym forum ktoś streścił Sqadcast. Duża część informacji jest już powszechnie znana, ale myślę, że trafi się też kilka ciekawostek. Poniżej wstawiam swoje tłumaczenie, ale jak ktoś chce przeczytać oryginalny wpis, tutaj jest
Aby zobaczyć link -
ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘDoświadczenieKerbale podczas misji w kosmosie zdobywają doświadczenie i mają przypisane role (pilot, mechanik i naukowiec). Wraz ze zdobywaniem doświadczenia, kerbale będą odblokowywać nowe możliwości (np. mechanik będzie mógł naprawiać więcej rzeczy, np. panele słoneczne lub "przepakowywać" spadochrony).
Od nowej wersji znika obecna rola SAS - jego rolę przejmą kerbale - piloci. Również wraz ze zdobytym doświadczeniem będą mogli sami nakierować statek na odpowiednie kierunki (np. prograde, manewr, ...). W przypadku statków bezzałogowych rolę pilotów przejmuje komputer. Im lepsza jednostka sterująca, tym więcej możliwości [zapewne pierwszy komputer będzie w stanie jedynie stabilizować lot, jak obecne SAS - Koper].
Jeśli na podkładzie nie będzie pilota, ani komputera sterującego, całe sterowanie będzie wyłącznie w rękach gracza. Brak informacji co do tego, w jaki sposób kerbale będą zdobywać doświadczenie.
Części MK3Części będą wykonane przez PorkJeta [osoby odpowiedzialnej za Spaceplane Plus], mają być odpowiednikiem rakietowych części 2,5m.
Na pewno będą w tej aktualizacji ładownie MK3. Nie wiadomo jednak, czy PorkJet zdąży z wymodelowaniem odpowiednich podwozi do samolotów MK3. Jeśli się nie wyrobi, znajdą się w najbliższej aktualizacji po 0.90.
Fine PrintW 0.90 zostanie zaimplementowany mod Fine Print dodający nowe kontrakty (np. przechwycenie asteroidy, wysłanie satelity na orbitę.
Nie wszystkie kontrakty będą dostępne od samego początku ze względu na ograniczenia wprowadzone z nowym systemem ulepszeń budynków w KSC.
KSCBudynki w karierze będą mogły być ulepszane za pieniądze. Im wyższy poziom budynku tym mniejsze ograniczenia.
- Początkowo w VAB będzie można budować rakiety z maksymalnie 50 części.
- Pierwsza platforma startowa pozwoli wyłącznie na start rakiety o masie do 10 ton.
- Centrum Kontroli Lotów - na niższych poziomach zaoferuje mniej kontraktów
Na najniższym poziomie nie będzie możliwe planowanie manewrów!- Rozbudowa budynku administracji pozwoli na aktywowanie większej ilości strategii. Ponadto, na niższych poziomach nie będzie można się zaangażować w strategie w 100%.
- Centrum badań posiada limit punktów nauki jakie możemy wydać na jeden "węzeł" w drzewku. Limit jest podnoszony przez rozbudowę.
- Kompleks dla kerbonautów ma limit zatrudnionych kerbonautów, zależny od poziomu.
- Tracking station [zapomniałem polskiej nazwy...] na niższych poziomach poda mniej informacji.
Na początku na mapie będzie widać TYLKO pozycję naszego statku!. Na drugim poziomie pokaże tylko orbitę, na trzecim będzie już aktywne wyliczanie orbity przy zmianie SOI [jeśli dobrze rozumiem, w oryginale jest wspomniane o odblokowaniu trybu
patched conics, który jest używany w KSP do wyliczania orbit].
Usprawnienia edytoraNowy system zaczepiania części i nowy interface. Nachodzenie części jest teraz dozwolone. Poprzez wciśnięcie klawisza R będzie możliwa zmiana trybu edytora pomiędzy VAB a SPH.
OptymalizacjaTutaj mniej ciekawie, ale zawsze coś. SPH i VAB posiadają wspólną scenę w Unity, co oznacza mniej rzeczy do wczytania do pamięci komputera.
Plany na przyszłośćSQUAD
rozważa wprowadzenie kalendarza okien transferowych, oraz przycisku aktywującego WARP do najbliższego manewru.
InneWersja Unity to 4.6.1. Nie wprowadza nic nowego i zapewne kolejne wersje również, dopóki nie zostanie wydane Unity 5.
Przepisany został system transferu surowców, teraz można
równocześnie i równomiernie transferować surowce z kilku zbiorników "źródłowych" do jednego docelowego.
Data wydaniaNieznana. Ale biorąc pod uwagę, że aktualizacja jest w fazie eksperymentalnej, niedługo można się jej spodziewać.