• KSP 0.24.x 5 7
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: KSP 0.24.x  (Przeczytany 98018 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Sob, 12 Lip 2014, 23:13:28
Odpowiedź #210

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Rogovic - kontrakty beda generowane proceduralnie.

Ja? Jaram się. Sandboxa nikt nie zabiera a fundusze to duży system. To jest jak dwie gry w jednej - w koncu rusze poza Kerbin :P Bezczelnie jest mówić że to powinna być wersja 64-bit. Squad nie wymyślił tego tydzien temu, taki kształt kariery był planowany już przy pierwszych wersjach gry. I nie oczekujcie już zmieniajacych postrzeganie gryupdatow jak wprowadzenie SPH. Gra jujuż jest na zbyt poznym etapie  rozwoju.

Tyle że będzie trzeba poczekać na zoptymalizowane lepsze drzewka technologii po release...

[Post scalony: Sob, 12 Lip 2014, 23:17:25]
Nie wspominam o tym jak kluczowym i utrudniajacym elementem przedsięwzięć kosmicznych jest zarządzanie finansami. I przyjmijcie do wiadomosci że Sandboxa nie ruszają!
« Ostatnia zmiana: Sob, 12 Lip 2014, 23:17:25 wysłana przez Drangir »
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Nie, 13 Lip 2014, 11:06:55
Odpowiedź #211

Offline Diakon

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 373
  • Reputacja: 14
    • Zobacz profil
Chyba wrócę do kariery, skoro będą fundusze, trzeba będzie budować ekonomiczne statki :)


Pomogłem? Kliknij "Pomógł". Taka mała rzecz, a cieszy.

Reklama

Re: KSP 0.24.x
« Odpowiedź #211 dnia: Nie, 13 Lip 2014, 11:06:55 »

Nie, 13 Lip 2014, 12:22:50
Odpowiedź #212

Offline Metall69

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 116
  • Reputacja: 4
    • Zobacz profil
Zastanawiam się tylko jak będzie wyglądać sprawa ze zbiornikami startowymi. Teoretycznie można im założyć spadochron, ale chyba po oddaleniu o te magiczne 2,3 km i tak znikną i walną w ziemię jak zwykłe śmieci, a my stracimy pieniądze.

Mam nadzieję, że znajdą się też jakieś tajne kontrakty wojskowe, np. na satelity szpiegowskie :P

Nie, 13 Lip 2014, 12:43:13
Odpowiedź #213

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Spółek jest ponad 20, więc na pewno znajdzie się kilka ciekawych kontraktów.

Reklama

Re: KSP 0.24.x
« Odpowiedź #213 dnia: Nie, 13 Lip 2014, 12:43:13 »

Nie, 13 Lip 2014, 14:38:49
Odpowiedź #214

Offline tatadoor

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 15
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Może kiedyś będzie bazarek, gdzie będzie można samemu zlecać pojazdy lub wybierać oferty do budowy.

Nie, 13 Lip 2014, 14:58:57
Odpowiedź #215

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Ciekawe kiedy oni to wydadzą, ja raczej myślę, że gdzieś pod koniec tego miesiąca, może wcześniej troche.

Reklama

Re: KSP 0.24.x
« Odpowiedź #215 dnia: Nie, 13 Lip 2014, 14:58:57 »

Nie, 13 Lip 2014, 17:34:56
Odpowiedź #216

Offline szymozillo

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 117
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Wyjdzie raczej w następnym tygodniu, jak już pokazali filmik to już wiele do roboty nie ma.
« Ostatnia zmiana: Pon, 14 Lip 2014, 10:29:23 wysłana przez szymozillo »

Nie, 13 Lip 2014, 22:23:51
Odpowiedź #217

Offline Sasquatch

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 26
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Zastanawiam się tylko jak będzie wyglądać sprawa ze zbiornikami startowymi. Teoretycznie można im założyć spadochron, ale chyba po oddaleniu o te magiczne 2,3 km i tak znikną i walną w ziemię jak zwykłe śmieci, a my stracimy pieniądze.

Można to rozwiązać w ten sposób że po oddzieleniu silników pomocniczych w dolnych partiach atmosfery mamy X % szans na udane odzyskanie części. Nie trzeba przy tym kombinować. Wystarczy zwykły random i tyle.
CPU: i5 4670K @4.6 | MOBO: Asus Fatal1ty H87 | GPU: Radeon HD7950 3072MB 384bit OC | RAM: Corsair 8182MB 1333MHz XMS3 CL9 | PSU: OCZ 550W ZS-Series SLI | OS: Windows 7 Pro x64

Reklama

Re: KSP 0.24.x
« Odpowiedź #217 dnia: Nie, 13 Lip 2014, 22:23:51 »

Nie, 13 Lip 2014, 22:37:30
Odpowiedź #218

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Trochę mi się nudziło i zacząłem spekulować nad datą wyjścia 0.24. Za tydzień jest 20 lipca. 20 lipca 1969 roku człowiek postawił stopę na Księżycu. Czy może być lepsza data na wypuszczenie nowej wersji niż 45 rocznica lądowania na Mu... znaczy na Księżycu? To tylko moje przypuszczenia, ale kto wie.

Nie, 13 Lip 2014, 22:38:06
Odpowiedź #219

Offline Tymekps

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 14
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Mam.nadzieję, że kiedyś dojdzie zawodność części.

Reklama

Re: KSP 0.24.x
« Odpowiedź #219 dnia: Nie, 13 Lip 2014, 22:38:06 »

Nie, 13 Lip 2014, 22:55:39
Odpowiedź #220

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
@JackRyanPL: Faktycznie, ciekawe czy Squad tak samo pomyślał.

Zawodność części to naprawdę świetny byłby pomysł, ale tylko w karierze. Fajnie byłoby, jakbyśmy płacili za jakoś części np. kupujemy tańszy komputer, ale jest większe ryzyko awarii niż w tym droższym. Teraz po nabraniu doświadczenia w KSP bardzo rzadko mi się zdarzają błędy - a takie fajnie randomowe przypadki jak awaria komputera(oczywiście nie za często) byłyby naprawdę super. Może to się spełni, bo marzyłem o kontraktach i dodadzą je, ale to tylko gdybanie.

Pon, 14 Lip 2014, 11:06:27
Odpowiedź #221

Offline PanKurczak

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 144
  • Reputacja: 7
    • Zobacz profil
albo dokupienie do kapsuły dodatkowego sas'a (sas'u?) czy systemu podtrzymywania życia (jeśli takowy kiedyś będzie) aby mieć zapasowy gdyby się zepsuł

Reklama

Re: KSP 0.24.x
« Odpowiedź #221 dnia: Pon, 14 Lip 2014, 11:06:27 »

Pon, 14 Lip 2014, 18:52:43
Odpowiedź #222

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Na YT pojawiły się pierwsze przeglądy 0.24. Dołączam linki do filmów Scotta Manleya, HOCGaminga i Danny'ego.




Pon, 14 Lip 2014, 19:38:57
Odpowiedź #223

Offline Quant34

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Czyt ktoś może ma jakieś informacje czy w 0.24 zostanie urealnione drzewko technologiczne tak, aby najpierw dostępne były misje bezzałogowe, a dopiero po jakimś czasie załogowe? Wiem, że SQUAD coś kombinuje przy drzewie technologii, ale czy w tym kierunku? Strasznie mi to zawsze przeszkadzało, że kerbala łatwiej jest wysłać w kosmos niż bezzałogową sondę, nie mówiąc już o łaziku. Pod tym względem gra stawia na głowie realia misji kosmicznych.   

Reklama

Re: KSP 0.24.x
« Odpowiedź #223 dnia: Pon, 14 Lip 2014, 19:38:57 »

Pon, 14 Lip 2014, 20:30:52
Odpowiedź #224

Offline ShookTea

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 20
    • Zobacz profil
Szczerze mówiąc, bardzo wątpię. Myślę raczej, że będzie to jedynie zmiana miejsc kilku części, zmiana cen, być może łączenie kilku części w nowe technologie, ale raczej nie będzie żadnych dużych zmian - a szkoda, sam bym tak chciał.